John Deere 7260R bez DPF i EGR
Lubię wyzwania - poprawka po konkurencji z Czech. Wyłączenie DPF i EGR.
Na miejscu spawałem też 90mm średnicy down-pipe w miejsce ogromnej puchy DPFa. Waga ciągnik po demontażu wszystkiego - MINUS 100kg. TAK - EGR został KOMPLETNIE zdemontowany, wszystkie otwory zaślepione.
Uprzedzam pytania. Silnik z turbo na wydechu nie potrzebuje żadnych zwężek czy restryktorów. Temperatura silnika po całym zabiegu spadła o 8-11*C.
- 1
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się