frycu13

Olej hydrauliczny w silniku pilne!! fendt 309c

Polecane posty

frycu13    0

Witam podczas orki gdy podnosiłem pług 4 lekki  zaświeciła się kontrolka od ciśnienia oleju od razu zgasiłem  sprawdziłem stan oleju byl za duży o około jeden pełny stan  co może być przyczyną ? wydaje mi się że pompa trochę już padała bo na gorącym silniku 3 obrotowej kuhna nie chciało obracać i ciężko podnosił  co myślicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frycu13    0

Rokrecilem jeden Orange był założony za mały i dopełniona luka silikonem i chyba miał byc drugi i też silikon ostatnio jak byłem na wyjeździe i pracownik "na patencie" zamontowal odziwo zaoralem około 50 ha i dopiero strzelilo. Ale od  jakiegos czasu juz wczesniej zauwazylem ze jak chwile pooram wiekszym plugiem to  jak  olej rozrzany to nie chce go obracać dobrze w polowie sie zatrzymuje pług itp 

CO oprócz pompy moze byc przyczyną  ?Bo nowa 4750 zł   a z tego co sie orientowalem to z regenaracja ciezko

 

Edytowano przez frycu13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Nie wiem dokładnie jaka jest pompa w 309c ale jeśli podobna do tej w Farmerze 311 (Rexroth) to są zestawy naprawcze (ja potrzebowałem 2 bo u mnie tandem). Cena zestawu na jedną pompę to 48zł. U mnie objaw był taki, że pompa w ogóle nie stwarzała wyższego ciśnienia i dopiero po przełączeniu na pompę, która podaje olej na orbitrol można było podnieść tura.

Po wymianie uszczelnień z zestawu tur chodzi szybciej.

Co do oringów i simmeringów to są one standardowe i ogólnie dostępne.Kupiłem je w pierwszym lepszym sklepie z częściami do ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    5

na takie patenty to szkoda czasu poszukaj dobra uzywke albo swoja daj do regeneracji  jest zwykla zebata pompa wiec kazdy zaklad co naprawia hydraulike poradzi sobie z ta pompa pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Szkoda czasu, faktycznie jak ktoś ma za dużo kasy to szkoda czasu.

Myślisz, że w tym zakładzie to co Ci zrobią z taką pompą? Widziałem proces regeneracji, polega on na wymianie uszczelnień, jeśli dalej nie daje ciśnienia to kwalifikują ją jako zużytą. Niby czasem można wymienić zębatki i resztę wnętrzności ale cena regeneracji zbliży się wtedy do ceny nowej pompy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj