Damiano604
Members-
Ilość treści
82 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Zdejmowanie mokrego sprzęgła w Aresie 550 RX Quadrashift
Damiano604 odpisał na Damiano604 temat w Renault
Chodzi o te boczne nyple co wychodzą z obudowy a potem do rozdzielacza? -
Zdejmowanie mokrego sprzęgła w Aresie 550 RX Quadrashift
Damiano604 odpisał na Damiano604 temat w Renault
ale wyciągnąć tą całą obudowę z przodu? A potem na zewnątrz ją dokładnie rozbierać? Dobrze myślę aby ja odkleić ustawiając na szpilkach M10 żeby była obudowa na nich oparta a do dwóch bardziej wewnątrz przykręcić tez szpilki ale kręcić nakrętkami od płaszczyzny końca skrzyni biegów? -
Zdejmowanie mokrego sprzęgła w Aresie 550 RX Quadrashift
Damiano604 odpisał na Damiano604 temat w Renault
Nie widzę, myśle żeby kupić dwie szpilki M10 i wkręcić na przemian i potem od przodu skrzyni się nimi zaprzeć a potem kręcić nakrętkami, pytanie czy się wtedy odklei? -
Witam, mam problem z demontażem mokrego sprzęgła w Aresie 550 RX, mam zdjętą przednią pokrywę w której znajduje się pompa, następnie nie mogę wyciągnąć tego elementu na którym wokrół są śruby M10 oraz 3 szt. M8, z tego co wiem to tych M8 się nie odkręca. Może ktoś coś podpowie, z góry dziękuje za odpowiedz. Pozdrawiam. Ares z mechanicznym rewersem oraz skrzynią Quadrashift (4 półbiegi).
-
Witam, mam problem z Aresem 550 RX z rewersem mechanicznym, skrzynia z 4 półbiegami (Quadrashift). Gdy wrzucę bieg a następnie rewers to następuje głośne zgrzytanie, gdy uda mi się wrzucić rewers to potrafi on za chwile wyskoczyć. Gdy zrobię odwrotnie, najpierw wrzucę rewers a potem bieg to tego zgrzytu nie ma. Biegi też ciężko wchodzą. Pedał od sprzęgła wydaje się dość nisko położony względem podłogi, dodam że sprzęgło wysprzęgla przy końcu pedału. Zmierzyłem ciśnienie na króćcu kontrolnym na przodzie skrzyni i wynosi ono 15-16 bar gdy sprzęgło wdusze to schodzi do 1-2 bar (nie chce zejść do końca). Czy jest to możliwe że sprzęgło wymaga wymiany tarczek? Co do rewersu podejrzewam że skoro zgrzyta to synchronizatory dostały i trzeba będzie je wymienić. Proszę o podpowiedz. Pozdrawiam
-
Witam, mam problem z MTZ, wszystko wskazuje ze jest to 80, ale w starej kabinie. Na bloku, na tabliczce jest D-50, rozebraliśmy głowicę aby dostać się do tulei, głowica jest już nowsza jak w d-240 (bez gniazd na świece żarowe), tłoki założone z komorami spalania, z prawej strony pod alternatorem nie ma tych "kanałów rewizyjnych", sprężarka też jest na silniku. Jedynie co mi nie pasuje to wał bez przeciwwag, są gwinty w wale ale nie ma przykręconych przeciwwag, patrzyłem jak wygląda wał od d-50, wychodzi na to że nie miał w ogóle przystosowania do przeciwwag. I teraz nie wiem, na tabliczce jest d-50 a tu nic nie pasuje. Jutro chce kupić nowe zestawy naprawcze motordetal na 4 pierścienie, ale nie dają mi spokoju te przeciwwagi, ciągnik przyjechał z DDR. Może ktoś coś podpowie. Pozdrawiam!
-
Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
-
Witam, mam do wymieniany pompę skrzyni biegów w Deutz-Fahr Agrotron 6.20S (skrzynia ZF 7226L - powershift), dzisiaj przysłali mi nową z firmy Dynamatic na której na tabliczce jest wpisany typ: A36.0L-33160, wziąłem starą pompę w celu porównania i na niej jest Sauer A31.5L 32800, wychodzi na to że ta nowa jest wyższej wydajności, zamawiając pompę kierowałem się nr. kat pompy wg instrukcji skrzyni biegów ZF 7226L w DF. Pytanie czy tak mogło by zostać czy szukać takiej jak poprzednia? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz.
-
Witam, mam problem z Deutz Fahrem model Agrotron 6.20S, problem zaczął się od trudności z włączaniem biegów oraz szarpaniem rewersu. Po rozebraniu pokrywy cewek najpierw wyleciała woda a następnie olej z wodą (w załączeniu zdjęcie). Może ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny, czy rozbierać dalej aby dostać się do koszy. Pozdrawiam!
-
Witam, udało Ci się zregenerować ten siłownik? Jeśli można wiedzieć gdzie dałeś do regeneracji? Chodzi mi o firmie która by mi taki siłownik naprawiła. Pozdrawiam!
-
Witam, rozebraliśmy siłownik obrotu od pługa Lemken Opal 90 w celu wymiany uszczelnień. Podczas rozbiórki wyleciały na ślizgi i kulki. Poskładaliśmy wszystko, myśląc że jest dobrze, po założeniu do pługa coś zaczęło się zacinać. Po ponownym rozebraniu okazało się że dwa ślizgi są pęknięte. Dzwoniłem po firmach i handlarzach którzy handlują lemkenami i częściami i każdy powiedział mi żeby założył inny siłownik na dwa przewody, tylko koszt takiego siłownika to 1000 zł używka, a szkoda mi trochę kasy i chciałbym tego złożyć, tym racje tak jak się należy i dlatego zapytam czy zna ktoś może kogoś kto może takie ślizgi posiadać, lub podpowie na jakie szczegóły zwrócić w montażu tego siłownika, trzecie pytanie czy zna ktoś może firmę która taki siłownik by mi naprawiała? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam!
-
Witam, udało Ci się poskładać ten siłownik? Bo mam problem właśnie z takim siłownikiem, poskładaliśmy i nie było w nim tego luzu, chodził z jednej do drugiej strony potem rozebraliśmy ponownie i okazało się ze są pęknięte dwa ślizgi. Może masz jakieś wejście na czesci do tego siłownika? Pozdrawiam!
-
Ładowarka odpaliła, po odkręceniu cewki dawki rozruchowej. Natomiast po założeniu znowu nie odpala. Ktoś miał taki problem. Każdy mówi ze cewki w większości ładowarek nie są wgl. podłączone. Pytanie czy czasami czegoś u mnie nie brakuje (Np. Sprężynki). Poniżej zdjęcie.
-
Jeszcze przychodzi mi do głowy cewka dawki rozruchowej
-
Witam, mam problem z ładowarką Merlo 40.7 na silniku Deutz BF4M 2012C, przywieziona z Francji. Nie chce odpalić bez plaka, jak odpali to silnik ładnie pracuje. Daliśmy wtryskiwacze do regeneracji i nic, potem pompy paliwa też do regeneracji i dalej to samo. Pompka paliwa na rozrządzie podaje paliwo. Jedynie co przychodzi do głowy to zbyt mała dawka rozruchowa, pytanie jak ją zwiększyć? Z góry dziękuje za podpowiedz. Pozdrawiam