Skocz do zawartości
frycu13

Olej hydrauliczny w silniku pilne!! fendt 309c

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
frycu13    0

Witam podczas orki gdy podnosiłem pług 4 lekki  zaświeciła się kontrolka od ciśnienia oleju od razu zgasiłem  sprawdziłem stan oleju byl za duży o około jeden pełny stan  co może być przyczyną ? wydaje mi się że pompa trochę już padała bo na gorącym silniku 3 obrotowej kuhna nie chciało obracać i ciężko podnosił  co myślicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

frycu13    0

Rokrecilem jeden Orange był założony za mały i dopełniona luka silikonem i chyba miał byc drugi i też silikon ostatnio jak byłem na wyjeździe i pracownik "na patencie" zamontowal odziwo zaoralem około 50 ha i dopiero strzelilo. Ale od  jakiegos czasu juz wczesniej zauwazylem ze jak chwile pooram wiekszym plugiem to  jak  olej rozrzany to nie chce go obracać dobrze w polowie sie zatrzymuje pług itp 

CO oprócz pompy moze byc przyczyną  ?Bo nowa 4750 zł   a z tego co sie orientowalem to z regenaracja ciezko

 

Edytowano przez frycu13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Nie wiem dokładnie jaka jest pompa w 309c ale jeśli podobna do tej w Farmerze 311 (Rexroth) to są zestawy naprawcze (ja potrzebowałem 2 bo u mnie tandem). Cena zestawu na jedną pompę to 48zł. U mnie objaw był taki, że pompa w ogóle nie stwarzała wyższego ciśnienia i dopiero po przełączeniu na pompę, która podaje olej na orbitrol można było podnieść tura.

Po wymianie uszczelnień z zestawu tur chodzi szybciej.

Co do oringów i simmeringów to są one standardowe i ogólnie dostępne.Kupiłem je w pierwszym lepszym sklepie z częściami do ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

na takie patenty to szkoda czasu poszukaj dobra uzywke albo swoja daj do regeneracji  jest zwykla zebata pompa wiec kazdy zaklad co naprawia hydraulike poradzi sobie z ta pompa pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Szkoda czasu, faktycznie jak ktoś ma za dużo kasy to szkoda czasu.

Myślisz, że w tym zakładzie to co Ci zrobią z taką pompą? Widziałem proces regeneracji, polega on na wymianie uszczelnień, jeśli dalej nie daje ciśnienia to kwalifikują ją jako zużytą. Niby czasem można wymienić zębatki i resztę wnętrzności ale cena regeneracji zbliży się wtedy do ceny nowej pompy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
    • Przez jendrula2
      witam przy przełączaniu z największego półbiegu na najniższy nagle wyskoczył błąd 5.1.03 kasowanie błędu nie pomaga jest to jedyny błąd jaki się wyświetla może ktoś coś doradzi
      fendt farmer 311 turbomatik 1996 r dodam że ciągnik jeździ i rewers działa poprawnie na zgaszonym ciągniku kropka na wyświetlaczu przeskakuje  jak uruchomię ciągnik piszczy alarm i wskaźnik od półbiegów znika
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez piotrslonski1
      Witam problem występuje w 310 wywala błąd 5.1.61 wykrzyknik i ikonę
      Kosteka od czujnika była zgnita wymieniłem czujnik i kostkę lecz po wymianie błąd nie gaśnie
      Os podniosło do samej góry nie da się nią regulować
      W czym może być problem
      Bezpieczniki sprawdziłem
      Proszę o pomoc
    • Przez repek92
      Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko
×