News
frycu13

Olej hydrauliczny w silniku pilne!! fendt 309c

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
frycu13    0

Witam podczas orki gdy podnosiłem pług 4 lekki  zaświeciła się kontrolka od ciśnienia oleju od razu zgasiłem  sprawdziłem stan oleju byl za duży o około jeden pełny stan  co może być przyczyną ? wydaje mi się że pompa trochę już padała bo na gorącym silniku 3 obrotowej kuhna nie chciało obracać i ciężko podnosił  co myślicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

frycu13    0

Rokrecilem jeden Orange był założony za mały i dopełniona luka silikonem i chyba miał byc drugi i też silikon ostatnio jak byłem na wyjeździe i pracownik "na patencie" zamontowal odziwo zaoralem około 50 ha i dopiero strzelilo. Ale od  jakiegos czasu juz wczesniej zauwazylem ze jak chwile pooram wiekszym plugiem to  jak  olej rozrzany to nie chce go obracać dobrze w polowie sie zatrzymuje pług itp 

CO oprócz pompy moze byc przyczyną  ?Bo nowa 4750 zł   a z tego co sie orientowalem to z regenaracja ciezko

 

Edytowano przez frycu13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Nie wiem dokładnie jaka jest pompa w 309c ale jeśli podobna do tej w Farmerze 311 (Rexroth) to są zestawy naprawcze (ja potrzebowałem 2 bo u mnie tandem). Cena zestawu na jedną pompę to 48zł. U mnie objaw był taki, że pompa w ogóle nie stwarzała wyższego ciśnienia i dopiero po przełączeniu na pompę, która podaje olej na orbitrol można było podnieść tura.

Po wymianie uszczelnień z zestawu tur chodzi szybciej.

Co do oringów i simmeringów to są one standardowe i ogólnie dostępne.Kupiłem je w pierwszym lepszym sklepie z częściami do ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

na takie patenty to szkoda czasu poszukaj dobra uzywke albo swoja daj do regeneracji  jest zwykla zebata pompa wiec kazdy zaklad co naprawia hydraulike poradzi sobie z ta pompa pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Szkoda czasu, faktycznie jak ktoś ma za dużo kasy to szkoda czasu.

Myślisz, że w tym zakładzie to co Ci zrobią z taką pompą? Widziałem proces regeneracji, polega on na wymianie uszczelnień, jeśli dalej nie daje ciśnienia to kwalifikują ją jako zużytą. Niby czasem można wymienić zębatki i resztę wnętrzności ale cena regeneracji zbliży się wtedy do ceny nowej pompy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil723
      Witam,chciałbym wymienić olej w skrzyni w fendzie 304 89r.Zastanawiam się jaki olej wlać,na stronach z doborem oleju jest ich wiele,ale w większości to oleje STOU,czyli do wszystkiego i do niczego.Jaki olej polecacie do tej maszyny?
      Aa i jeszcze jedna sprawa,gdzie znajduje się filtr oleju skrzyni w tym modelu?
    • Przez same
      wutam dzisiaj wyciagnołem pompe wtryskowa z mojego fenda i teraz nie wiem czy przy wyciąganiu nie przestawiło mi sie koło zebate jest tam jakiś znak albo coś zeby to sprawdzić? bo jesli juz go złozę to to musi byc pewniak bo nie wiem czy wiecie ale zeby wyjąć pąpe wtryskowa to trzeba wyjąć kolektor wydechowy turbinę i pompy hydrauliki nie ukrywam ze było z tym jakieś 4 godziny pracy, więc jesli wiecie cos na ten temat prosił bym o odpowiedzi jesli to coś pomoze to jest to fendt 309 ls farmer turbomatic z 88 roku
    • Przez tomlis1993
      Witam,
      mam pytanie odnośnie paliwa w Fendzie 308c. Po dłuższej pracy zbiornik paliwa jest cały gorący. Czym może być spowodowane to zagrzewanie się paliwa ?
    • Przez Mateusz0188
      Cześć,
      Mam, pewien problem z moim Fendtem, chciałbym prosić o pomoc jeśli ktoś miał już taką dolegliwość.
      Problem polega na tym, że przy podłączeniu przewodu hydraulicznego do ciągnika, przy próbie użycia hydrauliki (np. podniesienie podbieracza w belarce), przewód wypada z gniazda (mam szybkozłącza), efektem jest twarde gniazdo od strony ciągnika, trzeba gasić traktor ,ruszyć dzwignią w przód ,tył żeby zmniejszyć cisnienie i podłączyć wtyczkę na nowo po czym znowu przewód wyskakuje. Zwykle taką operacje muszę powtórzyć kilka razy żeby ta wtyczka siedziała.
      Zastanawiające jest dla mnie to, że jak już się uda wsadzić wtyczkę, że nie wyskoczy to ona już nie wyskoczy w ogóle i siedzi dotąd aż sam jej nie wypnę. Mam trzy pary wyjść w ciągniku, każda para ma tę przypadłość. Nie jest to wina maszyny bo z innym ciągnikiem nie ma tego problemu, poza tym przewód wyskakuje bez względu czy jest to beczka, kosiarka czy belarka. 
      Wydaje mi się, że gdyby gniazdo było uszkodzone to raczej jedno a nie wszystkie naraz.
      Spotkał się ktoś z was z podobną usterką?
       
       
       
    • Przez piotrslonski1
      Witam mam fendta 308 i strasznie jest w nim zimno wiatraki chodzą dają nawet trochę ciepła ale to jest za mało.Pomóżcie co można np.zamontować na przykład do gniazdka zapalniczki ale żeby to pomogło.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.