Skocz do zawartości
News
frycu13

Olej hydrauliczny w silniku pilne!! fendt 309c

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
frycu13    0

Witam podczas orki gdy podnosiłem pług 4 lekki  zaświeciła się kontrolka od ciśnienia oleju od razu zgasiłem  sprawdziłem stan oleju byl za duży o około jeden pełny stan  co może być przyczyną ? wydaje mi się że pompa trochę już padała bo na gorącym silniku 3 obrotowej kuhna nie chciało obracać i ciężko podnosił  co myślicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

frycu13    0

Rokrecilem jeden Orange był założony za mały i dopełniona luka silikonem i chyba miał byc drugi i też silikon ostatnio jak byłem na wyjeździe i pracownik "na patencie" zamontowal odziwo zaoralem około 50 ha i dopiero strzelilo. Ale od  jakiegos czasu juz wczesniej zauwazylem ze jak chwile pooram wiekszym plugiem to  jak  olej rozrzany to nie chce go obracać dobrze w polowie sie zatrzymuje pług itp 

CO oprócz pompy moze byc przyczyną  ?Bo nowa 4750 zł   a z tego co sie orientowalem to z regenaracja ciezko

 

Edytowano przez frycu13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Nie wiem dokładnie jaka jest pompa w 309c ale jeśli podobna do tej w Farmerze 311 (Rexroth) to są zestawy naprawcze (ja potrzebowałem 2 bo u mnie tandem). Cena zestawu na jedną pompę to 48zł. U mnie objaw był taki, że pompa w ogóle nie stwarzała wyższego ciśnienia i dopiero po przełączeniu na pompę, która podaje olej na orbitrol można było podnieść tura.

Po wymianie uszczelnień z zestawu tur chodzi szybciej.

Co do oringów i simmeringów to są one standardowe i ogólnie dostępne.Kupiłem je w pierwszym lepszym sklepie z częściami do ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

na takie patenty to szkoda czasu poszukaj dobra uzywke albo swoja daj do regeneracji  jest zwykla zebata pompa wiec kazdy zaklad co naprawia hydraulike poradzi sobie z ta pompa pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Szkoda czasu, faktycznie jak ktoś ma za dużo kasy to szkoda czasu.

Myślisz, że w tym zakładzie to co Ci zrobią z taką pompą? Widziałem proces regeneracji, polega on na wymianie uszczelnień, jeśli dalej nie daje ciśnienia to kwalifikują ją jako zużytą. Niby czasem można wymienić zębatki i resztę wnętrzności ale cena regeneracji zbliży się wtedy do ceny nowej pompy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrek321
      Witam. Co oznacza błąd 6.1.10 w Fendt Farmer 312 z 1995 roku ?
    • Przez Misiaczek57
      witam podczas zmiany kierunku jazdy zamiast pokazywać się strzałka do przodu na panelu u góry to wyświetla się na wyświetlaczu środkowym strzałka jazdy do przodu a tamta nic nie świeci
    • Przez krystianwilk5
      z banki gdzie znajduje sie olej hydrauliczny ubywa go, po czym przedostaje sie do skrzyni biegow . jaka jest przyczyna tego przemieszczenia? i jak ja mozna usunac?
    • Przez tomek8111
      Witam. Dzisiaj po wymianie oleju w fendt farmer 312 z 1992 roku nie chce zgasnąć kontrolka skrzyni.Filtr wymieniony ,podlany olejem.Olej zalałem fusch Gear LS sae 90.Wcześniej przy niskich obrotach silnika zapalała się kontrolka od ciśnienia skrzyni.Mierzyłem na punkcie przy filtrze i rozgrzanym oleju to było około 12 barów przy 1000 obrotów na silniku.Natomiast ciśnienie w miejscu czujnika przy stopniach było około 0.2 bara .Proszę o pomoc jak odpowietrzyć pompę czy może cały układ czy konieczna będzie wymiana pompy(oby nie,bo remont to chyba będzie słono kosztował).Pozdrawiam.
    • Przez adam8211
      Witam. Mam 312 lsa turbomatic z 91 roku. Niedawno pojawił się problem z kontrolką smarowania skrzyni. Zaczynając od najprostszego wymieniłem olej(Total transmission 80W-90 GL5) i filtr. Niestety objaw dalej ten sam, po kilkunastu minutach pracy w dalszym ciągu daje znać o sobie owa kontrolka. Ciśnienie sprawdzone w punkcie zaraz powyżej filtra dało 12 bar przy max obrotach. Czy ktoś doradzi jaki przyjąć kolejny krok w poszukiwaniu usterki i gdzie znajduje się ten czujnik, może to z nim coś nie tak. Mam nadzieje ze jednak nie padła mi pompa smarowania, a jeśli tak to czy konieczne jest rozpołowienie traktora ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.