_Marcin_

Members
  • Ilość treści

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O _Marcin_

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2009 wyświetleń profilu
  1. Temat stary ale i ja dołożę cegiełkę... Jestem na 100% pewny, że to jest czujnik temperatury oleju hydraulicznego. Weźcie to na logikę: Po co mierzyć ciśnienie przed pompą na rurce ssawnej? Przecież tam praktycznie nie ma ciśnienia!
  2. Pewnie znalazłeś ale kod oznacza uszkodzony czujnik obrotów tylnego WOM.
  3. Żeby wyjąć popychacz musisz zdjąć miskę olejową oraz wyjąć wałek rozrządu. Inaczej nie da się wyjąć popychaczy - one wychodzą do dołu. Podejrzewam, że laska popychacza zgięła się bo masz poprzecznie pęknięty popychacz. Dół tego pękniętego w połowie popychacza poszedł na dół wraz z obrotem wałka rozrządu a jego góra została i zablokowała się. Tłok nacisnął na zawór który przez klawiaturę zgiął laskę. Potem znowu wskoczyło wszystko w swoje miejsce i teraz wydaje się że tylko laska jest zgięta. Musisz na to uważać. Popychacze na 6 cylindrze dostają bardzo mało oleju nawet przy prawidłowym ciśnieniu oleju w silniku i zacierają się. Widziałem w tych silnikach przeróbki gdzie ktoś dorabiał dodatkowe smarowanie z głównej magistrali olejowej na tył silnika aby popychacze na 6 cylindrze i wcześniejsze miały więcej oleju. Moim zdaniem ten silnik ma taką właśnie wadę konstrukcyjną bo z tego co pamiętam olej na ostatnie popychacze trafia na samym końcu gdy przejdzie przez wcześniejsze. A u Ciebie który to cylinder? Piąty?
  4. Witam wszystkich. Rewers działa mi "normalnie" jednak pojawiły się błędy 0.1.6.3, 0.1.6.4 i zamiast tych zielonych strzałek "przód", "tył" mam strzałki zastępcze na wyświetlaczu. Innych błędów brak. Nie znalazłem żadnego tematu na forum z tym związanego. Czy możliwe jest że przepaliły się obie żarówki? A może są tam LEDy? Zegary mam wyjęte. Ktoś wie które piny odpowiadają za obie kontrolki? Co jeszcze sprawdzić? Są do tych kontrolek jakieś czujniki?
  5. Ad.1 Tak Ad.2 Tak Ad.3 Błąd 5.1.0.6 oznacza "błąd sprzęgła". Przy pedale jest czujnik, który sprawdza czy sprzęgło zostało wciśnięte wystarczająco głęboko. Ad.4 Z tyłu nowe gumy a z przodu mocno zjeżdżone i będziesz miał taki efekt. Osobiście nigdy nie włączam przedniego napędu na twardym podłożu jak asfalt. Nie pamiętam teraz kombinacji ale to chyba było: strzałka w górę, strzałka w dół, trójkąt i enter - 4 przyciski na raz. Spróbuj ewentualnie poszukaj w internecie.
  6. Ten błąd oznacza problemy z elektromagnesem L-S. Musisz sprawdzić przewody, złącza jak i sam elektromagnes.
  7. Rocznik 95 jak dobrze pamiętam, VIN 311211xxx. Jest to po prostu Fendt Farmer 311 Turbomatik bez ls, lsa, C czy CI.
  8. Szkoda czasu, faktycznie jak ktoś ma za dużo kasy to szkoda czasu. Myślisz, że w tym zakładzie to co Ci zrobią z taką pompą? Widziałem proces regeneracji, polega on na wymianie uszczelnień, jeśli dalej nie daje ciśnienia to kwalifikują ją jako zużytą. Niby czasem można wymienić zębatki i resztę wnętrzności ale cena regeneracji zbliży się wtedy do ceny nowej pompy.
  9. Dlaczego koniec silnika? Jest firma, która się tym zajmuje, daje na to gwarancję i z tego co mówili robili to już nie raz. Opisywane przez was osiowanie byłoby konieczne gdyby ten blok grzać szybko i gdyby sam stygł. Firmie nagrzanie takiego bloku zajmuje kilka godzin, jak dobrze pamiętam to ponad 7 a wystudzenie ponad 14 godzin. W tym cały sekret - ich słowa. Jak coś to taki blok u Korbanków 95000 zł Nie jest to ani LS ani LSA. Silnik to MWM D226B6 z Farmera 311. Skąd wziąłem kąty? Z materiałów od Kostiego. Te 220 barów też od Kostiego ale potwierdzili to też w Bosch Diesel Service (robiłem tam regenerację pompy wtryskowej i wtryskiwaczy). Sprawdziłem ostatnio ciśnienie sprężania. Na dwóch cylindrach mam 33 bary na pozostałych 34. Jakoś dużo.
  10. Zrobione 50 mtg i jak na razie jest ok. Silnik chodzi bardzo ładnie. Wolne obroty ustawiłem na 680 obr/min. Ciśnienie na wolnych na zimnym 2.1 bara, na rozgrzanym 1.7 bara. Na max obrotach na zimnym 4,4 a na rozgrzanym 4,1 bara. Co do samego bloku to okazało się, że nie ma podejścia żeby naprawić uszkodzenia opisywaną wcześniej przeze mnie metodą(firma nie chciała się podjąć). Została więc wciśnięta na klej frezowana tulejka. Koszt znacznie niższy, gwarancja na rok. Obecnie martwią mnie dwie rzeczy. Pierwsza to odgłosy chodzącego na sucho (takie piszczenie) łożyska z okolic sprzęgła. Po wciśnięciu pedału sprzęgła piski ustają na około 5 sekund po czym znowu je słychać. Ciągnik jeździ normalnie, nic się nie ślizga, nic nie szarpie. Co to może być - wycisk czy może łożysko ze zdjęcia poniżej? Druga sprawa to kolor dymu a w zasadzie jego brak. Przy odpalaniu puści tylko chmurkę czarnego jak smoła dymu a potem już nic. Dopiero jak go porządnie obciążę to widać ciemniejszy dym a tak to praktycznie nic nie widać z komina. Wydechy szczelne. Dodam jeszcze, że pompa wtryskowa po regeneracji a wszystkie wtryski mają nowe rozpylacze i ciśnienie otwarcia ustawione na 220 bar. Początek wtrysku ustawiłem 17 stopni przed GMP szóstego tłoka. Ustawienie początku wtrysku było trochę problematyczne bo nie mam żadnych znaków na kole zamachowym, jest jedynie ślad po naklejce (bez sensu to rozwiązali, naklejka zamiast grawerowanych znaków?). Jakby ktoś miał jakieś dokładniejsze zdjęcie tej podziałki byłbym wdzięczny.
  11. Nie wiem dokładnie jaka jest pompa w 309c ale jeśli podobna do tej w Farmerze 311 (Rexroth) to są zestawy naprawcze (ja potrzebowałem 2 bo u mnie tandem). Cena zestawu na jedną pompę to 48zł. U mnie objaw był taki, że pompa w ogóle nie stwarzała wyższego ciśnienia i dopiero po przełączeniu na pompę, która podaje olej na orbitrol można było podnieść tura. Po wymianie uszczelnień z zestawu tur chodzi szybciej. Co do oringów i simmeringów to są one standardowe i ogólnie dostępne.Kupiłem je w pierwszym lepszym sklepie z częściami do ciągników.
  12. Czyli masz wersję drukowaną. Za 150 zł po polsku w pdf na allegro jest. Odpadają koszta wysyłki.
  13. Szukam chętnych żeby było taniej. Boli to Ciebie, że szukam tutaj? Ile chcesz za tę instrukcję?
  14. Szukałem drugiego silnika ale nic nie znalazłem. Blok dziś jedzie do Poznania, niby do dobrej firmy, która spawa żeliwem na ciepło czyli przez 7 godzin podgrzewa go do 700 stopni potem napawa i przez 14 godzin go studzi. Następnie na nowo trzeba wywiercić kanał na szklankę i poprawić kanały olejowe. Szklanka będzie oryginalna w nominalnym wymiarze. Cena za usługę to około 3k no i niby dają na to gwarancję. Pewnie i tak taniej niż drugi silnik.
  15. Tu jest przyczyna: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/84335-fendt-311-popychacz-p%C4%99kni%C4%99ty-poprzecznie/
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj