Krycha324

Problem z podnoszeniem przyczepy MTZ

Polecane posty

Krycha324    0

Witam! 

 

Ostatnio z moim Mtz-tem pojawił się problem. Chodzi o to że nie chce podnosić przyczepy z kiszonką z qq. Dodam jeszcze że niedawno chodził z prasą sipmą i na zegarze było bardzo małe ciśnienie. Co może być tego przyczyną? Proszę o pomoc.

 

Z góry dziękuje. Pozdrawiam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A dokładnie zawieszony zawór przelewowy w rozdzielaczu. Sekcje tak nagle nie padają. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Tak jak @seweryn dodał bym do tego odkręcony zawór bezpieczeństwa, ale jak nagle to zaciął się przelew.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9243

Może lepiej tym zaworem nie kręcić, tylko jak koledzy piszą, wymienic grzybek od zaworu przelewowego ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A przynajmniej sprawdzić. Bo on nagle też się nie rozleci.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krycha324    0

A jak sprawdzić czy to pompa jest winna czy rozdzielacz?

Edytowano przez Krycha324

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krycha324    0

A dokładnie zawieszony zawór przelewowy w rozdzielaczu. Sekcje tak nagle nie padają. 

Jeżeli dobrze rozumiem to chodzi o ten zawór?

post-100635-0-43675900-1440252219.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

dokładnie, tego zaworu nie,ruszaj, natomiast z drugiej strony jest taka gruba pokrywka na dwie śruby w środku jest tłoczek z otworem po skosie otwór ma gwint na,śrubę bodaj 10 mm wkręć w ten otwór śrubę i wyjmij ten tłoczek pod nim jest sprężyna. Ten tłoczek ma z lekkim oporem poruszać się w cylindrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Jak ten zawór na dole się zatnie to nie ma wcale hydrauliki, nic nie działa, a tu jest problem bo częściowo działa  ale nie ma siły, wiec ten zawór na górze trza dokręcić. Miałem to samo, raz podnosił raz z dużym oporem, ten na dole wyciągałem i nic nie pomagąło, to na górze dokręciłem i wszystko było dobrze. Ale miałem manometr wkręcony w  szybkozłącze i ustawiłem na 200 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Tak jak kolega mówi Jeżeli hydraulika wariuje to raczej trzeba szukać przyczyny rozdzielacz-pompa bo jeśli od razu wszystko zginie to jest zacięty zawór a jak inne cyrki to jest rebus bo kuzyn miał tak że było słabe ciśnienie ok 100 bar no to nie małe niby ale wymieniliśmy pompe niby sie poprawiło ale i tak agregatu nie podnosił, czarna magia dzień siedziałem i omijałem różnorakie obiegi kręciłem zaworami oczywiście z manometrem i ten zawów przelewowy też sprawdzony no wszystko ok, a podnośnik nie dziala. Nowy rozdzielacz pomógł :)  


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj