wojtii

Problem z odpalaniem.

Polecane posty

raven18    162

Ja próbowałem odpalić 2 dni temu i to samo, letnie paliwo, wiatrem zimnym powiało i gdzieś przyłapało, w przewodach albo na wtryskach, Tydzień wcześniej przy -10 palił po 3 miesięcznym postoju. Naprawiłem drugi ciągnik także 30  może poczekać kolejne 2 do kwietnia aż mróz odpuści :) Tak jak pisali polej ciepłą wodą układ paliwowy albo podgrzej opalarką jeśli masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek99    2

Panowie mieliście rację. Paliwo przymarzlo dziś zapaliła od strzała. Teraz pytanie. Dlaczego kopci mocno na siwo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek99    2
akmaly napisał:

Jasny siwy - już wybrał Ciemny siwy - wacha się Mało śmieszne. Wiosna idzie próbuje się poradzić. Maszyna potrzebna a kolega sobie żarty stroi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek99    2

Witam ponownie. Tak jak Panowie pisaliście mróz puścił i ciągnik pali. Zregenerowałem dodatkowo wtryski. I teraz pytanie. Na dwóch wytryskach między wtryskiem a gniazdem wydobywają się trochę spaliny. Wtryski dociągnięte dobrze. Co może być tego przyczyną ? Ułożą się ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie ułożą się, trzeba było założyć nowe podkładki, dociąganie raczej już nic nie da, co najwyżej szpilki szlag trafi.

USZCZELKA WTRYSKIWACZA MIEDZIANA 9-22(0.5MM) C-360/ SW-400 SW-680 - TECHMOT

Edytowano przez deSilva

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek99    2

Duży problem jest z wymianą tych podkładek? Da się to zrobić na założonych głowicach czy trzeba zdejmować ? Podkładki posiadam ale po regeneracji głowic byłem pewny że są zmienione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jeszcze nie słyszałem żeby po regeneracji głowic podkładki były w środku, chyba że jakiś papudrok to regenerował i nawet starych nie wyjął..    :P  Wyjmij wszystkie wtryski, wyczyść gniazda bo tam pewnie  na żadnym nie ma, a jeżeli jest to przyklejona stara, latarką oświeć i będziesz widział co jest w środku, tylko dokładnie, żebyś podwójnie nie wsadził, wyczyść gniazda włóż nowe skręć i po problemie. Sam zakładałeś te głowice i regulowałeś zawory? bo jeśli z podkładkami masz taki problem, to jestem pełen obaw o resztę.

Edytowano przez deSilva

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurek321    129
3 godziny temu, wladek99 napisał:

Duży problem jest z wymianą tych podkładek? Da się to zrobić na założonych głowicach czy trzeba zdejmować ? Podkładki posiadam ale po regeneracji głowic byłem pewny że są zmienione.

Dłuższa śruba M12, wkręcasz podkładkę i wyciągasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek99    2

Witam ponownie. Zwracam się z problemem a mianowicie. c 4011 po regeneracji głowic i wytrysków lali od strzała ale nie ma mocy. Zawory ustawione. Kąt wtrysku ustawiony a sam ciągnik ledwo jedzie. pomocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Jak ma dobre sprężanie, początek wtrysku, zawory dobrze ustawione i dalej słaby 

To. Tylko pompa. Wtryskowa jest do. Kitu, ewentualnie przeczyść cały układ paliwowy, bo może gdzieś nie dostaje paliwa, jest przytkany 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek99    2

Panowie takie pytanie. Klawiatura ustawiona tak jak trzeba ale biarac ręką lata na boki na tym sworzniu. Będzie miało to wpływ ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek99    2

Panowie jeszcze jedno pytanie. Głowice po regeneracji trzeba docierać zawory ? Czy powinny już być dotarte przez firmę która robiła regenerację ? Nie dotarte zawory będą wpływały na brak mocy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maarianek88    13

Jeśli to oryginalna 40-stka, to może pompiarz zmienił ci sprzęgiełko na pompie wtryskowej na takie jak w 60-tce. Kąta wtrysku wtedy nie ustawisz prawidłowo. Lub może zabraknąć zakresu na fasolkach do ustawiania kąta. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek99    2

Nie wiem dokładnie czy jest to oryginalna 40 stka. Tak kupiłem. Poprzedni właściciel posiadał ja 6 lat i nic w niej nie robił. Pompa wtryskowa była w regeneracji więc ciężko mi powiedzieć co tam pompiarz zrobil. Ale przed regeneracja głowic miała moc a teraz na postoju ładnie wchodzi na obroty a jadąc do przodu czy tyłu ledwo się toczy i się dusi. Cały układ paliwowy sprawdzony. Nowe filtry, pompka zasilająca. wtryski też sprawdzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maarianek88    13

Czyli rozumiem, że regenerację pompy zrobił poprzedni właściciel, a u Ciebie tylko głowice były robione. Dla pewności ustaw Kąt wtrysku na znaki. Przed montażem głowic trzeba było sprawdzić ile wystają koncowki wtrysków z glowic. Może dałeś za grube podkładki pod wtryskiwacze. Zawory ustawić na 0,2 ssący i 0,3 wydech. Sprawdzić ciśnienie w cylindrach, w ten sposób zdjagnozujesz czy głowicę są źle zrobione. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek99    2

Nie, pompa była robiona już u mnie. Było wszystko ok ale zaczął kolektorem ropę pluc więc zrobiłem regeneracje głowic. Zawory ustawione tak jak kolego piszesz. W tej chwili głowice mam zdjęte i są docierane zawory. Jutro będzie składany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maarianek88    13

Ropa może walić z komina przy zbyt wczesnym kacie wtrysku. Siły silnik też nie będzie miał. Uszczelnileś głowice więc silnik ma większe sprężanie i ciężko mu przełamać (kręcić się) na zbyt wczesnym kącie wtrysku. Jak miałeś pompę w ręku, to widać czy sprzęgiełko było wymieniane. Różnica w kącie wtrysku 40 i 60 fajnie opisana jest przez Retrotraktor.pl. Jak ustawisz na 7mm Kąt tak jak pisano wcześniej to ustawisz na 24 stopnie, a tu prawdopodobnie trzeba na 18.

Edytowano przez maarianek88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

Mam silnik deutz f2l912 75r. chłodzony powietrzem  i gdy gaszę silnik słychać przedmuchy  wtedy gdy pociągam za odprężnik , co to ?

podczas odpalania nie słychać strzałów więc uszczelka pod głowicą  nie jest przyczyną 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maarianek88    13
Tak właśnie działa odpreżnik, lekko otwiera wszystkie zawory. Przez co po zgaszeniu będzie słychać syczenie powietrza uciekającego z cylindrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj