maarianek88

Members
  • Ilość treści

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Good

O maarianek88

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 11/24/1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ruda

Ostatnio na profilu byli

2561 wyświetleń profilu
  1. To może w suwie wydechu ustawiasz. Będzie biały dym buchał, a nie zagada.
  2. Obstawiam to inaczej, dolna dźwignia jest od gaszenia, pociągnięcie jej poprzez zastosowanie linki gasi ciągnik. Górna dźwignia jest od gazu. A ta śruba z plastikiem jest od przelewu-powrotu paliwa. Kąt wtrysku warto ustawić, pomocny film
  3. Robisz to tak. Kręcisz walem zgodnie z kierunkiem obrotów silnika aż na 1 garze będzie mijanka zaworów. Na kole pasowym jest znak gmp i na obudowie rozrządu. Mając na 1 mijankę i widząc znaki. Obracasz walem o 360 stopni zgodnie z obrotami silnika. Ustawiasz zawory cylindra 1, 0,15 ssący i 0,15 wydech. Cofasz walem o 180 stopni i ustawiasz zawory 2 cylindra. Zaraz wkleję notki. Tak jak robiłeś dla pierwszego gara było ok, ale żeby ustawić drugi trzeba pokręcić w drugą stronę 180 stopni.
  4. Raczej za duży luz. Wtedy zawór otwiera się za mało i powietrze świszcze jak z gwizdka. Ustawić zawory nie zaszkodzi.
  5. Tak właśnie działa odpreżnik, lekko otwiera wszystkie zawory. Przez co po zgaszeniu będzie słychać syczenie powietrza uciekającego z cylindrów.
  6. Ropa może walić z komina przy zbyt wczesnym kacie wtrysku. Siły silnik też nie będzie miał. Uszczelnileś głowice więc silnik ma większe sprężanie i ciężko mu przełamać (kręcić się) na zbyt wczesnym kącie wtrysku. Jak miałeś pompę w ręku, to widać czy sprzęgiełko było wymieniane. Różnica w kącie wtrysku 40 i 60 fajnie opisana jest przez Retrotraktor.pl. Jak ustawisz na 7mm Kąt tak jak pisano wcześniej to ustawisz na 24 stopnie, a tu prawdopodobnie trzeba na 18.
  7. Czyli rozumiem, że regenerację pompy zrobił poprzedni właściciel, a u Ciebie tylko głowice były robione. Dla pewności ustaw Kąt wtrysku na znaki. Przed montażem głowic trzeba było sprawdzić ile wystają koncowki wtrysków z glowic. Może dałeś za grube podkładki pod wtryskiwacze. Zawory ustawić na 0,2 ssący i 0,3 wydech. Sprawdzić ciśnienie w cylindrach, w ten sposób zdjagnozujesz czy głowicę są źle zrobione.
  8. Jeśli to oryginalna 40-stka, to może pompiarz zmienił ci sprzęgiełko na pompie wtryskowej na takie jak w 60-tce. Kąta wtrysku wtedy nie ustawisz prawidłowo. Lub może zabraknąć zakresu na fasolkach do ustawiania kąta.
  9. Ale na kole zamachowych zapewne masz mniejsze wartości 21-23. Dlatego proponuję ustawić to na znaki jak na zamachu i obudowie skrzyni biegów. Próbowałem kiedyś ustawiać na książkowe 25+1, mając na zamachu oznaczenie od 21 do 23 stopni. I ciągnik nie chodził dobrze, lepiej było na 23 ustawić.
  10. Będzie dobrze, tłok jest chyba i tak z płaskim denkiem więc taka wartość może być.
  11. Około 4,5-5mm. Tyle wystarczy żeby nie lał ropy do gniazda wtryskiwacza.
  12. Jak masz głowice na wierzchu to włóż wtryskiwacz do gniazda i zobacz czy końcówka wystaje prawidłowo. wtedy dobierz odpowiednia podkładkę.
  13. Dobrze by było sprawdzić ciśnienie w cylindrach, żeby wykluczyć głowicę. Jak jest OK to może pompa źle zrobiona, tłoki może są zaniżone względem płaszczyzny bloku lub zastosowano tłoki z innym denkiem. Częściowo pomiar ciśnienia powinien to też wykluczyć
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj