SzymonC330M

Pompa olejowa MTZ Bialorus

Polecane posty

SzymonC330M    0

Niedawno kupiłem pompę olejową z bialoruski. Chcę ją użyć jako pompę do trolla. przekładnie mam ale ona daje lewe obroty (jak prawie każda przekładnia). W związku z tym moje pytanie, czy ta pompa ma mieć lewe obroty czy prawe, a może to obojętne?? Nie wiem czy nie będę musiał jeszcze przekładni dokupować :( :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Przy typie pompy powinieneś mieć cyrylicą, albo L /lewe/, albo P /prawe/.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

pompa może mieć lewe lub prawe obroty zależy od wersji podłączenie nie jest obojętne bo nie będzie działać przekładnie są różnego typu mogą mieć na wyjściu lewe lub prawe obroty po za tym napisz gdzie chcesz zamontować tą pompę i jaka to jest pompa (symbol)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SzymonC330M    0

Oryginalna przekładnia z trolla jest zawieszana na ciągnik i do niej przychodzi pompa.

ja chcę użyć tej przekładni i po prostu zamiast oryginalnej pompy podłączyć z bialorusa. Niestety teraz nie wiem jaka dokładnie to jest pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SzymonC330M    0

Oryginalna przekładnia z trolla jest zawieszana na ciągnik i do niej przychodzi pompa.

ja chcę użyć tej przekładni i po prostu zamiast oryginalnej pompy podłączyć z bialorusa. Niestety teraz nie wiem jaka dokładnie to jest pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

musisz sprawdzić pompę tak jak pisał agromatik lub mogą też być wybite strzałki wlot-wylot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr119    49

mam małe pytanko jak mam określić kierunek obrotów jeśli bym patrzał na pompę wałkiem zafrezowanym do siebie to potrzebuje prawą a jeśli patrzał bym na tył pompy to lewą jak to określić ?? (pompa nsz10 ale o chyba nie ma znaczenia jaka to pompa )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
Napisano (edytowany)

Patrząc na pompę od strony obudowy czyli wałkiem do przodu i wałek w dole pompa lewa ma zasilanie z prawej strony a tłoczy na lewą.

Chociaż nie jestem pewny jak jest z tym wałkiem. W mtz od wspomagania jak napisy są prawidłowo, strzałka jest skierowana w lewo a wałek na dole. W sieci znalazłem prawą to strzałka też jest w lewo ale wałek u góry.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr119    49

to znaczy że mam patrzeć na tył pompy i w tedy mogę określić kierunek obrotów ?

 

posiedziałem przez dobre pół godziny na necie i znalazłem :D jednak dobrze Sewerynie mówiłeś dzięki za fatygę ;)

 

 

może się komuś przyda :D

 

http://www.wph.pl/pz3.htm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj