Skocz do zawartości

andrzej207

Members
  • Zawartość

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O andrzej207

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 25.12.1973

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. obrotomierz renault 103,14

    to niej est wina przewodów napięcie jest na przewodach ładowanie i licznik zaczyna działać po przy gazowaniu do oporu , można wtedy wyłączyć kluczyk i włączyć na pracującym silniku ponownie i wszystko zaskakuje bez problemu
  2. obrotomierz renault 103,14

    Witam potrzebuję pomocy w sprawie alternatora i obrotomierza ponieważ ładowanie i obrotomierz zaczyna działać dopiero (zaskakuje) po dodaniu gazu do oporu wtedy działa poprawnie według mnie przyczyna tkwi w alternatorze tylko nie wiem czy w diodach czy regulatorze szczotki dobre sprawdzone jest kilka podobnych tematów ale wszędzie brak konkretnych odpowiedzi,Może ktoś rozwiązał ten problem i podzieli się wiedzą .
  3. international 956xl pare pytań

    ja nie mówię że napawa zamki ale może pomóc nie w każdym przypadku pomaga to jest koszt 100 zł a remont silnika to już większy wydatek. z tym dymieniem na niebiesko nie jest tak do końca mogą być inne przyczyny para z odmy również mój puszcza delikatnie parę ale to normalne , kolega ma case po całkowitym remoncie silnika i paruje dużo bardziej trzeba by zmierzyć ciśnienie w cylindrach
  4. international 956xl pare pytań

    olej może brać przez pierścienie możesz spróbować dać mu ceramizer poprawia sprężanie i uszczelnia to byłby chyba najniższy koszt naprawy w granicach 100 zł ja mam 946 unie obroty wom zmienia się dzwignią przy lewej nodze do przodu 540 do tyłu 1000 w 956 powinno być podobnie
  5. brak mocy

    sprawdź to co pisałem po kolei może coś znajdziesz ciężko doradzać jeśli się nie widzi i nie słyszy może ktoś ma lepsze pomysły ale według tego co piszesz to raczej coś z silnikiem jeśli paliwo dobre filtry wymienione
  6. brak mocy

    jeżeli starczy zegara to spróbuj a ciągnik pracuje równo w całym zakresie bez skoków obrotów
  7. brak mocy

    tak przewody popuszczasz podczas pracy silnika przy pompie lub wtrysku silnikowi nic nie będzie jeżeli masz odpowiednią końcówkę i zegar na około40 atmosfer to może być
  8. brak mocy

    przewody tak, naftę wlewasz po wykręceniu wtryskiwaczy (lub zdjęciu głowicy) ustawiasz tłok w górnym położeniu i wlewasz naftę jeśli przez jakiś czas się utrzyma na tłoku jest dobrze jeśli od razu ucieka źle lub może ktoś ma miernik do mierzenia ciśnienia w cylindrach (nafta jeśli niema ciśnieniomierza)
  9. brak mocy

    spróbuj po kolei odkręcić przewody paliwowe od pompy jeśli jest coś nie tak z jednym tłokiem silnik na nim będzie pracował tak jak by nie był odkręcony może popękały pierścienie można to sprawdzić naftę
  10. brak mocy

    a silnik pracuje równo na wolnych obrotach, jeśli wywala wodę z chłodnicy to mogło wydmuchać uszczelkę sprawdzałeś czy paliwo nie idzie do oleju
  11. Jaki macie Case?

    od niedawna posiadam case 946 4x4 z roku 1975 czy jest ktoś kto posiada ten model
  12. wymiana oleju

    to nie jest bączek tylko filtr odśrodkowy nie pamiętam dokładnie ale chyba musisz zablokować filtr i odkręcić tą śrubę później ściągasz całość i odkręcasz śrubki od dołu i masz rozebrany cały filtr
  13. wymiana oleju

    jaki ciągnik i jaki filtr napisz kąkretnie
  14. Siewniki

    wszystko zależy od odmiany i regionu oraz terminu siewu im później tym więcej wpisz w goglach i tam znajdziesz wiele tematów ;żyta do 200 kg pszenicy do 300 kg na moich terenach
  15. Andrzej Lepper

    [*][*]
×