tom31

C-360 Olej z tłumika

Polecane posty

kamil927    230

to że kopcił na biało jak go odpaliłeś po 15 min to raczej normalne przy takiej temperaturze zdążył silnik się ostudzic a czemu na czarno zakopcił to muszą Ci doświadczeni wyjaśnic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może poprostu do tłumnika dostała się woda i zabarwiła się na czarno i mogło to wyglądać jak olej

 

Tak masz racje kolego dzisiaj rozkęciłem głowice i okazało sie że uszczelka poszła i woda dostawała sie do tłota a tłok ją przez tłumik wypluwał ale na dużym mrozie wygladała jak olej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
H3ni0    31

Tak samo moze byc jesli deszcz napada do tłumnika.


KPZ "Zetor Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13
Napisano (edytowany)

u mnie głowica padla do olejem rzygało

Edytowano przez padre1989

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

NIe będę zakładał nowego tematu, więc napiszę tutaj.

Zauważyłem że z tłumika zaczyna wyciekać olej, tzn. nie to że pluje czy coś tylko jest dziurka w tłumiku i przez nią wydostaje się olej. Jak myślicie silnik do remontu ? Czy może to być coś innego ?

Ciągnik to 3p.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Może być olej, ropa, lub brudna woda.

Odkręć kolektor wydechowy i zobacz czy i z której dziury jest olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkim, jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość. nie będę zakładał nowego tematu bo mam podobny problem jak kolega. traktor c360 dla jasności- otóż z tłumnika od niedawna zaczał kapać olej bądź ropa. dałem pompe do regeneracji( gość mnie skasował 600 zł ale dał gwarancje na 3 lata) teraz zaczał kopcić na biało i wręcz leje sie z tłumnika. najgorzej jest przy dodawaniu gazu lub po jeździe z góry wtedy już swiata nie widać. jak ustabilizuje obroty to jest zauwazalny bialy dymek. pompa ustawiona na znaki, zawory sprawdzone, głowice wszystki maja rok, nowe filtry paliwa i zalany nowy olej w filtrze powietrza, wody nie ubywa, oleju raczej też nie ginie jakoś znaczaco... wtryski dawałem do ustawienia na wiosne, czy może być tak, że pompa po regeneracji wykonczyła wtryski? i stąd będzie ropa w tłumniku ? na obroty wkręca sie sie dosc szybko i równo, na mocy też nie widze żeby straciła, a raczej po regeneracji pompy tak jakby była mocniejsza, prosze Was o szybka pomoc. z góry dzieki.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Kąt wtrysku ustawiony?

Luz zaworowy sprawdzony - ustawiony?

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak, kąt i luz sprawdzony, wszystko gra. jedynie wtryski ktorych nie jestem pewien, chyba ze tuleje i pierścienie sa na wykończeniu. nie wiem kiedy tam bylo zaglądane bo traktor u mnie od 2 lat jest i jak narazie nie było z nim problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Sprawdź te wtryskiwacze.A oleju ci ubywa?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jutro zawioze wtryski do sprawdzenia i postaram sie sprawdzic ciśnienie na tlokach. wie ktoś może jakie powinno być ? oleju ubywa ale nie jakos tragicznie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Santus    0

zeby nie zakladac nowego tematu jak koledzy wyzej mam pytanie odnosnie silnika c 360 po kapitalce all nowe za silnik wlasciciel wybulil ponad 3 kola ale nie wazne skanczylem remont ciagnika [blacharkao i Malowanie] i chcialem troskzi obmyc ciagnik z piachu bo idzie na sell wiec postanowielm przejechac sie na myjke [myjka dokladnie to 950 m od domu] i jak zajechalem to nagle poczulem tak jakby spalenizne ispogladam na kolektor wydechowy i leci dym bialy nie wiem czy to moze nie spalony olej bo ci mechanicy mowili ze moze wylatywac olej przej kolektor to miejsce na mocowanie tlumnika bo nowy silnik nie docierany i nie wiem czy to od tego moze sie dziac ze oleju nie przepala ?

 

ps.silnik jest dopiero na docierce

Edytowano przez Santus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wtryski dzis sprawdzone, wszystkie ok, sprawdzilem dla pewnosci zawory tez bylo ok. przyspieszylem minimalnie zaplon, troche jakby mniej kopcil, ale za to ciemniej. Odkrecilem kolektor i na drugim i trzecim tloku jest bardzo duzo nagaru, pierwszy i czwarty czysty. niestety nie udalo mi sie sprawdzic dzis cisnienia na tlokach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

A nie lepiej bez kosztow wyciagnac wtryski i przykrecic do pierwszej rurki wtryski po kolei do pompy paliwowej i sprawdzic czy pyli ? przynajmniej nie musisz placic za sprawdzanie a ropy ujdzie tyle co nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

@ OKEY to ci mechanicy dobrze mowili nie ma o co sie martwic ?

 

Jeździj do sklepu po zakupy , do lasu na grzyby albo na tirówki :D i szybko zleci 50 mtg a później będzie już lepiej. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Bez kosztów? Tylko, że trzeba pojechać po nowe podkładki pod wtryskiwacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Są fachowcy którzy stare zakładają :D


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tych podkladek tam w ogole nie powinno byc, chyba ze jest gniazdo wtryskiwacza wy....... to zaklada sie wtedy cieniutkie podkladki wkladane na goraco....a przy okazji widze ze nikt nie zna odpowiedzi na moj problem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Na które znaki ustawiałeś te na pompa -obudowa czy na kole zamachowym?

Biały dym to może być za późny wtrysk. MOgła jeszcze poluzować sie zębatka napędzająca na pompie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Jakiś czas temu też mi wypluwał olej tłumikiem, wymieniłem pierścienie na czwartym cylindrze oraz zawór ssący z prowadnicą. Od tamtej pory tłumik jest suchy i nawet trochę mniej oleju bierze.

Edytowano przez Dewro

Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stg    21

Mam możliwość kupienia ursusa c 355. Tylne opony roczne radialki, obciążniki, zarejestrowany, z kabiną jajko, w dobrym stanie. Jedyny mankament to że wali olej w tłumik. Co w nim może być do remontu? Wystarczy wymienić pierścienie na tłoku czy coś jeszcze? Jest to grubsza naprawa i grubszy koszt(kapitalny remont), czy wystarczy wymienić same pierścienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtraczek    2

Witam :)

Zrobiłem remont C 360 po przejechaniu jakieś 10 mth wziołem go do bronowania i wydmuchał mi olej na wlew oleju , potem był spokuj bo robił w lekszył pracach ale po przejechaniu 37mth wziołem go do kosiarki i zrowu mi się pokazał , obecnie ma 43mth jak sie rozgrzeje zdejmie korek wlewu oleju i jak przystawie ręke ,przygazuje to pluje olejem czy to normalne na dotarciu? , A i odpoczątku pluł na wydech olejem ale po 30 mth już nie pluje :)

 

Boje się czy nie za wcześnie dostał ciężkiej pracy :/ Mechanik mi mówił że morzna jezdził tylko że nie morzna go przegrzać mam załorzony termostat i temperatura zawsze jest na początku zielonego pola

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez przemekk800i
      witam
      chciałbym sie dowiedziec dokładnie jakie sa róznice miedzy tymi modelami wiem ze rc jest zmocniona czy to tylko taka róznica? a jaka jest róznica miedzy 360 a 365?  
      i jeszcze jedno jak jest z serwisem tej presy skąd bierzecie czesci z serwisu? i jak wygląda cenowo cześci do niej jakis przykład.
    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj