Dewro

Members
  • Ilość treści

    260
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

17 Good

O Dewro

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 02.03.1991

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    LHR

Ostatnio na profilu byli

5267 wyświetleń profilu
  1. Dewro

    Elektrozawory

    Napięcie jest potrzebne do zamknięcia zaworu.
  2. Dewro

    Elektrozawory

    Zrobiłem to miesiąc temu. Jak narazie żadnych problemów.
  3. Kupiłem w Żółkiewce. Śruby rzymskie jak dla mnie są w porządku.
  4. Wiosenny zakup
  5. Robię remont w 7745 Turbo z 88 roku. Silnik 7701. Tłoki powinny mieć komorę 56 mm i 3 pierścienie, u mnie natomiast komora ma 54 mm oraz 3 pierścienie. Z tego co przeczytałem na forum to w tym silniku powinny być wyłącznie tłoki z większą komorą. Czy mogę założyć zestawy od turbo z większą komorą? Silnik będzie prawidłowo pracować czy jednak założyć to co było? Według katalogu to co mam aktualnie w silniku to 52110099
  6. Rozkręć go i spróbuj rozruszać tłoczek, na pewno nie zaszkodzi. W ostateczności kupisz nowy.
  7. Wymieniłem uszczelki, płyn nie wycieka, ale żeby nie było zbyt fajnie, to zauważyłem że spod trzech nakrętek od głowic wydostają się słabe pęcherzyki powietrza. Gdyby ktoś się zastanawiał jak mogłem zobaczyć powietrze, to po prostu nakrętki i szpilki były trochę wilgotne Jeżeli chodzi o klucz to raczej powinien być sprawny ponieważ jest nowy i nie kosztował 100 zł. Na razie zostawiam tak jak jest, trochę pojeżdżę i ewentualnie za jakiś czas spróbuję ponownie dokręcić głowice.
  8. Uszczelki mam identyczne jak na zdjęciu w moim pierwszym poście. Dokręciłem na zimnym silniku na 180 Nm i takim samym momentem po rozgrzaniu. Podejrzewam że winne mogą być te uszczelki ponieważ węższa część okucia jest prawie w jednej płaszczyźnie z uszczelką, a ta szersza wystaje nad uszczelkę. Ale to tylko takie moje luźne przemyślenia.
  9. Na pewno z pod uszczelek, a nawet z pod trzech.
  10. Przykręciłem głowice i katastrofa, jutro muszę wszystko rozkręcać. Płyn wydostaje się spod głowic, niezbyt mocno ale jednak. Pierwszy raz coś mi się takiego stało. Dokręcałem kluczem dynamometrycznym, głowice były planowane przy poprzedniej wymianie uszczelek.
  11. Na szczęście nie mam problemu z luzującymi się śrubami.
  12. Stara uszczelka była założona szerszym kołnierzem do bloku ale nie miała tego dodatkowego poszerzanego okucia. Założę szerszą stroną do bloku, niestety zdążyłem przykręcić jedną głowicę ze źle założoną uszczelką a dopiero później wpadłem na pomysł żeby zapytać na forum
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.