Skocz do zawartości

Zdjęcie

SILNIKI DEUTZ


456 odpowiedzi na ten temat

#421 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 lipiec 2016 - 14:45

SILNIKI DEUTZ

mam na myśli pompkę zasilającą ,tłumaczenie może być tylko jedno uszkodzona membrana odma niedrożna ,

 

jeszcze jedno  pytanie czy  pompa jest napędzana że się wyrażę bardziej drutem ,czy tłoczyskiem w tym silniku



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 19:28
  •  

#422 Share witek88

witek88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 101 postów

Napisany 26 lipiec 2016 - 16:24

SILNIKI DEUTZ

No na pompkę zasilającą to słabo wygląda, znaczy w tym przypadku ropa leci do oleju a nie odwrotnie, w dodatku pompka naciskana jest sworznie i jest on dość mocno dopasowany do obudowy, znaczy jakoś słabo to wygląda jak by pompka miała zasysać olej rozbryzgujący się w komorze korbowej.



#423 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 lipiec 2016 - 16:58

SILNIKI DEUTZ

ok pompka jest ta o której myślałem więc rzecz nie możliwa dla ciebie jak i dla mnie ale mimo wszystko może działać jak pompka tłoczkowa ,trzeba by rozebrać pompkę i zwrócić w szczególności uwagę od strony tego sworznia czy jest czarno i czy membrana jest cała ,

 

czy w oryginale czy nie rozchodziło mi się np. o chłodnice czy podgrzewacz olejowy  paliwa .

 

z odmą miałem na myśli że wtedy nie jest tylko rozbryzg jest małe ciśnienie i właśnie wspomagane sworzniem pompki

 

praktycznie innej możliwości w tym silniku nie ma



#424 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 26 lipiec 2016 - 20:54

SILNIKI DEUTZ To silnik z jednej z pierwszych serii produkcyjnych. Nie myślałem że jeszcze takiego spotkam. Zasil go z bańki. A wystarczy tylko trochę oleju by zakolorować paliwo. To co pokazujesz jest nieprawdopodobne.
Pompką w tym silniku nie rozbieralna odmy nie zapchasz za wielka jest i wcześniej olej przez uszczelniacze wyleci.

Edytowany przez Laval, 26 lipiec 2016 - 21:02.


#425 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 lipiec 2016 - 21:04

SILNIKI DEUTZ

pisze że mocno kopci olejem więc jest olej , i z wszystkich cylindrów  samo zabarwienie nie spowoduje silnego zabarwienia spalin olejem ,

 

on pyta gdzie może dostać się olej do paliwa , a nie czy to nowy czy stary model

 

i wyklucza kawał operatora

 

myślę że widziałeś zdjęcia  co pokazał kolega czy to wygląda tylko  na zabarwienie ?



#426 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 26 lipiec 2016 - 21:30

SILNIKI DEUTZ To wygląda na prawie sam olej zaraz po wypuszczeniu z miski. Tyle że nie ma możliwości dodawania się oleju silnikowego do ON.

#427 Share Rebel21

Rebel21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Łęczyński
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 26 lipiec 2016 - 22:00

SILNIKI DEUTZ

Witam, Padła mi turbina w WEIDEMANIE jaka może być przyczyna ma dopiero 2300 mth 



#428 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 26 lipiec 2016 - 22:12

SILNIKI DEUTZ Wszystkie możliwe przyczyny opisane w necie. Więc szkoda czasu na pisanie tego samego.

#429 Share witek88

witek88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 101 postów

Napisany 26 lipiec 2016 - 23:06

SILNIKI DEUTZ

No i właśnie z tego powodu pytam na tym forum, problem teoretycznie niemożliwy a jednak wystąpił, myślałem że już ktoś się z tym spotkał. 

Plan mam taki, dostaję pompki i wtryski po regeneracji, montuję wszystko do kupy(zdjęte kolektory) nowe filtry, wszystko dokładnie wyczyścić i odpalić na bańce przezroczystej, obserwować co się dzieje i tyle, oby problem zniknął po regeneracji pompek. 

 

Tak jak pisałem prędzej jest to mieszanina 20l ropy i jakieś 4-5l oleju z silnika. Czarne jak smoła ale gęstość prawie że ropy. 


Edytowany przez witek88, 26 lipiec 2016 - 23:08.


#430 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 27 lipiec 2016 - 05:38

SILNIKI DEUTZ Silnik stary i już dawno nie produkowany. Nigdy tego nie miałem. A jest to dość popularny silnik. Do dziś jest spotykany. Zastąpiony został innym silnikiem. A ten z koleji następnym. Ale dla świętego spokoju wczoraj wysłałem zapytanie do centrali Deutza. Dziś lub jutro spodziewam się odpowiedzi. Fajnie jak byś dał mi numer silnika. To bym posprawdzał osprzęt w Serpicu. Zresztą centrala się o numer upomni.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 19:28
  •  

#431 Share witek88

witek88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 101 postów

Napisany 27 lipiec 2016 - 11:28

SILNIKI DEUTZ

Nr z tabliczki znamionowej czy z bloku silnika? 

Jak z bloku to gdzie go znaleźć bo patrzyłem i jakoś nie udało mi się go odnaleźć.



#432 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 27 lipiec 2016 - 11:53

SILNIKI DEUTZ Z tabliczki wystarczy

#433 Share witek88

witek88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 101 postów

Napisany 28 lipiec 2016 - 11:08

SILNIKI DEUTZ

Ok 

Załączone miniaturki

  • IMAG0079.jpg

Edytowany przez witek88, 28 lipiec 2016 - 11:14.


#434 Share witek88

witek88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 101 postów

Napisany 29 lipiec 2016 - 13:27

SILNIKI DEUTZ

Sprawa zakończyła się na regeneracji pompek z wtryskiwaczami oraz wymianie pompki zasilające, oczywiście wymiana przewodów paliwowych, filtrów i przemycie zbiornika, silnik chodził u mnie ok 2h i nie stwierdziłam mieszania się ropy z olejem silnikowym, więc sprawę można uznać za zamkniętą. Nie mniej jednak postanowiłem napisać informację dla potomnych. 



#435 Share alvaroalvaro78

alvaroalvaro78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 547 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Malborski

Napisany 29 lipiec 2016 - 21:44

SILNIKI DEUTZ

Panowie jakie różnice konstrukcyjne/osprzętowe w silnikach BF6L913 a BF6L913C



#436 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 29 lipiec 2016 - 22:04

SILNIKI DEUTZ C to wersja wzmocniona ma mniejszy stopień sprężania za to mocniejsze doładowanie. Inne tłoki, wałek rozrządu, wtryski inne nastawy pompy, pompa ma inny numer, głowicą.

#437 Share marian7k

marian7k

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 462 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 lipiec 2016 - 12:44

SILNIKI DEUTZ

Zapytam tu jeśli można chodzi o silnik deutz F6 912 o pojemności 5652 cm - jaką ma moc bo w niektórych kombajnach podają 98 KM a w innych 116 KM.



#438 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 30 lipiec 2016 - 13:22

SILNIKI DEUTZ Te silniki miały różną moc w zależności od nastawy pompy wtryskowej i zapłonu. To producent maszyny zgłasz zapotrzebowanie na moc i moment obrotowy. I to dostaje. I chyba KM pomiliłeś z kW. Bo najmniejszy silnik 6 cyl miał chyba 105KM jak mnie pamięć nie myli.

Edytowany przez Laval, 30 lipiec 2016 - 13:32.


#439 Share alvaroalvaro78

alvaroalvaro78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 547 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Malborski

Napisany 30 lipiec 2016 - 16:23

SILNIKI DEUTZ

C to wersja wzmocniona ma mniejszy stopień sprężania za to mocniejsze doładowanie. Inne tłoki, wałek rozrządu, wtryski inne nastawy pompy, pompa ma inny numer, głowicą.

 

O kurcze sporo tego... Myślałem że tylko turbo i dawka.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
SILNIKI DEUTZ Dzisiaj, 19:28
  •  

#440 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2717 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 30 lipiec 2016 - 16:43

SILNIKI DEUTZ

Te silniki miały różną moc w zależności od nastawy pompy wtryskowej i zapłonu. To producent maszyny zgłasz zapotrzebowanie na moc i moment obrotowy. I to dostaje. I chyba KM pomiliłeś z kW. Bo najmniejszy silnik 6 cyl miał chyba 105KM jak mnie pamięć nie myli.

Fahr M1000 miał 90 koni z F6L912 ale to lata 60/70




Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy