Laval

Members
  • Ilość treści

    365
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutral

9 obserwujących

O Laval

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

2754 wyświetleń profilu
  1. Silnik nie miał turbo w Ori. Świnkę kupiłem używaną za 300zł. Więc mi to pasowało. I szybciej zrobiłem i podłączyłem wymagane czujniki. Teraz kończę leksusa z kombinowanym 2JZ też ECU master. Nie AFR tylko normalnie porządny analizator. Łącznie z NOx. I bardzo ładnie widać co się zmienia.
  2. https://zapodaj.net/2cbc9ec133ec9.jpg.html Ta Audi.. ..😠 Zmierz kompresję. Ale przede wszystkim ile dmucha turbo. Silnika nie rozbierasz to ci na razie uszczelki nie potrzebne.
  3. Ja czasem tak z nudów jaki projekt zrobię. https://zapodaj.net/dfa197f16d74e.jpg.html https://zapodaj.net/3a4f84419a0ac.jpg.html https://zapodaj.net/fc52ceaa16f01.jpg.html
  4. Kiepsko z tą fizyka u ciebie. Bo niskoprężne diesle miały nawet niższą kompresję. W każdym razie silnik palił tylko siły na nic więcej nie miał. Nie masz analizatora spalin i hamowni to twoja sprawa. Ja miałem okazję pobawić się podkładkami testując silnik. Wiedzą bezcenna do końca życia. Której w żadnej książce nie zobaczysz. A na zimnym to zawsze ma mniejszą kompresję. Przynajmniej silnik który już ma coś tam za sobą. A w opowiesci jak to ja robiłem taką podkładkę i tyle traciłem na kompresji robiąc silnik dla moro sportu to między bajki.
  5. Nie, bierze się dokumentację od danego typu, a nie ogólną. Albo dodatek serwisowy. A tam jasno i wyraźnie co i jak dla danego typu. Słabe te doświadczenie, i to bardzo. Bo te silnik palą idealnie do 15bar tylko mocy nie mają. A doładowane na 20 i mniej. Niszczą ekspresowo turbosprężarki. Jest prawidłowe, a nie że mieści się w widełkach. To że trzeba ustawić to wiadomo. Tylko weź sobie silnik na hamownię, podłącz analizator spalin i baw się podkładkami. Bo jakoś drastycznie kompresja i moc silnika się nie zmienia. Za to analizator spalin pokazuje zmiany. A żeby nie być gołosłownym. https://zapodaj.net/8728d808ff7dc.jpg.html>Screenshot_20201121-113609.jpg
  6. 24-28 bar. Poniżej 22 będzie turbo już wysiadać.
  7. Jest standartowo 0,25% w stosunku do paliwa. Max i wtedy już silnik do roboty to 2%. Śruby do odpowietrzania nie ma. Standartowo pompką podpompować i parę obrotów rozrusznika później jest na chodzie.
  8. Wiesz w po numerze silnika można sprawdzić co i jak. Czyli gdzie n sprzedany i uruchomiony. Oraz w jakiej komplementacji.
  9. KS to przecież dostawcy tłoków dla Deutz-a
  10. Naciskasz trzpień i sprawdzasz działanie. Robisz to raz w roku. To producent maszyny decyduje co dalej. Najczęściej sygnał dźwiękowy i czasem kontrolka.
  11. To się reguluje czujnikiem zegarowy. Pokazywałem jak.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj