Polecane posty

usiu4513    0

Witam mam problem ze wspomaganiem w ursusie c330. Po podłączeniu i uruchomieniu silnika strasznie ciężko kręci się kierownica. Czy ktoś może pomóc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6465    12380

A co to za wspomaganie?  Z tego co wiem c330 wspomagania nie miały,  a my nie wróżki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

1. Zobacz czy poprawnie założone przewody, 2. czy olej się nie pieni, 3.czy pompa buduje Ciśnienie. może być że uszkodzony jest napęd pompy, kolońskie kręci a nie ma napędu na pompę i lipa. miałem coś takiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Nie ma ciśnienia na milion procent a ty kręcąc fajerą "pompujesz" olej tylko "pompą wewnętrzną" zaworu skrętu(orbitrolu). Podłączone musi być dobrze bo pomylenie T z P przy próbie skrętu kierownicą spowodowało by trzask, pisk i huk rozrywanych węży lub zaworu skrętu. Pomylenie A z B powoduje skręt odwrotny do obrotów fajery. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43
usiu4513 napisał:

problem rozwiązany brakowało śrutów przy napędzie pompy i nie kręciła

Miałem to samo, napęd pompy wymieniłem i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

Chce założyć wspomaganie do c-330 z turem. Siłownik chce dać między kołami na osi, ale mam pytanie czy w c-330 zmiesci się między miską, a belką i wtedy pojedynczy wąs z dwoma otworami czy musi byc całkiem z przodu i wtedy podwójny wąs? To rozwiązanie z przodu trochę mnie martwi bo siłownik będzie podatny na kolizje i zgięcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Jak dla mnie bardziej profesjonalnie wygląda ta napędzana od rozrządu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Z perspektywy czasu polecam z paska :)

nie ma co popsuć. Mając taką na rozrząd jak mam ją ciężej jest ustawić pompę i zapłon. Jeżeli nie korzystasz z powietrza to bierz na pasek.


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio342    5

wiadomo ze z rozrządu ekstra ale jak pompa padnie??? to chyba z paska raz dwa i jedziemy dalej. czy to samo? i mniej inwazyjne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Nic nie ma padać to ma działać na litość. Zresztą jak pompa padnie to już po jeżdżone. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Pompa jest identyczna czy na rozrząd czy na pasek. 

Powtarzam. Jeżeli miałbym zamawiać drugi raz to pompa w miejsce sprężarki. 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio342    5

Kolego a czemu akurat zamiast sprężarki? siłownik ten dwustronnego działania na osi tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

A jak chcesz inaczej zamontować pompę w 30tce?

Spójrz w moja galerię to zobaczysz jak ja mam.


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rou1234    1

Witam , założyłem wspomaganie do c-330, zrobiłem je samodzielnie . Pompa jest od c-330 z podnośnika na pasek , orbitrol jest z wózka rak 7a danfoss tylko nie wiem jaką pojemność , siłownik jest też od wózka rak 7a. Na początku na dość luźnym pasku chodziło w miarę ok tylko przy skrajnym skręcie blokowało pasek i słychać było po silniku że jest obciążenie , teraz naciągnołem pasek i poprawiłem zasilanie pompy i gdy kręcę w prawo to koło pasowe na pompie przyślizguje i słychać obciążenie . Zamówiłem zawór do regulacji ciśnienia bo może jest za wysokie , tylko nie wiem czego w lewo jest ok a w prawo jest ten opór ? Czy może być zapowietrzone jeszcze ?  Czy może np różna długość węży od orbitrola do siłowników ma jakiekolwiek znaczenie? Bardzo prosiłbym o pomoc . Układ jest zalany hipol ATF . Pozdrawiam serdecznie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Podejrzewam że masz założony zwykły  siłownik dwustronnego działania a taki siłownik powoduje niesymetryczne działanie ( w jedną stronę działa szybciej a w drugą wolniej ) . Szybsze działanie wymusza większe ciśnienie co skutkuje tym co napisałeś .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rou1234    1

Witam . Mam siłownik z wózka widłowego rak7a właśnie z wspomagania. Dodam że na podniesionym przodzie w powietrzu jest ok , zwrotnice nie są zatarte bo lekko się nimi rusza tak samo jak odpiołem siłownik od wąsa kierowniczego też było ok . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378
Napisano (edytowany)

Zastosowanie pojedynczego  siłownika  ( dwustronnego- " zwykłego "  ) wiąże się z takimi skutkami . I jeśli  układ pracuje na granicy możliwości to te różnice  stają się bardziej widoczne . 

Taki siłownik działa symetrycznie

Screenshot_20230207185932.png

Edytowano przez peugeot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Strogonow
      Witam Panowie, Posiadam w swoim 7745 wspomaganie na orbitrolu z siłownikiem po prawej stronie osi (poprzeczny). Jako że sporo cofam z przyczepami itp. owy siłownik mi tego nie ułatwia, praca w polu też nie jest niczym przyjemnym i nie chodzi mi tu o trudności z obrotem kierownicą bo w porównaniu do serwa to niebo a ziemia. Chodzi mi głównie o różnicę obrotów w lewą i prawą stronę, jak i różnice w maksymalnym skręcie w obie strony. Jeżdżę już tak od dwóch lat i ni cholery nie mogę się do tego przyzwyczaić. Przechodząc do sedna, czy montował ktoś z was siłownik do wspomagania taki jak w zetorach z młodszych serii typu 7340/5340? Znalazłem takie rozwiązanie do ciągników typu C385/912 ale tylko dla tych bez przedniego napędu. Czy montaż dla ciągnika z przednim napędem nie przystosowanym do tego typu rozwiązania będzie mieć jakieś negatywne skutki?
    • Przez kubatedi
      Żyto Dańkowskie Diament
      Stan na 15.02.2019
      Jak oceniacie?




    • Przez DanielKocima
      Cześć myślę nad kupnem ładowacza na tył do c 330 miałby za zadanie głównie ładować obornik i tu moje pytanie jak się to sprawdza bo szukam opini a średnio umiem znaleźć czy nie lepiej było by tura albo trolla czy nie będzie dźwigać 30 i czy da radę podnieść myślałem żeby bwywrot łyżki byl hydrauliczny z góry dzięki za odpowiedź pozdrawiam
    • Przez wsbil
      Kupię jak w temacie, w dobrym stanie. Może komuś zalega. Rozważę każdą ofertę
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj