magic88

zegar obrotów silnika 7711

Polecane posty

magic88    9

Czy ktoś z Was może wie jakie mogą być przyczyny zatrzymania się licznika motogodzin w Zetorze, dodam, że obrotomierz jest ok ? Proszę o podpowiedź na co mam zwrócić uwagę. Z góry dzięki. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

mogla sie linka ukrecic, albo slimak sie zepsol;)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    15

linka albo śłimak hahahaha

obrotomierz jest elektryczny, sprawdź przewody :lol:


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    15

u mnie gdy popsuł sie regulator napięcia to na niskich obrotach potrafił 4 mth/h ubić :lol: dlatego się smieję że zawyżyłem licznik a nie zaniżyłem gdy przyjdzie go sprzedać, ciekawe kto uwierzy ...


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

no rzeczywiscie ,,zazialem" chlopaki haha no to musial sie gdziek przterzec przewod (chociaz watpie)

 

pozdrawiam:)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

czujnik obrotomierza padl.tam jest taka krzywka ktora obracajac sie styka obwod i co chwila nabija.padla pewnie miedziane ramie.mozna rozebrac[kolo alternatora jest ] i polutowac albo nowy 200 pln.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

odkrec obudowe alternatora klucz imbusowy 5 troche cierpliwosci[lub zestaw dobrych kluczy]odegnij obejme na czujniku zdejm pokrywe [nie urwij kabli]i bedziesz wiedzial co jest grane


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pisze tu , aby kolejnego tematu nie robić, ja mam taki problem, ze mi licznik działa pokazuje obroty ,ale mth mi nie liczy, czujnik obrotomierza mam nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

moze prądniczka siadła

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

podnies oczy w gore i popatrz na moj wczesniejszy post[jak ten czas leci B)


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli co? mam alternator rozebrać?

jeżli ci chodzi o ten czujnik obr. to on jest nowy , nie może być zepsuty

Edytowano przez azifelek115622

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

jaki alternator-pisze przeciez ze czujnik jest kolo alternatora,moze jest zle podlaczony-dobrze mase przykrecile, albo przy duzych mrozach u mnie nie dzialal, najlepiej pozycz sie u jakiegos znajomego sprawny licznik[wykrecenie to chwila] i podlacz pod swoj czujnik, wtedy bedziesz wiedzial co jest grane


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Rozebrałem dzisiaj to ustrojstwo (prądniczka obrotów) i powiem szczerze, że spodziewałem się czegoś bardziej skomplikowanego, a to proste jak cep. W naszym zetorku nie działają obroty od jakiegoś czasu, tylko nabija motogodziny. Jak wymienialiśmy silnik to gość dorzucił nam to ustrojstwo, ale okazało się że jest tak samo zwalone jak to które mieliśmy więc postanowiłem jedno rozebraczyć. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że zostało to fabrycznie nieprawidłowo złożone. Otóż chodzi tu o tulejkę (baryłkę) stanowiącą łożysko wałka tą od strony napędu, a właściwie o jej gniazdo - taka okrągła blaszka jak podkładka tylko ze sprężystymi ząbkami od środka, które to utrzymują tą baryłkę.Drugą połowę gniazda tej baryłki stanowi druga podkładka, ale już bez ząbków tylko z wypukłym otworem (taka dziurawa miseczka). Pomiędzy tymi podkładkami siedzi ta baryłka. wszystko to razem wygląda jak łożysko wahliwe, tyle że ślizgowe. Podkładka, ta z ząbkami ma charakterystyczne wypukłe przetłoczenia po obwodzie i takie same idealnie pasujące do nich żłobienia są zrobione w korpusie prądniczki od strony uszczelniacza. Do czego zmierzam... Otóż w mojej prądniczce ta podkładka z wytłoczeniami nie była włożona w te wyżłobienia jako pierwsza, tylko jako druga od strony wirnika. Ktoś pomyśli "Co za różnica" Już wyjaśniam. Gdy prądniczka była nowa, było wszystko cacy, ale jak wszystko inne na tym świecie tak i prądniczka po paru(nastu) ładnych latach swojej pracy dostała luzów może nie wielkich ale jednak i to wystarczyło żeby wirnik zahaczył o jeden z ząbków w/w podkładki i pozamiatane. U mnie wyłamało dwa ząbki i dostały się one między wirnik a stojan, co zablokowało kółko wirnika, a jest ono osadzone na ośce z bardzo drobniutkim frezem, ale frez jest tylko na ośce, w środku tego kółka już nie. Ot i cała filozofia, ośka się kręci kółko stoi w miejscu i tym samym wskazówka naszego licznika też. Jedynie krzywka od motogodzin jest w porządku to klepie je bez problemu. Po niedzieli może zrobię zdjęcia tego jak to wygląda to może rozjaśni powyższy opis. Jedno zdjęcie powie więcej niż tysiąc słów, tylko nie mam pojęcia dlaczego na tym forum nie można dodawać zdjęć do postów, ale to inna bajka.

Pozdrawiam Marcin

  • Like 1

Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    89

dobrze opisane i wytłumaczone :) dzięki!


SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj