Skocz do zawartości
lukeski15

Podłączenie alternatora Zetor 7211

Polecane posty

lukeski15    63

Wielkie dzięki, spróbuje podłączyć i jak bedzie działać to dam znać .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukeski15    63

No i spróbowałem podłączyć. Zrobiłem to prostym sposobem. Ominąłem całą instalacje tj. dałem swoją próbną kontrolkę, a alternator podłączyłem jak na schemacie do rozrusznika. Tylko czemu jak kluczyka nie ma w stacyjce ( jest ona od c360) to sie próbna kontrolka pali? Po zapaleniu wszystko ładnie gaśnie i ładuje. Jak zgasze i wyciągne kluczyk to się pali próbna kontroka pali? Może tą orgl powinienem odpiąć na czas tej próbnej? Dodam że ta orgl nie zapaliła mi się ani raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    533

Śmiem twierdzić że coś źle podłączyłeś bo zasilenie lampki po wyjęciu kluczyka ma napięcie. Podłącz lampkę pod taki zacisk w którym po wyjęciu kluczyka nie ma napięcia,


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrjako    4

a to nie będzie tak że ma napięcie z diód alternatora i po jakims czasie (około 30 min) przestanie się świecić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Na pewno tak nie będzie.

A w swoim MF tak masz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrjako    4

Na pewno tak nie będzie.

A w swoim MF tak masz?

w MF jest ok ale znajomy w C360 zmienił prądnicę na alternator i tak ma że po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka gaśnie po jakimś czasie

@lekeski15 zrobiłeś tak jak napisał @sadek??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1994kuba1994
      Witam. Szukam ciągnika od 80 km w górę do maks  50 tyś i mam okazję na zetor 9540 za 42000 tyś ale do tej pory szukałem case i renault. Ale zetor młodszy, komfort też jest a najważniejsze części dużo tańsze. Ma być głównym koniem narazie na 30 h. Ogólnie to mało tych zetorow jest i to dlatego że dobre czy że były złe i nie produkowali  ich więcej? 
    • Przez tomekch43
      Witam mam problem z hamulcami w zetor proxima 90 otóż hamulce trzymają i ciągnik ma ciężko ciągnąć, obudowa z tyłu tak się nagrzewa po dłuższej jeździe że nie da się jej dotknąć a ponadto wczoraj po trasie ok 20 km olej w przekładni zmienił kolor na ciemny a był żółty proszę o pomoc !!!
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez adamek1942
      Witam panowie mam pytanie nr 1. czy to normalne żeby ciągnik po  pracy okolo 2 h(nawet nie ) miał tak gorący most tylni że aż się dotknąć nie da (parzy) ????? Hamulce nie trzymają bo słychać jest jak puszczają i zresztą czuć jak hamują trzeba dobrze nacisnąć pedał żeby zahamowały gwałtownie. Wcześniej pracowałem c 360 ale taki gorący to nigdy nie był nawet po sieczkarni od kukurydzy. 
      Drugie pytanie jest takie czy jest możliwość przedostania się oleju z silnika do skrzyni ??? albo do układu wspomagania ?? bo ubywa koledze oleju w proxie prosił żeby spytać,  a silnik pracuje bez zarzutów .
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.