Skocz do zawartości
magic88

zegar obrotów silnika 7711

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zegar
magic88    2

Czy ktoś z Was może wie jakie mogą być przyczyny zatrzymania się licznika motogodzin w Zetorze, dodam, że obrotomierz jest ok ? Proszę o podpowiedź na co mam zwrócić uwagę. Z góry dzięki. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

mogla sie linka ukrecic, albo slimak sie zepsol;)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

1rajdzik    14

linka albo śłimak hahahaha

obrotomierz jest elektryczny, sprawdź przewody :lol:


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    14

u mnie gdy popsuł sie regulator napięcia to na niskich obrotach potrafił 4 mth/h ubić :lol: dlatego się smieję że zawyżyłem licznik a nie zaniżyłem gdy przyjdzie go sprzedać, ciekawe kto uwierzy ...


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

no rzeczywiscie ,,zazialem" chlopaki haha no to musial sie gdziek przterzec przewod (chociaz watpie)

 

pozdrawiam:)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    107

czujnik obrotomierza padl.tam jest taka krzywka ktora obracajac sie styka obwod i co chwila nabija.padla pewnie miedziane ramie.mozna rozebrac[kolo alternatora jest ] i polutowac albo nowy 200 pln.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    107

odkrec obudowe alternatora klucz imbusowy 5 troche cierpliwosci[lub zestaw dobrych kluczy]odegnij obejme na czujniku zdejm pokrywe [nie urwij kabli]i bedziesz wiedzial co jest grane


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pisze tu , aby kolejnego tematu nie robić, ja mam taki problem, ze mi licznik działa pokazuje obroty ,ale mth mi nie liczy, czujnik obrotomierza mam nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    107

podnies oczy w gore i popatrz na moj wczesniejszy post[jak ten czas leci B)


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli co? mam alternator rozebrać?

jeżli ci chodzi o ten czujnik obr. to on jest nowy , nie może być zepsuty

Edytowano przez azifelek115622

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    107

jaki alternator-pisze przeciez ze czujnik jest kolo alternatora,moze jest zle podlaczony-dobrze mase przykrecile, albo przy duzych mrozach u mnie nie dzialal, najlepiej pozycz sie u jakiegos znajomego sprawny licznik[wykrecenie to chwila] i podlacz pod swoj czujnik, wtedy bedziesz wiedzial co jest grane


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    52

Rozebrałem dzisiaj to ustrojstwo (prądniczka obrotów) i powiem szczerze, że spodziewałem się czegoś bardziej skomplikowanego, a to proste jak cep. W naszym zetorku nie działają obroty od jakiegoś czasu, tylko nabija motogodziny. Jak wymienialiśmy silnik to gość dorzucił nam to ustrojstwo, ale okazało się że jest tak samo zwalone jak to które mieliśmy więc postanowiłem jedno rozebraczyć. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że zostało to fabrycznie nieprawidłowo złożone. Otóż chodzi tu o tulejkę (baryłkę) stanowiącą łożysko wałka tą od strony napędu, a właściwie o jej gniazdo - taka okrągła blaszka jak podkładka tylko ze sprężystymi ząbkami od środka, które to utrzymują tą baryłkę.Drugą połowę gniazda tej baryłki stanowi druga podkładka, ale już bez ząbków tylko z wypukłym otworem (taka dziurawa miseczka). Pomiędzy tymi podkładkami siedzi ta baryłka. wszystko to razem wygląda jak łożysko wahliwe, tyle że ślizgowe. Podkładka, ta z ząbkami ma charakterystyczne wypukłe przetłoczenia po obwodzie i takie same idealnie pasujące do nich żłobienia są zrobione w korpusie prądniczki od strony uszczelniacza. Do czego zmierzam... Otóż w mojej prądniczce ta podkładka z wytłoczeniami nie była włożona w te wyżłobienia jako pierwsza, tylko jako druga od strony wirnika. Ktoś pomyśli "Co za różnica" Już wyjaśniam. Gdy prądniczka była nowa, było wszystko cacy, ale jak wszystko inne na tym świecie tak i prądniczka po paru(nastu) ładnych latach swojej pracy dostała luzów może nie wielkich ale jednak i to wystarczyło żeby wirnik zahaczył o jeden z ząbków w/w podkładki i pozamiatane. U mnie wyłamało dwa ząbki i dostały się one między wirnik a stojan, co zablokowało kółko wirnika, a jest ono osadzone na ośce z bardzo drobniutkim frezem, ale frez jest tylko na ośce, w środku tego kółka już nie. Ot i cała filozofia, ośka się kręci kółko stoi w miejscu i tym samym wskazówka naszego licznika też. Jedynie krzywka od motogodzin jest w porządku to klepie je bez problemu. Po niedzieli może zrobię zdjęcia tego jak to wygląda to może rozjaśni powyższy opis. Jedno zdjęcie powie więcej niż tysiąc słów, tylko nie mam pojęcia dlaczego na tym forum nie można dodawać zdjęć do postów, ale to inna bajka.

Pozdrawiam Marcin

  • Like 1

Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

dobrze opisane i wytłumaczone :) dzięki!


SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez matix0x
      Witam!
      Mógłby ktoś wstawić zdjęcia przymocowania oraz lokalizacji czujników sprzęgła drugiego stopnia, ręcznego, stopu w zetorze 7211. Z góry wielkie dzięki.
    • Przez emtecc
      witam
      Jak myślicie, światła przeciwmgielne będą dawały dobre światło przy pracy w polu umiejscowione przy światłach na kabinie w zetorze 7745
      takie: http://sklep.wesem.pl/4/6687/halogeny_samochodowe_przeciwmgielne_przeciwmg_owe_drogowe_typu_ho4
      na forach off-roadowych polecali takie lampy zamiennie jako robocze na dach. Na wykresie widać, że ładnie to świeci. Ciekawe jak będzie gdy zamontować je na wysokości około 2 metrów.
      Spotkał się ktoś z czymś takim?
       
      Jakie lampy polecicie na kabinę do zetora na przód?
      Te: http://sklep.wesem.pl/5/6704/lampy_robocze_typu_lor4 na wykresie wydają się dobrze świecić
       
       
    • Przez Mateusz_320
      Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 
    • Przez Cooler1427
      tak jak w temacie , problem polega ze pokazuje pelen bak.  mimo ze jest faktycznie np 50%
       
      zegar wymieniony na nowy, pływak tez nowy po w starym styki pogniły, instalacja  cala i niema prawdopodobnie przebicia. na schematach elektrycznych znalazłem ze pomiędzy pływakiem a zegarem na desce w wiązce pod kierownica jest przekaźnik.  
      wie ktoś jaki to typ?
       
       możne on zwalił się i to przyczyna ;/
       
      mógłby ktoś podrzucić schemat elektryczny dokładny , albo jakiś skan? ,byłym wdzięczny...

    • Przez Damianursus30
      Witajcie! 
      Jestem szczęśliwym posiadaczem Zetora 7011
      Kupiłem go niedawno i mianowicie chciałbym dojść do ładu z zegarami.
      1. Obrotomierz dochodzi max do 500 obr i dalej nic. A później albo opada i nic,albo wskazówka skacze ale tylko w przedziale "0-500 ". Mth nie nabija. A z racji tego że napęd jak i licznik sporo kosztuje chciałbym żeby ktoś mi powiedział co mogę z tym zrobić.
      2.Wskaźnik paliwa nie działa. jak przekręcę kluczyk to poziom paliwa idzie od razu 4/4.. Kontrolka paliwa też nie działa
      3.Wskaźnik temperatury wody też nie działa.Wymieniony czujnik i to samo co w przypadku paliwa pokazuje od razu max.
       
      No i właśnie to co zepsuło mi się wczoraj czyli chciałem odpalić Zetora, coś pyknęło i włącznik przestał działać . Pali tylko na zwarcie, wciskam przycisk i nic ;c
       
      Potrzebuje waszej pomocy, ponieważ Zetora mam od niedawna i nie mam pojęcia za co się wziąć
       
      Z góry dzięki
×