adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

Mikruss    536

claas nie ma juz wielowahacza tylko os zamontowana do 2 tlokow jak jd. te osie wielowahaczowe to byly juz ok 2000 roku np. w mf seri 62xx a w 64 z nich zrezygnowali.

valtra w latach 90tych miala miekka os cos na wzór tylnej osi z ciezarowki na poduszkach powietrznych. Mam takie zawieszenie w obu valtrach obecnie iroznica w jezdzie kolosalna w porownaniu do sztywnej osi nawet w tym samym ciagniku bo poprzednia 6550 miala sztywna os a obecna 6350 ma na poduszkach i jest super nawet po asfalcie sie sporo inaczej jedzie. A w polu to juz w ogole bajka szczegolnie w uprawie czy w prasie gdzie sie smiga ok 15 km/h.

Jak ktos nie jezdzil ciagnikiem z anortyzowana przednią osią to co moze w ogole wiedziec o komforcie jaki daje....

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Nie do końca. Wczroaj jeździłem nowa 6120M. 

Miękka oś, amortyzowany fotel ALE bez amortyzowanej kabiny. Tragedia... 30 km/h na dziurawym asfalcie nie do osiągnięcia. Ta sama droga ciągnik z amortyzowana kabina 43 km/h bez problemu 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

nie wiem jd nie jezdzilem.

wiem ze kolega w claasie ma wielowahacz i jezdzil nowszymi wlasnie na osi jak jd i mowil ze nie ma nwet co porownywac tych zawieszen bo przepasc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28759

Czyli historia znów zatacza koło. Warszawski ursus w latach 70 kupił licencję na MF seria 200, i już wtedy pisali że to przestarzała technologia, a teraz nowy ursus będzie sprzedawał ciągniki tej samej linii, tyle że pod inna marka...

Stare mfy i stare fiaty, choć może ma to sens, jakby taki nowy-stary twardy traktor kosztował mniej niż budżetowy farmtrack czy Zetor to może jest to pomysł na wybicie się w górę

https://www.google.pl/search?q=tumosan+tractor&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiL69rDhY7fAhXS-6QKHZy-CxEQ_AUoAXoECAsQAQ&biw=360&bih=504

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6404

Niebywały sukces Ursusa. Wręcz porażający, technologia kosmiczna. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28759
42 minuty temu, sumek666 napisał:

Z tamtych Fiatow to pewnie tylko kształt pozostał i nic więcej 

Myślisz? A mi się właśnie wydaje że cała technologia jest bez zmian. Zmieniona co najwyżej może być trwałość, na minus oczywiście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Właśnie o to mi chodziło.

Kształt ten sam.ale na pewno jakość wykorzystanych materiałów in minus


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28759

Ale jakby mógł takiego prehistorycznego fiata 70-80KM 4x4 kupić poniżej 85tys.zl brutto, to nawet niech wytrzyma pół tego co stare to będzie się opłacało, nie sądzisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Zajrzyjcie na stronę Tumosan. Oni produkują podobne ciągniki do Ursusów, tylko ze swoimi silnikami. A te postFiaty to na wschodnie i południowe rynki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

A w czym one do obecnych Ursusów podobne?

A może by tak nie lecieć na pałę tylko zaznajomić się z tematem z kilku różnych źródeł, nie tylko z strony internetowej.

https://www.agriland.ie/farming-news/trade-focus-its-great-to-just-press-a-button-and-it-works/

Oni ciągle produkują ciągniki oparte na technologii Fiata, jedynie seria Tumosan 9100 Maxima ma układ napędowy Carraro.

http://tumosan.eu/assets/cloud/8100.pdf

http://tumosan.eu/assets/cloud/9100.pdf

Ta technologia Fiata to można powiedzieć przodek dzisiejszych New Hollandów T5 i T4.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499
19 godzin temu, bratrolnika napisał:

Ale jakby mógł takiego prehistorycznego fiata 70-80KM 4x4 kupić poniżej 85tys.zl brutto, to nawet niech wytrzyma pół tego co stare to będzie się opłacało, nie sądzisz?

Żeby mozna było sprzedawac go w UE każą mu zamontowac silnik z EGR, DPF i Adblue, zeby spełniał obecne bzdurne normy i juz cena skoczy o minimum kilkanaście tysi tak, ze przestanie byc  atrakcyjna.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28759

Czytałeś ten artykuł z linku, czy tylko po zdjęciu stwierdziłeś że ursusa kupili? Bo ja przeczytałem, i tam napisane jest że Zetora majora kupili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28759

Widzę, ale główne zdjęcie jest Ursusa, dlatego też pytam co kolegą kierowało gdy pisał że ursus zdobywa rynek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Sarkazm mną kierował. Nabijam się, że nawet na własnym podwórku nie umieją sprzedać prostego ciągnika. 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj