mon21051

Kombajny Deutz-Fahr M770 M750 M600

Polecane posty

node3mer    24

W takim razie jak tego używać? z tyłu nic nie mam za sitami ani na wytrząsaczach. Powinna być chyba jakaś blacha? do czego może być to pokrętło. Jak miało by to wskazywać straty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Dlatego pytałem wcześniej czy nie masz czujników. Nie mam pojęcia co to może być. Zobacz gdzie to jest podłączone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek260294    7

pytałem kolegów z rol-transu ale oni z czymś takim się nie spotkali a troche tych kombajnów przerzucili, to starszy model także nie ma wielkiego problemu, żeby dojść do czego to jest, ale uważam, że powinieneś przed napisaniem na forum rozebrac półkę i zobaczyć do czego jest to podłączone(polecieć po kablach), czy to trudne>?, fakt, że ktoś może coś takiego by miał ale skąd masz pewność, że do tego samego podłączone jest u Ciebie>? powiedz do czego podłączone, co jest na drugim końcu i będziemy myśleć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

Moim zdaniem -to jest od czujników strat ziarna prosty układ z dwiema lampkami .Ma jak widać jakiś kabelek to idź jego "tropem" po centymetrze gdzie on prowadzi -bo może po drodze jest gdzieś po drodze przycięty czy zaizolowany to by oznaczało że to - było kiedyś zamontowane pod czujnik strat.

Na tej fotce widać jakieś napisy między lampkami -napisz co tam jest napisane bo ze zdjęcia nie widać.

Edytowano przez Jacek62

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
node3mer    24

napisz co tam jest napisane bo ze zdjęcia nie widać.

jest napisane: fran, till, ljudsignal. co po szwedzku znaczy: z, do, audio. Jak już pisałem wczesniej na audio piszczy.

pytałem kolegów z rol-transu ale oni z czymś takim się nie spotkali a troche tych kombajnów przerzucili, to starszy model także nie ma wielkiego problemu, żeby dojść do czego to jest, ale uważam, że powinieneś przed napisaniem na forum rozebrac półkę i zobaczyć do czego jest to podłączone(polecieć po kablach), czy to trudne>?, fakt, że ktoś może coś takiego by miał ale skąd masz pewność, że do tego samego podłączone jest u Ciebie>? powiedz do czego podłączone, co jest na drugim końcu i będziemy myśleć...

nie wiedziałem że to taka tajemnicza skrzynka, myślałem że ktoś będzie wiedział. Na razie jest koszenie i ciężko jest kombajn przesmarować i bieżące usterki naprawiać, a nie szukać po kabelkach gdzie to jest podłączone. Po żniwach jak najbardziej można rozbierać i szukać. Dodam, że u mnie od wielu dni już nie padało i żniwa pełną parą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik87    16

Witam, może mi ktoś powiedzieć czy w Waszych Deutz - ach w moim przypadku m770 też tak gwałtownie opuszcza sie heder? Nie wiem czy to tak juz musi być choć w to wątpie czy idzie jakoś temu zaradzić? Mimo że delikatnie staram się przesunąć gałkę to heder leci gwałtownie w dół. :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Wydaje mi się że to może być wina zaworu dławiącego który ma za zadanie ograniczać przepływ oleju a co za tym idzie w miare powolne i równomierne opadanie hederu.Heder powinien Ci sie szybciej podnosić niż opadać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

U mnie również szybciej opada jak podnosi ale bardzo łatwo się steruje. Jak dam delikatnie do dołu to i tak opuszcza.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

U mnie ojciec pokręcił śrubka z tyłu rozdzielacza i jest tak ze wolno opuszcza ale w miarę szybko podnosi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

U mnie w M660 rozdzielacz jest na prawej ściance jak otworzysz pokrywe tam gdzie jest silnik.
Zawsze dotrzesz sobie do rozdzielacza po cięgnach które Ci idą od dźwigni sterowania hydrauliką
Może ktoś doradzić jak mocno ma być naciągnięty łańcuch co napędza bęben młócący bo u mnie jest on dosyć luźno i nie wiem czy tak to ma być czy trzeba go naciągnąć bardziej
Może ktoś doradzić jak mocno ma być naciągnięty łańcuch co napędza bęben młócący bo u mnie jest on dosyć luźno i nie wiem czy tak to ma być czy trzeba go naciągnąć bardziej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

U mnie jest napinacz tak naciagniety żeby nie zwisal. Do lekkiego oporu go podniosłem i przykrecilem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Sprawdze jak jest u mnie ale napinacz już jest prawie do końca naciàgnięty.A jak się sprawdza ten olejowy filtr powietrza który jest zastosowany w M660?Nie ma z tym problemy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Jeśli chodzi o ten filtr powietrza silnika to żaden problem wyjmujesz dolne naczynie z olejem wylewasz stary olej zalewasz nowy wysypujesz jeszcze kusz z takiego kubka nad filtrem powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1234    1

Ja zamiast oleju w ostatnim sezonie lałem do tego filtra powietrza zamiast oleju letni płyn do spryskiwaczy który dostałem gratis przy przeglądach samochodu i ciągników :D on również wyłapuje kurz. Odnośnie hedera u mnie też szybciej opuszcza niż podnosi.

Edytowano przez kowal1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Weź skasuj tą wypowiedź bo jeszcze ktoś to samo zrobi. Ludzie tam ma być olej silnikowy - nic innego.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1234    1

Masz racje że tam ma być olej, nie zachęcam nikogo aby wlewał tam płyn do spryskiwaczy czy chłodnicy, znam też człowieka który nie wlewa tam nic tylko wysypuje kurz z filtra ale tak nie powinno się robić bo jest to szkodliwe dla silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik87    16

koledzy, jak wymienić te dolne sito oczkowe bo do łubinu chcę założyć z większymi oczkami. próbowałem je wyciągnąć ale ono tam mocno siedzi chyba na tych uchwytach po bokach. a tak nawiasem jakiej wielkości macie założone sita na żyto i owies?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Jak odkręciłeś te mocowania z tył co trzymają sito to powinno się bez problemu wysunąć do tyłu przynajmniej moim M660 tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Witam
Panowie taka pilna sprawa
w moim deutz fahr M660 rozebrałem pompke paliwa żeby zmienić uszczelnienia i z pośpiechu nie zwróciłem uwagi że śruby które trzymają weże paliwowe w pompie (zasilinie i wyjście do filtra) mają inne otwory znaczy jedna ma tylko jeden otwór na wylot a druga ma więcej dziur i teraz pytanie która ma gdzie być wkręcona ma to jakieś znaczenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paczo5    0

Wie ktoś może gdzie mogę dostać prowadnice i ich obudowy do palców (płaskowniki) w ślimaku do m750?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Panowie takie pytanko jakie sita będą dobre do koszenia przenicy i owsa zaznaczam że tylko te zboża będe kosił. Co sądzicie żeby 9mm do przenicy a 11 do owsa oczywiście żeby to w miarę czyściło. A może da się to kosić na tym samym sicie tylko na jakim? I tylko regulować wiatrem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Jak jeszcze posiadałem Fahra to kosiłem pszenicę i owies na 8mm. Pszenica była czysta i nic nie gubił kombajn a owies też nie wypadał tyłem tylko wtedy trzeba dobrze ustawić wiatr. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

<p>Koledzy taka przykra sprawa</p>
<p>Zauważyłem wyciek oleju z pompy hydraulicznej pompa boscha. Cieknie po bokach koło tych odlewanych części. Co robić? Ta pompa jest w ogóle rozbieralna? Jak się do tego zabrać bo żniwa się zbliżają</p>
<p>Pomocy</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez MałyRolas
      Witam. Mam problem z brakiem zasilania na zegary. Nie działa żadna kontrolka. Zauważyłem że ze stacyjki wypięty jest jeden przewód, jak podam na niego zasilanie to prąd dochodzi do wskaźnika temperatury i paliwa a kontrolki nadal nie świecą. Żarówki w zegarze ok bo go wyjąłem i sprawdziłem kontrolki podając prąd na każdy pin z osobna. Podobno część kontrolek działa po załączeniu zespołu żniwnego (ale tak tylko słyszałem) jednak takie kontrolki jak ładowanie i ciśnienie oleju powinno się palić po przekręceniu zapłonu. Może ktoś ma pomysł gdzie szukać problemu?
    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj