kuba93711

Deutz fahr 35.70 obroty silnika

Polecane posty

kuba93711    0

Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    128

Mam 3575, w tych kombajnach nie ma obrotów silnika, na głównym zegarze masz tylko prędkość lub bęben przełączany przyciskiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba93711    0

Tego to się nie spodziewałem, ale dobrze wiedzieć, a jest możliwość że silnik pracuje na zbyt wysokich obrotach? Bo wydaje mi się że mój ma za wysokie. Widać też że ktoś majstrował przy lince od gazu i nawet nie da się zgasić wajchą od gazu tylko trzeba trzymać wajche na minimum i jeszcze linką dociągąć. Bo jak rozumiem na pompie paliwowej powinny być ustawione maksymalne obroty i linka sterująca nie ma tu nic do rzeczy? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    128

Może dla poprzedniego właściciela urwała się linka od gazu, po złączeniu zrobila się krótsza.  Mi pękła raz obok kabiny. Wymieniłem, wyregulowałem tak, żeby silnik zgasić normalnie dźwignią i wydaje się że jest ok. Może minimalnie wyższe obroty niż wcześniej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, kuba93711 napisał:

Tego to się nie spodziewałem, ale dobrze wiedzieć, a jest możliwość że silnik pracuje na zbyt wysokich obrotach? Bo wydaje mi się że mój ma za wysokie. Widać też że ktoś majstrował przy lince od gazu i nawet nie da się zgasić wajchą od gazu tylko trzeba trzymać wajche na minimum i jeszcze linką dociągąć. Bo jak rozumiem na pompie paliwowej powinny być ustawione maksymalne obroty i linka sterująca nie ma tu nic do rzeczy? 

w takim razie komuś zerwała się linka i pewnie na szybko złączył ale już jest za krótka. a kombajn nie jest słaby zamulony itp? może ktoś podkręcił obroty bo na mniejszych było kiepsko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba93711    0
Napisano (edytowany)

Linka urwana była napewno bo jest łączona przy kabinie. Czy jest zmulony to nie wiem, niedawno kupiłem, wydaje się ładnie pracować, nie dymi, pali od strzała. Ja też spróbuję wyregulować linkę aby dało się zgasić silnik dźwignią i wtedy na 3 ząbku wyjdą jakieś tam maksymalne obroty. A najlepiej jeszcze byłoby zmierzyć obroty silnika i sprawdzić czy pracuje na odpowiednich. Ktoś się orientuję jakie powinien mieć obroty podczas koszenia? 

Edytowano przez kuba93711

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba93711    0

Zmierzyłem obroty tachometrem i na ostatnim ząbku ma 2580rpm. Chyba trochę za dużo. Na ile radzicie ustawić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

    • Przez Krzysiek_case
      Witam Czy ktoś testował zestaw klimatyzacji i ma zamontowany u siebie? https://allegro.pl/oferta/klimatyzacja-do-kombajnu-deutz-fahr-35-80-33-60-6722568472 Przymierzam się do montażu tej klimy do Deutz Fahra 33.60
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj