Pablo8484

Members
  • Ilość treści

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Pablo8484

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Temat rozwiazany. Pompa paliwa nabija do 5bar i jest ok. Okazało sie, że węże doprowadzajace paliwo ze zbiornika sa sparciałe, łapaly lewe powietrze. Uklad sie zapowietrzał po kazdorazowym zgaszeniu. Po wymianie pali na strzał.
  2. Pomierze cisnienie i obroty. Jakie powinno byc cisnienie na filtrze? Gdzie najlepiej zmierzyc obroty?
  3. Udalo sie odpalic silnik. Ruszyl na "plaku". Okazalo sie ,ze pompy wtryskowe zapowietrzyły sie po wymianie filtra paliwam. Problem odpalania pojawił sie po zatarciu i wymianie pompki paliwa na nową - tej na pasku. Od tego czasu motor odpala bardzo słabo. Rozrusznik kreci dobrze. Nadal jest problem, że po dluższej chwili postoju jest problem silnik nie odpala - tylko na "plaku".
  4. Witam Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj