piotrek17b

Members
  • Ilość treści

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O piotrek17b

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

1701 wyświetleń profilu
  1. Panowie mam takie pytanie. Zauważyłem minimalny wyciek z lewej zwolnicy. Kropla kapała na kilka dni. Zdjąłem koło i patrze ale to nie przez simering leje tylko olej pokazuje się na dolnych śrubach którymi się to skręca do kupy. Rozebrałem to muszę wyczyścić kupiłem nowe uszczelki korkowe i pytanie czy dawać pod nie silikon? Jeżeli tak to z każdej strony?
  2. Teraz pali nawet spoko. Nic nie robiłem
  3. Jeszcze mam pytanie odnośnie wymiany tych aluminiowych blokad kół. Wystarczy wybić te dwa kołki które są jeden w drugim i tyle żeby to wymienić?
  4. O trybach to wiem. Tylko czy jeżeli otwor w ośce nie wyjdzie w tym miejscu co był fabrycznie to zmiana trybów wystarczy?
  5. Witam Mam taki problem zakupiłem przetrząsarke Deutz Fahr KH 2.44. Zamiast sworznia zabierka który łączy się ze sprzęgłem kłowym ktoś chamsko włożył zwykłą śrubę i ją zaspawał. Chcę to doprowadzić do porządku i włożyć orginalny sworzeń z pierścieniami tylko zastanawiam się jak wywiercić otwor w ośce bo muszę to wszystko zaspawac i stoczyć od nowa bo jest tak zmęczone żeby później spasowało tak żeby palce karuzeli się nie spotykały. Macie jakies patenty jak to ustawić?
  6. Jaki z tego wniosek bo nie rozumie? Mój tylko przy pierwszym odpaleniu trochę dłużej kręci później pali od strzała
  7. Ktoś coś jeszcze doradzi? Może być winna pompka zasilająca???
  8. Wszystko czyściłem jak zakładałem nowy akumulator. Nikt się z czymś takim nie spotkał?
  9. Wszystko czyściłem jak zakładałem nowy akumulator
  10. Rozrusznik kręci bez zarzutów. Jak tylko odpali i zgaszę to już odpala od strzała jak by to rozrusznik to chyba za każdym razem by tak kręcił
  11. Witam Od 4 miesięcy jestem posiadaczem MF 255. Kupiony od pierwszego właściciela ma nie całe 3 tyś mtg. Kupiłem z prawie padniętym akumulatorem także u gościa słabo odpalał było ok 0 stopni na polu. Kupiłem nowy akumulator wymieniłem wszystkie filtry i olej turdus 15w40. Problem w tym że nawet jak na zewnątrz było 10 stopni to przy pierwszym uruchomieniu trzeba kręcić Ok 4 sekundy żeby zapalił przy 0 stopni odpala tak samo jak było minus 8 to trzeba trochę pokręcić. Później już pali od strzała ma moc nie kopci. Jeździł nim sąsiad który już ponad 20 lat takim pracuje i mówię że chodzi fajnie bardzo mocny zrywny itd ale jego przy takich plusowych temp pali od strzała. Mam już dość różnych teori mechaników jeden mówi może pompka zasilająca może pompa wtryskowa inny mówi silnik do roboty ale nikt nie powie konkretnie wezmę zrobie i będzie git. Tylko się okaże że zrobię silnik pompę a palił będzie tak samo. Proszę doradźcie z doświadczenia od czego zacząć może ta pompka zasilająca padła. Jak ta pompka nie trzyma cisnienia to swieca płomieniowa może źle grzać albo nie grzać wcale??? Wcześniej miałem ciapka to w temp na plusie zawsze palił od strzała bez grzania świec
  12. Panowie odkopuję bardzo stary temat. Jak bardzo trzeba przechylić mf 255 do przodu żeby wymienić simering z tyłu na wałku wom bez spuszczania oleju??? Czy tak się w ogóle uda???
  13. Czy ktoś coś w tym temacie wymyślił bo mam taki sam problem A już chyba wszystkiego próbowałem
  14. Podłącze się z pytaniem jak Ci case odpala w zimie???? Bo kolega ostatnio kupił mxu 100 z 2005r do odśnieżania i teraz się zorientowalismy że nie ma żadnej świecy czyli ani żarowej ani płomieniowej. Przez myśl nam to nie przeszło przy zakupie że wypuszczali takie ciągniki
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj