Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rado9990    4

Ok,dzięki. Ja mam złożony wniosek na proxime power 90 ale chyba nic z tego nie wyjdzie bo nie jestem jeszcze na zielonej liście,ale jeżeli bym brał to na pewno bym wzioł EHR..jeszcze jak jest z Hitchronic to już wogóle bardzo przydatna rzecz i wygoda w pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rado9990    4

A w proximie power teraz dźwignia zmiany biegów jest taka sama jak w serii forterra ? przyciski wzmacniacza są zmienione z boku,na stronie zetora tak właśnie widać na fotkach,przycisk od WOM tez jest przeniesiony ze słupka kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

słuchajcie czy w proximie 80 jest w podstawie radio i glosniki czy trzeba doplacic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

To zależy od dealera, producent nie dostarcza tego wyposażenia razem z ciągnikiem. Montowane jest w serwisie, jeżeli dealer nie ma humorów to dorzuci radio w gratisie, jeżeli jest pazerny to wystawi stosowny rachunek za to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rado9990    4

Wyciszenie kabiny zmieniło się coś w tych modelach z nową kabiną (przeszklony szyberdach) ? bo jeden diler mnie wkręcał chyba bo mówił że jest teraz sporo ciszej niż w tych poprzednich modelach ;) ostatnio zetory miały 78db w kabinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

aha czyli do ceny podstawowej trzeba jeszcze doliczyć kilka tysi żeby go trochę doposarzyc, mam jeszcze pytanie jaki plug do tej proximy 80 na gleby 2,3 klasy ( ilość skib i szer)

chodzi mi o zwykly plug zagonowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5371

jaja większe od bereta :P

otóż dziś wymieniłem sobie w Proximie 90 filtr paliwa i ten mały plastikowy filterek przed ręczną pompką, przepompowałem, zapalił, trochę podławił się ale po kilku sekundach silnik już normalnie chodził, chciałem jeszcze troche dokręcić przewody gumowe co wchodzą/wychodzą z tego filterka plastikowego, kręcę śrubokrętem obejmę az tu nagle jak mnie kopnie, normalnie iskra skacze po tym filterku. Wyłaczyłem silnik, wyłączyłem hebel i jak stukam w ten filtr to iskra skacze, normalnie boję sie podchodzić. CO to może być?? czy to jest jakieś zabezpieczenie przez złodziejami :ph34r:


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

a co byscie doradzili zwykla proxime 90 czy proxime 90 plus ? duza roznica w cenie? jaki jest stosunek ceny do wyposazenia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdeXZet    151

@farmer_89 z tych modeli które wymieniłeś to lepszy będzie plus (ma rewers mechaniczny, 2 sekcyjny rozdzielacz zew, elektro-pneumatycznie załączany wom i to wszystko w standardzie) a różnica to jeżeli dobrze pamiętam to 7 tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

elektro pneumatyczne zalaczany wom na czy to polega? bo ja nie chce zadnej elektroniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tractor560    3

Cześć. Nie wiem co wybrać czy Zetor Proxima 110 power czy farmtrac 7110 dt. Piszcie o cenie i innych najważniejszych szczegółach. A po za tym czy one mają półbiegi ?


New Holland wszędzie

Najlepszy będzie !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110
Napisano (edytowany)

Farmer niebój się w proximie żadnej elektroniki niema.

To prosty traktor nawet cewki gaszenia nie zaprojektowali tyko trzeba ciągnąc za wajchę pomimo że zapalamy kluczykiem.

Zetor ma półbiegi 2 stopnie na każdym biegu.

Edytowano przez leszekd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdeXZet    151

@farmer_89 elektro pneumatycznie załączany wom polega na tym że wciskasz przycisk który steruje elektrozaworem, który z koleji podaje powietrze na siłownik pneumatyczny który zwalnia sprzęgło wom, bardzo fajna sprawa nie musisz ciągać dźwigni sprzęgła wom tylko lekko ruszasz palcem i masz taki sam efekt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

aha ok a jak się taraz ma cena proximy 90 plus chodzi mi o cene u dealera a nie z allegro, może ktoś kupowal ostatnio taki ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

jak mogles kupic proxime power za 138 tys? kiedy proxima 90 plus kosztuje prawie 160 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110
Napisano (edytowany)

Kupiłem.

 

Mam automatyczny zaczep górny listwę zaczepową dolną, 2 pary szybkozłączy standardowe wyposarzenie proximy power szerokie koła.

Nie mam radia, lampy błyskowej-tego nie chciałem, na klimatyzację poszkodowałem i pewnie to był błąd.

Traktor świetny a praca na nim aż nudna bo nóg od podłogi można nie odrywać. Jednak w porównaniu do zielonych maszyn to dalej maszyna prymitywna a zarazem prosta. Jednak mi wystarczy. Jedyna wada to kabina. Nowym kabinom daleko do 7211.

Edytowano przez leszekd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj