Skocz do zawartości

falcon83p

Members
  • Zawartość

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O falcon83p

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 26.04.1983

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DdVNSUlu58_0&ved=0ahUKEwj12Zb5hPDVAhWRKlAKHd5dDAsQo7QBCCIwAw&usg=AFQjCNFZVXSIt5Sz96bETElhlsQRfyD37A Taki facelifting. Podobno wejdą nowe przekładnie 3x8 i cvx dla całej serii Maxxum.
  2. Bardzo dobra! Wiem co mówię. Rozumiem że deeler lubelski.
  3. Witam wiem że może nie do końca na temat ale mam krótkie pytanie. Czym się różni skrzynia półautomatyczna 6 stopniowa (standard w puma 150 i165) od automatycznej (opcja w puma 150 i 165 a standard a większych pumach). Dodam tylko że nie chodź i bezstopniowe tylko mechaniczną 18/6.
  4. Też mnie to zastanawia zna ktoś powód tej różnicy?
  5. Witam, Mam pytanie skąd różnica w masach bliźniaczych modeli CNH?    CASE Maxxum i Steyr Ptofi mają DMC 9500 kg, a NH T6 10500 kg.
  6. fasola

    Witam. Panowie i Panie jaka cena na Jasia Karłowego. Kupiec daje mi po 3 zł mam jeszcze 10 ton co sądzicie sprzedawać czy przetrzymać jeszcze?  
  7. Żniwa 2016

    Witam. Jadąc dziś drogą 46 na opolszczyźnie widziałem juz trzy kombajny w boju, chyba a jęczmieniu, ale pszenice już tez dochodzą w tym rejonie.
  8. Na stronie NH jest juz nowy T6. 6 cylindrów tylko w najmocniejszym 150km. Wazna zmiana: Wszystkie modele będą mieć jednakowy rozstaw osi i bedzie on dłuższy od obecnych 6 cylindrowych.
  9. Czy to są oficjalne dane na rynek europejski?
  10. To jeszcze nie jest pewne, nie ma obecnie problemu technicznego aby dotychczasowe 6 spełniły nową normę nawet bez DPF, kwestia polityki. Na rynku za oceanem jest jeden maxxum 150 na 6 cyl mimo ze model 145 4 cyl jest tak samo homologowany pod wzgledem mocy. Modele w europie są inaczej konfigurowane i w sytuacji braku 6-tek w tym przedziale gabarytowym nie bedzie konkurencji dla innych marek jak claas arion 600, deutz serii 6, czy nawet MF 7700. Myśle że nie stać koncernu na taki manewr.
  11. CHH wstrzymała produkcję 6 cylindrowych w pokrewnych seriach swoich marek Maxxum, Profi i T6, do kupienia tylko z zapasów, zobaczymy czy w ogóle będą dostępne w tych seriach ciągniki 6 cylindrowe o mocach około120 km. Może zostaną wyposażone w DPF-y. w serii Puma, CVT i T7 nie będzie już modeli 135 i 145 KM serie rozpocznie moc 150 km w tej sytuacji brakuje w ofercie ciągników130 do 150KM.  Może zatem tę lukę wypełnią nowe 6 cylindrowe modele Maxxum, Profi i T6 o mocach od 130 do 150 KM.
  12. http://olx.pl/oferta/steyr-6125-profi-nowy-CID757-IDd3GOP.html Oferta godna uwagi.
  13. Agromasz po4 ażurowy

    Miałem do czynienia z takimi pługami jak: lemken opal ażur 4x45, Kverni 150B 4x45, unia ibis 4x42, akpil zagonowy mix 40 5x50, kilka starych grudziądzy, i Agromasz PO4 (czyli kopia Kwerni 150B).   ale do rzeczy: na borowinie o której pisałem wyżej nigdy nie będzie idealnie, myślałem że ścinacze skiby się odegną i tak zostaną ale wracały do swoich pozycji więc stal nie jest zła, na pagórkach 40 stopni nachylenia też nie oszukasz fizyki pod górę jest inaczej niż z góry, ale na równym polu (jakich mało) przy prędkości 8 km/h jest bardzo dobrze, mam go rozstawionego na 4x45 i na 1h wychodzi 15-16 litrów przy głębokości 27cm.     I jeszcze jedno. On jest w całości skręcany jak Kverni. Gdyby coś się uszkodziło wykręcasz i wymieniasz bez spawania nawet ramę. Dokładanie korpusu też bezinwazujne na wsówkę do środka ramy
  14. Agromasz po4 ażurowy

    Pytasz powaznie? Ta dróga opcja.
×