Skocz do zawartości

Zdjęcie

Turbosprężarka

6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share klejnus

klejnus

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 496 postów

Napisany 02 marzec 2009 - 10:08

Turbosprężarka Witam. Mam do was pytanie. Otóż znajomy mówi że nie można zarejestrować fendta 308lsa gdyż nie ma turbosprężarki do hamulców od przyczepy. Fendt jest z 86 bądź 87roku. I teraz mam pytanie ile taka turbosprężarka może kosztować i jeśli ktoś może czy mógłby mi zrobić zdjęcie jak ona wygląda i gdzie jest umiejscowiona. Nie jestem mechanikiem i nie miałem styczności z ciągnikami itd wiec temu jestem zielony:P I jeszcze mam takie pytania. Czytałem na temat zmiany półbiegów zająca/żółwia rewers itd i które trzeba zmieniać na postoju?? Rozumiem ze wszystkie trzeba ze sprzęgłem. I jeszcze jedno pytanie w tym fendzie są odwrócone koła tylko tak że ciągnik jest szerszy i mam takie pytanie czy dużo to obciąża ciągnik zwojnice łożyska itd?? I w jakim celu ktoś je przekładał? Pozdrawiam
Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Turbosprężarka Dzisiaj, 18:17
  •  

#2 Share ziomkowie

ziomkowie

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 02 marzec 2009 - 12:46

Turbosprężarka Klejnus nie słuchaj ludzi ja mam 311lsa i 309lsa ta 309lsa nie ma sprazarki do hamulcow i bez problemu zarejestrowali.Masz papiery na traktor to rejestruja bez zadnej gatki..ten 311lsa ma juz u mnie ale na to nawet nie zwracają uwagia ..a jezeli ma odworcone to pewnie do orki lepszy,szerszy ma wiekszy uciąg..

#3 Share mirasek

mirasek

Zaawansowany

• V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów

Napisany 02 marzec 2009 - 17:22

Turbosprężarka Zarejestrować zarejesteujesz bez problemu, gorzej jak ciągnąc przyczepy będziesz miał kontrole drogową i zobaczą niepodpięte hamulce.