Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
klejnus

Turbosprężarka

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie

klejnus    0

Witam. Mam do was pytanie. Otóż znajomy mówi że nie można zarejestrować fendta 308lsa gdyż nie ma turbosprężarki do hamulców od przyczepy. Fendt jest z 86 bądź 87roku. I teraz mam pytanie ile taka turbosprężarka może kosztować i jeśli ktoś może czy mógłby mi zrobić zdjęcie jak ona wygląda i gdzie jest umiejscowiona. Nie jestem mechanikiem i nie miałem styczności z ciągnikami itd wiec temu jestem zielony:P I jeszcze mam takie pytania. Czytałem na temat zmiany półbiegów zająca/żółwia rewers itd i które trzeba zmieniać na postoju?? Rozumiem ze wszystkie trzeba ze sprzęgłem. I jeszcze jedno pytanie w tym fendzie są odwrócone koła tylko tak że ciągnik jest szerszy i mam takie pytanie czy dużo to obciąża ciągnik zwojnice łożyska itd?? I w jakim celu ktoś je przekładał? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ziomkowie    0

Klejnus nie słuchaj ludzi ja mam 311lsa i 309lsa ta 309lsa nie ma sprazarki do hamulcow i bez problemu zarejestrowali.Masz papiery na traktor to rejestruja bez zadnej gatki..ten 311lsa ma juz u mnie ale na to nawet nie zwracają uwagia ..a jezeli ma odworcone to pewnie do orki lepszy,szerszy ma wiekszy uciąg..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mirasek    7

Zarejestrować zarejesteujesz bez problemu, gorzej jak ciągnąc przyczepy będziesz miał kontrole drogową i zobaczą niepodpięte hamulce.

 

Pewnie ktoś chciał go poszerzyć i odwrócił koła ale nie przełożył opon. Pogarsza to uciąg. Niektórzy odwracają przednie opony gdy ciągnik dużo jeździ po asfalcie, zmniejsza to zużycie bieżnika.

 

Turbosprężarka? To w Fendcie napędzana jest spalinami? ;) Chyba chodzi Ci o zwykłą sprężarke napędzaną paskiem, inaczej kompresor :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


klejnus    0

Tak jak mówiłem ja się nie znam:P na allegro znalazłem aukcje z turbosprężarką do fendta 308lsa wiec chyba tak tam jest. A co tymi półbiegami żółw/zając itd??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczewko    31

Widac ze sie nie znasz bo turbosprezarka nie ma nic wspolnego z hamulcami do przyczepy.Chodzi ci pewnie o sprezarke (kompresor) taki jak w 60,3p,80 itp. Bez sprezarki mozna zarejestrowac ciagnik wiec ktos probuje was naciagnac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mateush    2

zgodze sie ze szczewko jest co najwyżej spręzarka... pozatym w moim jd też nie ma... niemcy mają przyczepy z najazdówkami albo hydraulicznymi na które pewnie wyjście w fendzie posiadasz... ciągniki bez sprężarek rejestrują ale jest problem czasami z ciaganiem po drogach przyczep... o ile sie orientuje to po przeliczeniiu wagi ciągnika można ciagać ale do ograniczonej masy... ale przepisy sa po to by je łamac... w moim niemiec porobił tylko wyjścia, zeby sie policja nie czepiała i jeździł....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Juzek    0

Bez problemu można zarejestrować ciągnik bez kompresora. A właśnie coś mi trzeszczy w kompresorze czyżby to było łożysko itp. bo baski są sztywno.

 

[edycja]

 

Jednak za luźno paski były wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
    • Przez jendrula2
      witam przy przełączaniu z największego półbiegu na najniższy nagle wyskoczył błąd 5.1.03 kasowanie błędu nie pomaga jest to jedyny błąd jaki się wyświetla może ktoś coś doradzi
      fendt farmer 311 turbomatik 1996 r dodam że ciągnik jeździ i rewers działa poprawnie na zgaszonym ciągniku kropka na wyświetlaczu przeskakuje  jak uruchomię ciągnik piszczy alarm i wskaźnik od półbiegów znika
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez piotrslonski1
      Witam problem występuje w 310 wywala błąd 5.1.61 wykrzyknik i ikonę
      Kosteka od czujnika była zgnita wymieniłem czujnik i kostkę lecz po wymianie błąd nie gaśnie
      Os podniosło do samej góry nie da się nią regulować
      W czym może być problem
      Bezpieczniki sprawdziłem
      Proszę o pomoc
    • Przez repek92
      Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko
×