Zaloguj się, aby obserwować  
klejnus

Turbosprężarka

Polecane posty

klejnus    0

Witam. Mam do was pytanie. Otóż znajomy mówi że nie można zarejestrować fendta 308lsa gdyż nie ma turbosprężarki do hamulców od przyczepy. Fendt jest z 86 bądź 87roku. I teraz mam pytanie ile taka turbosprężarka może kosztować i jeśli ktoś może czy mógłby mi zrobić zdjęcie jak ona wygląda i gdzie jest umiejscowiona. Nie jestem mechanikiem i nie miałem styczności z ciągnikami itd wiec temu jestem zielony:P I jeszcze mam takie pytania. Czytałem na temat zmiany półbiegów zająca/żółwia rewers itd i które trzeba zmieniać na postoju?? Rozumiem ze wszystkie trzeba ze sprzęgłem. I jeszcze jedno pytanie w tym fendzie są odwrócone koła tylko tak że ciągnik jest szerszy i mam takie pytanie czy dużo to obciąża ciągnik zwojnice łożyska itd?? I w jakim celu ktoś je przekładał? Pozdrawiam

Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

ziomkowie    0

Klejnus nie słuchaj ludzi ja mam 311lsa i 309lsa ta 309lsa nie ma sprazarki do hamulcow i bez problemu zarejestrowali.Masz papiery na traktor to rejestruja bez zadnej gatki..ten 311lsa ma juz u mnie ale na to nawet nie zwracają uwagia ..a jezeli ma odworcone to pewnie do orki lepszy,szerszy ma wiekszy uciąg..

mirasek    11

Zarejestrować zarejesteujesz bez problemu, gorzej jak ciągnąc przyczepy będziesz miał kontrole drogową i zobaczą niepodpięte hamulce.

Pewnie ktoś chciał go poszerzyć i odwrócił koła ale nie przełożył opon. Pogarsza to uciąg. Niektórzy odwracają przednie opony gdy ciągnik dużo jeździ po asfalcie, zmniejsza to zużycie bieżnika.

Turbosprężarka? To w Fendcie napędzana jest spalinami? ;) Chyba chodzi Ci o zwykłą sprężarke napędzaną paskiem, inaczej kompresor :D

Wiadomość z agroFakt.pl

klejnus    0

Tak jak mówiłem ja się nie znam:P na allegro znalazłem aukcje z turbosprężarką do fendta 308lsa wiec chyba tak tam jest. A co tymi półbiegami żółw/zając itd??