Polecane posty

RolWit    0

szostka to bardzo uniwersalny ciagnik. ja swoja ciagne 5cio skibowy plug kvernelanda i agregat siewny 3m. hmm a co do spalania to o ile w agregacie pali sporadycznie to w plugu potrafi na dzien i 120 litrow spalic. ale chwale sobie ten ciagnik. reki do silnika jeszcze od nowosci nie przykladalem a ma on 16 lat. ogolem fajny ciagnik tylko ze moglby palic mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lambogrand    52

ja mam 1224 w gospodarstwie jako glowny ciagnik pracuje na 60 ha ornych chodzi z plugiem obrotowym lemken 4 skiby i bardzo sobie chwale 6 garow wedlog mnie lepiej idzie w orce niz 4,mam 4 cylindrowy lamborgini 95 koni to na gorkach z 3 skibami mu duszno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

interesuje mnie jak zwiekszyć i zmniejszyc dawkę paliwa w c 385 w którym miejscu w którą strone itd. i jaka powinna byc odpowiednia dawka ustawiona ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1036

o ile sie nie myle to nie dasz rady tego zrobic tak jak jest np. w 330 bo tam dawke sie chyba ustawia dla kazdej sekcji z osobna po rozebraniu pompy,ale nie jestem pewien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Tak nie dasz rady tego sam.W C-330 jest łatwiej po tylko 2 sekcje a C-385 4 jak się niemylę to zapomnij o tym że sam coś zrobisz.Możesz tylko zepsuć.A co się stało że chcesz ustawiać dawkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

stać nic sie niestało. gdy robili mi pompe paliwową to tak mi dawke ustawili ze było z c 385 gorzej niz z 360 nie miała siły i bardzo mało paliła wiec mówie ze dawka chyba nie taka z no i zwiekszyli tylko teraz siłe ma wszystko lux oleju nie bierze siła jest silnik jak dzwon a kopci i myśle ze jest zbyt duza dawka teraz. w spalaniu nie zauwazyłem wielkich wzrostów spalania spala tak na oko normalnie tyle co spalała wczesniej tylko własnie pomyslałęm ze jak jest tak jak w c360 czy 330 jedną srubką to chciałem zaznaczyć gdzie było prawidłowo i pobawić sie troche troche zmniejszyć zobaczyć co bedzie puzniej zwiekszyc a jak zle to wrucic do dawki tej co ustawili ją ale jak nien da sie to nawet nie pcham łap

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

to masz śrubę przy dźwigni od sterowania listwą ,no to czym dodajesz gazu ,ale nic nie rusz nie ma potrzeby po prostu nie wciskaj pedału w podłogę i tak najwyższy moment masz przy niższych obrotach koło 2000 lub nawet i 1700-1800 .A kopci bo silnik jest zużyty (nie że do remontu ) i nie może wykorzystać paliwa po prostu za mało powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fenol    4

kolega opowiadał mi iż eksperymentalnie założył końcówki wtrysków do osiemdziesiątki od ciągnika z turbo z tego co mówił różnica polega na tym iż końcówka ma 5 dziurek zamiast 3. zużycie paliwa wzrosło makabrycznie 90l\ha! w orce ale powiedział że z 4 skibowym pługiem pod górę z gliną wjeżdżał z luzem :P


kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1036

z tego co wiem to 385 ma 4 otworki we wtryskiwaczu,silnik może być ok. u mnie tak było jak kupiłem ciągnik,że pompa była po regeneracji a jak sie okazało ktoś skopał naprawe i prawie rozpadł sie regulator obrotów i też ciągnik kopcił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2207    0
interesuje mnie jak zwiekszyć i zmniejszyc dawkę paliwa w c 385 w którym miejscu w którą strone itd. i jaka powinna byc odpowiednia dawka ustawiona ??

 

W tych ciągnikach stosowane były regulatory obrotów tzw. starego i nowego typu - do 1985 i po 1985 roku. Różnią się one kształtem pokrywy tylnej regulatora.

Stary typ ma mniejszą i bardziej okrągłą pokrywę z uszczelką gumową, a nowy typ posiada bardziej smukłą pokrywę regulatora.

Jeżeli rozpoznasz który z typów masz ty to Ci pomogę chociaż jako mechanik nie powinienem ale tam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

silnik zuzyty nie jest był rozberany i mechanik powiedział sam ze zuzycia nie widzi i jest naprawde w dobrej kondycji. pekła mi na wiosne pokrywa od chłodnicy oleju sinikowego i poszły uszczelniacze na cylindrach miał wymienione tłoki cylindty koncówki sprawdzoną głowice i zrobioną pompe. wina stoi po stronie pomy bo ztym regulatorem własnie coś jest nie tak bo jak wezme go na jałowe obroty ro skacze mi zwiekszają sie lekko i zmniejszają. pompe mam starego typu. ten gosciu co mi robił robił mi ją juz kilkakrotnie i nie jestem zadowolony z tej pompy poniewaz nie potrafi dobrze zrobić pochodzi dawa miechy i zaraz znowu cos w niej jest nie tak a jak zrobi to silnik cyka ze az miło posłuchać. teraz zawioze ja do firmy która robi pompy przeruznego radzaju polecił mi kumpel od osobówek po ciezarówki maszyny budowlane poprastu wszystko. tylko własniw wkurza mnie to ze kopci siłe ma silnik nie jest zuzyty pali normalnie a kopci az tak strasznie nie jesta le wkurza mnie to. jesli mozesz to pomóż andrzej2207.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Jak pompa gotowa to nie da nic regulacja dawki. Z drugiej strony nowszy typ od 1983 był i tak od 1998 jeszcze inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8

Jeśli chcesz zmienić dawkę (pisze na przykładzie u 912) musisz zdjąć dekielek z regulatora obrotów i pod nim u samej góry jest śrubka na płaski śrubokręt zakontrowana nakrętką M6 (kluczyk 10). Luzujesz nakrętkę, a śrubokrętem wykręcasz śrubę.

Teraz tak u mnie w 912 aby zmniejszyć dawkę śrubę regulacyjną trzeba wykręcić, a w 1634 żeby zmniejszyć dawkę trzeba śrubę wkręcić.

Jak bedziesz zmniejszał dawkę wykręcaj po obrocie śrubę i sprawdzaj czy nie stracił na mocy ( coś pociągnij, zrób coś żeby miał ciężko) jesli uznasz że jest za słaby wkrecaj śrubę po ćwierć obrotu ( będzie łatwiej wyregulować dawkę ) W 912 po 21 latach wykręciłem śrubkę aby pól obrotu (od nowości nie widziała mechanika) a w niedawno kupionym 1634 śrubę wkreciłem 5,5 (pięc i pół) raza bo zbiornika na dzień mało było, 120 litrów na 2,5-3 ha( podorywałem, agregat 3m) a teraz w pługu 4 skibowym lata (zbiornik 120 litrów na 5ha wychodzi) a co najważniejsze czarny obłok dymu prawie znikł.

UWAGA: jeśli dawka będzie za mała może dojść do zatarcia wtryskiwaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

arasso , a gdzie woziłes ?

kolega oddawał do lublina ,do PKS-u żeby mu ustawili i jest bardzo zadowolony. A wcześniej robił mu mechanik z Piotrówka i zpartaczył totalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

pawlus224 Z ką jesteś że znasz mechaników z piotrówka?? Ja z mechaników z piotrówka jeśli chodzi o pompy nie jestem zadowolony. Ale jeśli chodzi o mechanike to robią mi wszystko co się da (spokojnie sam zawsze robiłem ale czasu brak) i powiem że jestem z nich bardzo zadowolony. Ojciec ich bardo dobrze zna znajomi ojca troche ja tam o tak o z potzreb mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Ja jestem z zofiówki k.łęcznej mechanik z piotrówka (kwiatkowski) mi robił oba ciągniki i nie jestem zadowolony z tych remontów :rolleyes: w 360 3p 2 razy robił remont silnika ,bo za pierwszym razem złożyl z jakimiś paprochami i po 10 mth wal został przegrzany. A w 330 to tak zrobił pompe ze chodził jak ruski i czesto gasł , jeszcze zle ustawił poczatek wtrysku i ciągnik nie miał siły. Jedyne z czego jestem zadowolony to malowanie przez niego 330...

a tak to nie polecam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

No nie wiem mi oprócz tych pomp co niebardzo mu wychodzą to nie narzekam. U mnie co zrobili to i chodzi i cyka ładnie.

No a do odpicowania estetycznego to mają po prostu talent.

Widziałeś ich 385 330 i te dwie 360 jak by z fabryki dopiero wyjechały .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Widziałem tylko 385 i 360 ,która najpierw była niebieska,a póżniej ją na czerwono przemalowali i założyli nową maskę.

A 330 czasem nie jest pomarańczowa?,a druga 360 turkusowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

330 czerwoniutka jedna 360 ma założoną ta taką nietypowa maske i jest zielona a druga czerwoniutka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

To chyba widziałem tą 360 jak u sąsiada marchew kopali,a 330 nie kojaże :rolleyes: w końcu byłem u nich ostatnio ze 2 lata temu.

Może i oni umią zrobić porządnie ciągnik,ale jak chcą (przy remoncie moich widocznie nie chcieli),u mnie na wsi jest kilka ciągników po ich remontach i opinie są podzielone na temat ich jakości.

A ich nie pytałeś jak ustawić dawkę paliwa w 385?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

Właśnie dawno nie byłem u nich a nie chce mi sie specjalnie jechać. A zawsze jak coś z pompa to każe przywieść i on zrobi. A ja powiedziałem że nie zawioze już pompy do nich bo to szkoda tylko nerwów. A dobrze sie z nim zyje kiedy trzeba to wszystko praktycznie mi od reki robi wiec nie powiem mu przecież w prost że nie przywioze już do niego. I chciałem sam poprubwac ale widzę że nie ma sensu trzeba zrobić ją dokładnie całą u jakiegoś innego mechanika.

 

U mnie znajomym tez robił ciagniki i nie nażekają. Mi wszystkie ciagniki robi jak cos poleci i nie ma czasu robić samemu bo w polu robota orywam sie na godzine zaprowadzam. I dalej reszta ciagników robie. Przy kombajnie czasem też coś robią jak ja z ojcem nie moge kombajniście pomóc bo ja na prasie a ojciec wozi belki lub małym ciagnikiem powoli podorywke sobie robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

No tak ;)

rozumiem , że nie chcesz sobie psuć z nim relacji skoro z reszty remontów itp. jesteś zadowolony.

A żeby samemu zrobić , to sam wiem że od wiosny do zimy czasu praktycznie nie ma bo zawsze jest coś do roboty .

POZDRO ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

Czwórki do szóstki nie porównuj, bo na pewno 6 więcej spali :) ja mam 914 i naprawdę ciągnik godny polecenia, może nie pali tyle co zachodnie ale jeśli chodzi o względy techniczne to młotkiem wszystko naprawisz;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jozin    0

Ja również polecam ci 1014 to bardzo udane ciągniki no może w turze trochę przednia oś pada ale ze spalaniem nie można narzekać pali praktycznie to samo co 914 ale moc większa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Mich9
      Akumulator naładowany, jeśli postoi np 2 dni to trzeba trochę nim pokręcić, głowica, pompa, wtryski były robione, czy przyczyną może być brak świec żarowych tak jak w c 330? W sumie jest nowa instalacja i nie wiem czy jest sens je dokładać i czy c 328 zawsze na początku tak ciężko palą, jak już raz zapali to potem cały czas pali na strzała, nawet po 2,3 godzinach, tylko problem jest po dłuższym postoju.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj