Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam prośbę 

Jakby któryś kolega mający biegi z boku mógłby zmierzyć odległość od podłogi do gałki,chodzi  mi o długość tej wajchy , no i jeszcze ruch max lewo-prawo na wysokości gałki

Byłbym wdzięczny ;-)

  • Like 1
Opublikowano

jutro ci zmierzę ,chyba że ktos mnie wyprzedzi

8 godzin temu, mani51 napisał:

To ja Ci odpowiadam jak się dokręca, czyli takim momentem jak przy montażu. Jak przy montażu było dokręcone na 180 i tyle chcesz mieć to ustawiasz klucz na 180 i jedziesz. Ile pójdzie to już zależy od uszczelki. Ja dociągałem na 200 i poprawiałem też na 200 i zdziwiłem się ile poszło.

a ja mam pytanie dociagać na ciepłym czy zimnym silniku ? Serwis dociągał na cieplym po 30mtg i niewiele poszło,dzis ma ponad 1200mtg i odpukać nic się nie dzieje ,

co do oringu to nie wiem czy to dobry pomysł ,ale przesmarowanie uszczelki na kanałach olejowych sylikonem sprawdza sie ,brat mechanik zawsze to robi montując głowice ,daje doslownie tyle co nic zdala od kanału,  

  • Like 1
Opublikowano

Mam takie pytanie, bo złożyłem odpaliłem olej nadal leci patrzę a tu z brzegu głowica pęknięta a dokładniej od podstawy od strony kabiny ze strony filtra olejowego (przepraszam że tyle ,,od" ale chcę aby było to jasne :D )
I teraz moje pytanie brzmi czy w tej części głowicy jest kanał olejowy przez który może lecieć olej, według mnie to chyba najprawdopodobniejsze, bo uszczelka bardzo dobra, głowica była regenerowana, ale jak widać dopiero wtedy pęknięcie było zauważalne, myślałem, że złożę i wszystko będzie grało, ale niestety pewnie akurat pęknięcie jest na kanale olejowym.

Opublikowano

Nie wydaje mi się, że to tylko ryska bo wyczuwalne jest jak się paznokciem założy że nie ma rysy, a jedna część jest wyżej od drugiej i to mi podpada. A po za tym wydaje mi się że przy tym pęknięciu idzie kanał do smarowania klawiatury, tak to wygląda z moich obserwacji. A powie mi ktoś czy do głowic dzisiejszej produkcji można założyć obudowę termostatu starego typu? tak samo z kranem nagrzewnicy.

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź. A mam takie pytanie z całkiem innej beczki czy ktoś może wie jaki moment obrotowy ma MTZ 82? Bo gdzie nie poszukam to się zawsze różni w niektórych miejscach podają że około 300 Nm gdzie indziej że 270 Nm, a może ktoś posiada sprawdzone informacje.

Opublikowano (edytowane)
Dnia Friday, January 26, 2018 o 15:17, robert983 napisał:

 

 

 

Dnia Friday, January 26, 2018 o 15:17, robert983 napisał:

Mam prośbę 

Jakby któryś kolega mający biegi z boku mógłby zmierzyć odległość od podłogi do gałki,chodzi  mi o długość tej wajchy , no i jeszcze ruch max lewo-prawo na wysokości gałki

Byłbym wdzięczny ;-)

Moze Ktos Chetny

Edytowane przez robert983
Opublikowano

Wysokość dźwigni od śruby do podłogi około 140 mm, wysokość od podłogi do gałki około 560 mm. Skok na boki około 170 mm. 

Mogą być małe rozbieżności w pomiarze w granicach 15 mm plus/minus i różnice w wersji samego drążka bo też są najmniej dwa rodzaje różniące się przegięciem.

  • Thanks 1
Opublikowano

Dzięki panowie pytam bo moja samorobka,  zdawało mi się że  ma  zamały skok na boki ale brak wiedzy jakiej jest długości wajcha , nie mogłem się zdecydować jaki ma mieć skok 

A jeszcze jedno jakbyście mieli możliwość mieć ten reduktor na osobnej dźwigni lepiej by to było czy nie,  dźwignia mogłaby być po lewej stronie siedzenia albo pod kierownicą 

Opublikowano
Nie umiem na telefonie linku wrzucić. Wejdź w mój profil i bedziesz miał wszystkie moje zdjęcia. Osobna dźwignia przyda się gdy robię coś na wolnym zakresie a trzeba dużo cofać. Dźwignią po środku strasznie niewygodnie zmieniało się zakresy jak zresztą wszystkie biegi ale przerabiam z innych powodów.
Opublikowano

To się zrobi osobną dźwignię,  będzi po lewej stronie  siedzenia ,  i skok będzie mały a nie jak teraz ,, pół metra  

Mani nie mogę znaleźć tych zdjęć w ogóle jakoś nie umiem się poruszać po tym forum, kiedyś było prościej   

Znalazłem w Google taka fotkę z tego forum ktoś coś kombinował 

dzwignia_biegow_m_61f5f4fb72403736757543296e8a51ef.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v