Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ja miałem jakąś zagramaniczną, w stosunku do polskiej miała więcej talerzy (miała 24 talerze) ale fakt ustawiłem kąt na max bo to ma robić a nie drapać po wierzchu... teraz mam na piastach i tu kąt jest stały, nie próbowałem jej mtztem bo po co męczyć maszynę i siebie.

  • Like 1
Opublikowano
3 godziny temu, mf362 napisał(a):

Młody kierowca rośnie 

Od małego niech uczy się co to jazda traktorem :)

Też zależy jaki kąt talerzy , przy 1.8 max kąt c360 miała co robić po ośki na 3 biegu. 

Młody po tej jeździe miał gorączkę :D mnie też ostro przegrzało wtedy.

Strumyk dość dobrze miesza, ale jak wał podniosę maksymalnie to języczek ognia się pokazuje na 7/8 biegu z redukcją :D

Z głęboszem 3 łapy też dawał radę, ale na glince raz pocałowałem szybę tak go przytrzymało. Jechałem na 40/45 cm.

IMG_20240722_114605.jpg

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Grzechooo napisał(a):

Kiedyś słyszałem legendy że c360 głęboszem 3 łapy robili... Agrofoto to jest magia... A ja głupi 120 KM zaczepiam do takich maszyn...

Gdybym miał traktor 120 km to też bym zaczepił. :)

Szkoda rusłana, ale trzeba robić na tym co mam :)

 

Musiałem ostro przyciąć nagranie, bo tylko 10 MB transferu.

Da się robić na moich glebach.

Opublikowano

Nie zamierzam się z nikim sprzeczać, wiem po prostu swoje. I powtarzam kolejny raz, ja robię zawsze tak żeby było zrobione a że żeby ktoś widział że robię. Tyle w temacie.

Opublikowano
27 minut temu, Grzechooo napisał(a):

Nie zamierzam się z nikim sprzeczać, wiem po prostu swoje. I powtarzam kolejny raz, ja robię zawsze tak żeby było zrobione a że żeby ktoś widział że robię. Tyle w temacie.

Tak jest. Każdy robi po swojemu i wie swoje. Do zobaczenia za kolejnych komentarzach :)

Opublikowano

Panowie od czego te dwa kable są na końcu ucięte i zaizolowane gdzieś na wysokości alternatora. Niestety to jest nowy nabytek instalacja sieczka a w poprzednim miałem już to poprzerabiane więc nie zgłębiałem tematu. Będzie fajnie jak ktoś pomoże pozdrawiam 

IMG_20250516_175419.jpg

IMG_20250516_175411.jpg

Opublikowano

Olej ten przekaźnik, kable od alternatora idą do przekaźnika, aby nie można było załączyć rozrusznika na pacującym silniku. Ja u siebie to wymontowałem, do szczęścia mi nie jest potrzebne. Do rozrusznika podłączyłem zwykły przekaźnik , aby się styk w stacyjce nie wypalał.

 

  • Like 1
Opublikowano

Oki wylatuje w takim razie z traktor XD jeden i drugi kabel XD ... Właśnie ja już miałem w tamtym przekaźnik zrobiony dlatego nie czaje tego układu, a przyznam się że już troszkę mi się z nim spieszy więc każda pomoc na wagę złota 

Opublikowano
1 godzinę temu, jahooo napisał(a):

Olej ten przekaźnik, kable od alternatora idą do przekaźnika, aby nie można było załączyć rozrusznika na pacującym silniku. Ja u siebie to wymontowałem, do szczęścia mi nie jest potrzebne. Do rozrusznika podłączyłem zwykły przekaźnik , aby się styk w stacyjce nie wypalał.

 

Teoretycznie tam powinien być stycznik a nie przekaźnik, u znajomego jeden przekaźnik wytrzymał ponad rok, kolejny kilka dni a stycznik już kilka lat.

2 godziny temu, arkady12 napisał(a):

Panowie od czego te dwa kable są na końcu ucięte i zaizolowane gdzieś na wysokości alternatora. Niestety to jest nowy nabytek instalacja sieczka a w poprzednim miałem już to poprzerabiane więc nie zgłębiałem tematu. Będzie fajnie jak ktoś pomoże pozdrawiam 

IMG_20250516_175419.jpg

IMG_20250516_175411.jpg

Na wysokości rozrusznika a nie alternatora.

Opublikowano
45 minut temu, mf362 napisał(a):

Do paszowozu kupić coś mocniejszego bez dokumentów nawet . Nawet jakiegoś jumza wom to ma mocny . 

Ototo ,nawet z kwitem Jumz nie będzie drogi a 360 obskoczy.

  • Like 1
Opublikowano

Wiem robiłem próbę swoim MTZ to na pół gazu nie kwiknie przy dwóch belkach. Wcześniej 10lat c 360dawala radę ale coś ostatnio ja dusiło. Znowu jej gabaryt był fajny bo mieści mi się pod stropem z kabiną. A coś właśnie usłyszałem że były mocniejsze c 360 z tym silnikiem 

Opublikowano (edytowane)

Jak chcesz mocniejszy silnik, to szukaj od zetora 5911 albo 7011, da się to pożenić

a co do MTZ o możesz kupić MTZ-50 z małą kabiną, jest sporo niższy, a nawet można zostawić tylko ramę ochronną bez kabiny

Edytowane przez jahooo
  • Thanks 1
Opublikowano
2 godziny temu, Marcin133 napisał(a):

Ale MTZ 50 raczej moc ta sama co 360 jak cos to już normalny 82

mtz50 ma 65KM albo i 70, w zależności od wersji, a jak ktoś przebudował silnik, to 80KM

Opublikowano

No i za 3dyszki już coś powinno się kupić co do obory nie będzie szkoda. Możliwe że niedługo będzie Zetor dość pewny 70....coś tam bez przedniego może jego wezmę. No na zimę muszę coś kupic bo forterry mi szkoda

Opublikowano
W dniu 16.05.2025 o 20:01, Sadek napisał(a):

Teoretycznie tam powinien być stycznik a nie przekaźnik, u znajomego jeden przekaźnik wytrzymał ponad rok, kolejny kilka dni a stycznik już kilka lat.

Na wysokości rozrusznika a nie alternatora.

Czytaj kolego ze zrozumieniem, ucięte kable są przy - były na wysokości alternatora. A na zdjęciu jest ich drugi koniec gdzie są przykręcone. 🙂 I ta ich część faktycznie jest nad rozrusznikiem. 

Małe sprostowanie gdyby ktoś kiedyś też tego obwodu szukał na forum 🙂

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v