Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie tez nie jest urwana tylko wygięta no i wyrwane siedzenie tylko to raczej było tak kupione a nie zwróciłem na to uwagi dopiero teraz jak zacząłem podpinać maszyny coś bardzo mi ten zaczep latał patrzę a tam zonk A tak z innej beczki jak podpinacie pług to na wieszakach lasze macie na tych sztywnych dziurach czy na podłużnych 

Opublikowano
Dnia 9.02.2020 o 14:27, jahooo napisał:

Przyjedź do mnie na wzniesienia 15-20%, zmienisz zdanie. Każdy ma inne pola

To ja zapraszam do mnie 😀😀😀 15% to już jest super równe 😀

Opublikowano
Dnia 31.01.2021 o 21:42, karbex napisał:

Zwrotnice smaruje regularnie - mam kalamitki. Objaw jest taki że jak sie wolno kręci kierownicą to sie lekko kręci, a jak szybko to jest opór. Wydaje mi sie że jakby zatarta była zwrotnica to by sie wogóle ciężko kręciło. Najbardziej wnerwia na uwrociach bo sie gaz puszcza, biegi zmienia i sie chce obracać szybko kierownicą a tu limit obrotów bo jak szybciej to opór. Nic zmienie na 14tke i zobacze. Wziołbym i 16tke bo tyle samo kosztuje tylko że sie boje że bedzie olej lub pompe grzało. 

Możesz wstawić fotkę gdzie masz te kalamitki 

Opublikowano
42 minuty temu, karbex napisał:

Mogę ale za jakieś 2 tygodnie dopiero będę na gospodarstwie

Spoko aż tak mnie nie pili ale chętnie bym sobie coś takiego zrobił jak to mówią nie smakujesz nie jedziesz 😊

Opublikowano

Panowie tyle się tu naczytałem o tym rozjeżdżaniu ciągnika to pewnie większość ma jakieś sanie do tego czy w takim razie można prosić o jakieś rysunki z wymiarami takowego urządzenia 

Opublikowano
cabwie napisał:

Dnia 31.01.2021 o 21:42, karbex napisał:

Zwrotnice smaruje regularnie - mam kalamitki. Objaw jest taki że jak sie wolno kręci kierownicą to sie lekko kręci, a jak szybko to jest opór. Wydaje mi sie że jakby zatarta była zwrotnica to by sie wogóle ciężko kręciło. Najbardziej wnerwia na uwrociach bo sie gaz puszcza, biegi zmienia i sie chce obracać szybko kierownicą a tu limit obrotów bo jak szybciej to opór. Nic zmienie na 14tke i zobacze. Wziołbym i 16tke bo tyle samo kosztuje tylko że sie boje że bedzie olej lub pompe grzało. 

Możesz wstawić fotkę gdzie masz te kalamitki 

Nie żebym się chwalił ale kalamitki w zwrotnicach to mój pomysł😊 mam nawet zdjęcie w galerii. Opisane też jest trochę w temacie "Jak smarowana jest zwrotnica w MTZ82" czy jakoś tak.

Opublikowano
15 godzin temu, mani51 napisał:

Nie żebym się chwalił ale kalamitki w zwrotnicach to mój pomysł😊 mam nawet zdjęcie w galerii. Opisane też jest trochę w temacie "Jak smarowana jest zwrotnica w MTZ82" czy jakoś tak.

Nie wątpię ze to Twój pomysł ale już przeglądałem Twoja galerie i głównie to c-360 tam króluje 

Opublikowano
10 godzin temu, hoodoowca napisał:

Co do rozjeżdżania to warto zamontować zawór kulowy na zasilaniu pompy wspomagania żeby za każdym razem nie spuszczać całego oleju.

To nie mam pojęcia jak inaczej wejść na ta galerię co do rozjeżdżania to czy masz na myśli wspomaganie kierownicy? bo te wydaje mi się ze odjedzie z całym przodem

Opublikowano

Koledzy zabieram się za wymianę plecaka i mam pytanie pewnie dla was śmieszne ale ja dopiero zaczynam przygodę z tym potworem 😀 do czego służą te cięgna no i to jedno po prawej stronie jest nie podłączone 🤔

D3567673-25AD-4778-A95E-FC4DFE8251CE.jpeg

74D025DF-40BA-41D9-903C-2A6FD68A9D7B.jpeg

A drogie moje pytanie to strasznie rzuca mi olejem na połączeniu przedni most wał kardana chciałbym to uszczelnić jak szukam kompletu uszczelnień przedniego mostu wyskakuje kilkanaście kompletów i każdy inny wiec musze to rozebrać i wtedy może coś szukać i powiedzcie mi czy jeśli odkręcę wał kardana odkręcę to przystawkę przykręcona do mostu z której to właśnie się leje czy ona wyjdzie bez problemu i nie wysypie się tam nic 🤔

23C066AA-FA8E-4961-A0D5-3FB82DD27A82.jpeg

Opublikowano

O to byłoby super tylko tam z pewnością jest łożysko które tez jest w…..e jak koń po westernie 😊 i z wybiciem tego łożyska może być problem chyba ze się mylę 

Katalogu jeszcze się nie dorobiłem  ale rozglądam się za jakąś dobra książką napraw 

Opublikowano

Dzięki widzę ze to już fajna lektura 

Jednak trzeba będzie ja ściągnąć według tego rysunku to tego tylnego łożyska nie wymienię bez wyciagnięcia tego walka Myślisz ze warto w tym miejscu zainwestować w łożyska fag

Opublikowano
cabwie napisał:

A drogie moje pytanie to strasznie rzuca mi olejem na połączeniu przedni most wał kardana chciałbym to uszczelnić jak szukam kompletu uszczelnień przedniego mostu wyskakuje kilkanaście kompletów i każdy inny wiec musze to rozebrać i wtedy może coś szukać i powiedzcie mi czy jeśli odkręcę wał kardana odkręcę to przystawkę przykręcona do mostu z której to właśnie się leje czy ona wyjdzie bez problemu i nie wysypie się tam nic 🤔

U mnie wystarczyło wymienić uszczelniacz a też mi się lało. I między wał a kołnierz idzie uszczelka, inaczej olej dalej będzie leciał.

Opublikowano
4 godziny temu, mani51 napisał:

U mnie wystarczyło wymienić uszczelniacz a też mi się lało. I między wał a kołnierz idzie uszczelka, inaczej olej dalej będzie leciał.

Ale u mnie jak poszarpiesz wałem to jest luz na parę milimetrów chyba ze tam jest łożysko stożkowe i popuściła się nakrętka 

No tak to jest stożkowe wiec może jestem uratowany 😊

Opublikowano

Pisałem wcześniej o tym ale napiszę jeszcze a mianowicie wyskakiwał mi żółw na 6 biegu przy orce bardzo często i przełączyłem na 4 zająca i wszystko dobrze działa i inne biegi też i moje pytanie czy potrzebny remont skrzyni czy mogę tak jeździć czy skrzynia w każdej chwili może ulec awarii?

Opublikowano

Nikt Ci nie napisze że skrzynia się nie rozleci i możesz tak jeździć. Sprawdź zatrzask na dźwigni reduktora, tam się robi luz i kulka słabo trzyma. Może wystarczy to poprawić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v