Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ok, ile amper by musiałoby minimum być?
ok, ile amper by musiałoby minimum być?
ok, ile amper by musiałoby minimum być?
ok, ile amper by musiałoby minimum być?
ok, ile amper by musiałoby minimum być?
Opublikowano (edytowane)

Panowie taki problem przy mtz 82 przedni napęd prawe koło tak jakby podskakiwało (szarpalo) czasem przy skrętach bardzie zaczęło się to nagle potem zblokowało półosie i ścięło zęby u góry na pionowym po wymianie było dobrze po jakimś czasie jest wyczuwalne takie stukanie coś ktoś podpowie czemu to występuje czy to wyłącznie wina tura już nie wiem co z tym zrobić 

Edytowane przez arkady12
Opublikowano

No to tak na włączonym napędzie jeżdżę tylko jak trzeba, z turem to wgl nie ganiam szybko po trasie. Mech róznicowy to też chyba nie to tak jak by na tych półosiach ( pozioma pionowa tylko no co to by mogło być luz zostawiłem książkowy nie wiem jak to tam można jeszcze wyregulować. 

Opublikowano

O a widzisz a faktycznie może to i to być bo z prawej strony podkładek jest 20 takich cieniutkich a z lewej tylko 5 no ale nie wyglądała tuleja na wytarta w żadnym miejscu 

Opublikowano

Witam kolegów. Mam mały ale nie wielki problem w mtz 82. Kiedyś jeździłem drogą 9 biegiem szosowym to tak nie trzęsło w kabinie a teraz lepiej na pół stojąco jechać bo tak skacze. Masakra po prostu. Może to być wina wyrobionych gum pod kabiną albo za mocno skręconych? W tamtym roku po sezonie podnosiłem kabinę może za mocno skręciłem ale poluzowałem i to samo jest. 

Opublikowano

musisz odkręcić " plecak" bo inaczej nie włożysz tej śruby , a śruba chyba tam jest M 18 , ale nie pamiętam już , to moment jakieś 26 kg/m ( 260 Nm) , ja dokręcam w rusku na wyczucie :D

Opublikowano

Tak też myślałem ,zastanawianie po kiego grzyba ma taki  dziwny łep cienko go zostawili a jakby tam dał normalną sróbe,bylo by mocniej ,u mnie nie ma w ogóle tego grzebienia ani tej śróby , w kńcu trzeba to założyc ,bo cięgło jest za nisko ,

Sławek ja niestety nie mam wuczucia w rękach za dużo pary ,więc wole dynanometrykiem ,

Opublikowano

Tam w oryginale jest jeszcze sprężyna która jest potrzebna do prawidłowego działania regulatora podnośnika pod siedzeniem. Śmiem twierdzić że moment 260 Nm jest tam za duży bo zgniótł by tą sprężynę do końca ale jeśli tak jest w książce to ok. Ja mam regulator wyjęty więc i wspornik łącznika mam skręcony na sztywno. Łebek śruby jest taki żeby nie trzeba było go trzymać kluczem przy skręcaniu bo poprostu nie ma do niego dojścia jak jest wspornik podnośnika przykręcony. Jak chcesz to skręcić na sztywno to musisz dobrac odpowiednią ilość podkładek bo wspornik łącznika oprócz tej śruby jest jeszcze mocowany na dole sworzniem którym jednocześnie mocuje się górny zaczep. Jak żle to skręcisz to sworznia nie włożysz ani nie wyjmiesz.

  • Like 1
Opublikowano

Dzięki panowie za podpowiedzi , to jak to tak wyglada to kupie tylko ten grzebień z otworami ,a rozdzielacza pod siedzeniem nie mam to i ta sprężyna mi nie potrzebna,powinno być oki skoro można to skręcić na maxa , 

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam taki problem w mtz 82. Podczas gruberowania lub orki ogólnie jakichś cięższych robót podczas włączonego napędu słcyhać takie zgrzyty, stuki, trzaski i strzela dźwignia napędu. Dzieje się tak gdy ma ciężko i jadę np 5 albo 4 polową wtedy się tak dzieje. Jadę wolniej ciągnik ma lżej np na 3 to jest ok nie strzela. Dość często ta dźwignia wyskoczy wgl i odłączy napęd i muszę ponownie włączać. Ostatnio podłożyłem kawałek plastiku między podłogę gdzie siedzenie jest a tą dzwignię to nie wyskakiwała bo była dociągnięta do porzdu i ząbek się zazębiał ale strzelało jeszcze bardziej bo nie mogła wyskoczyć. Załączam film od połowy widać i słychać te trzaski. Może ktoś coś pomoże czy zacząć od przystawki napędu czy może jednak od podpory napędu, a może wystarczy dołożyć tarczek dokręcić i bedzię ok dopóki się znów nie wytrą?  Jakby nie chciał otworzyć się film to link do filmiku na youtube:  

 

Edytowane przez kowal1108

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v