Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

witam. mógłby mi ktos powiedziec do czego sa 2 kabelki czerwony i zolty z prawej strony ciagnika wychodza z tej samej oslony co do swiatel przednich u mnie byly zawiazane obok altka. na zczerwonym jest caly czas plus a na zoltym nie ma nic . klakson to nie jest chyba bo po nacisnieciu przycisku nic sie nie zmienia a wylacznik mam nowy. ciagnik to mtz 82 z 99r i jeszcze jedno gdzie byl oryginalnie klakson bo nie mam nawet kabli

Edytowane przez robi57362
Opublikowano
ok dzieki juz to chyba ogarnąłem. przepraszam za grad pytan bo mam kolejne a mianowicie odnosnie tego klaksonu podlaczylem pod wyzej wspomniane przezemnie kable i po nacisnieciu przycisku dziwnie pyka jeden przekaznik (po odkreceniu lewego boczku jest przykrecony do blachy kilka ten najbardziej z przodu) a klakson nie dziala co moze być nie tak ? jeszcze ten klakson i wszystka elektryka bedzie dzialac a dzialalo juz tylko podswietlenie tablicy
Opublikowano

Brązowy i żółty są od klaksony jeśli nic nie było przerabiane. Żółty idzie do włącznika pod kierownicą a brązowy do bezpieczników. Tyka ci przekaźnik kierunkowskazów on powinien być pierwszy od lewej. Coś masz pokręcone.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź znalazłem już wcześniej tylko problem że na 1000 wom chodzi a na 500 nie.Jak przełączam to czuć że załącza ale nie kręci się wom.Jak narazie nie mam spiny aby to mieć ale lubię wszystko działające wiec pytam.

.

Opublikowano

czy w mtz82 z przednim napedem wspomaganie  orbitrol lepiej zostawić na 2 drążki czy lepszejszy jest ten jeden co w zestawie? co przemawia za tym albo za tym  kiedy jest większy skręt itd...  

Opublikowano

Skręt taki sam w obu przypadkach. Na dwóch drążkach większe luzy, szybciej się pojawiają ale jest blokada automatyczna. Na jednym drążku długo, długo nie zobaczysz luzów,  koła prowadzą się jak by sztywniej, nie ma blokady automatycznej ale można ją łatwo zrobić.

Opublikowano (edytowane)

Ma ktoś może z was uszkodzony zbiornik paliwa z wlewem od MTZ 82 lub zna jego wymiary? Chcę go zaadaptować do innego ciągnika a nawet nowe są w bardzo przystepnej cenie. Nawet pojemność jednego zbiornika będzie coś mówiła 

Edytowane przez bears

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v