Maikel1987

Opinie i rady o renualt 103.14 lub 103.54

Polecane posty

Maikel1987    2

Moze tu są jacyś użytkownicy takich modeli . Warto je kupować ? Bo wiadomo turbo tu juz jest, kilka tych modeli widziałem i nie wiem czy nie warto nimi się zainteresować bo ogolnie szukam tych mniejszych bez turbo ale mocy nigdy za wiele .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    45

Ciągniki Renault są warte uwagi,ja osobiście bym polecał 103.54 i jak dla mnie bez turbo

 

Jak ma być bez turbo to 106.54, ale to już jest 6 cylindrów. Jak bez turbo to 90.34, aczkolwiek co się tak boicie tych turbo, jak mam sprzęt z 40-o letnim !!! silnikiem Deutza turbo z przebiegiem coś ok 5 tyś mth i jak na razie wszystko śmiga bez problemu, a nic nie było robione po za pompą wtryskową, oraz drugi z silnikiem perkinsa turbo i też ma jakieś 6 tyś mth i też działa bez napraw. . 

Po za tym Renault to trwałe i oszczędne traktory.

Edytowano przez sylip

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Bez turbo to 95.14 lub 90.14 ale mam szukać jednego modelu to nigdy nie kupię a tych 103.14 tez jest trochę . Turbo mam w samochodzie ale w ciagniku , moze zaryzykuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

tylko zastanów się po co Ci ciągnik o takiej mocy z tak małą masą, jako pomocnik czy do transportu ok ale główny jak dla mnie bez sensu, bo pociągnie niby to co 106/110/113 ale krótki ryj, brak ramy i przód w powietrzu lata


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

zależy co trafisz, były mechaniczne jak i takie z EHR i skrzynią Tractronic, czyli 24/8, rewers elektrohydrauliczny i połówki w gałce


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Bo widzę ze teraz stoją dwie renowki ,jedna z guzikami z tyłu na błotniku do podnośnika , a druga z zalaczaniem napędu i blokady na przyciski .

Edytowano przez Maikel1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault-ROL    0

Moze tu są jacyś użytkownicy takich modeli . Warto je kupować ? Bo wiadomo turbo tu juz jest, kilka tych modeli widziałem i nie wiem czy nie warto nimi się zainteresować bo ogolnie szukam tych mniejszych bez turbo ale mocy nigdy za wiele .

Sam posiadam Renault 103.54 tracfor już przez 3 lata i jak na razie nie narzekam na ten ciągnik.W tym ciągniku jest silnik MWM czyli Fendt'a jest bardzo oszczędny. Ciągnik z turbiną po ciężkiej pracy musi przed zgaszeniem chwilkę  postać na wolnych obrotach i dopiero można go gasić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Po pierwsze primo silnik MWM to nie silnik Fendt'a tylko silnik Man'a, a po drugie primo nie trzeba czekać aż silnik chwile pochodzi na wolnych obrotach po pracy gdyż jest to silnik chłodzony cieczą i nie ma takiej potrzeby. Jedynie w silnikach chłodzonych powietrzem powinno się chwile odczekać zanim się go zgasi po ciężkiej pracy (bynajmniej było takie zalecenie do starszych silników, nie wiem jak jest teraz z nowymi).


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mad    1

Jeśli masz ponad 25ha ornego to polecam 106 albo 110. Sam mam 103.54 i czasem na górkach przydałoby się trochę więcej mocy jeśli chodzi o podnoszenie przodu to 4-ka obrotowa go nie podniesie, nie wiem jak zestawem siewnym bo nie używam. Z turbiną nie ma problemów, jedynie trochę wkurza wyhamowywanie, chyba że komuś jej nie szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj