News
Maikel1987

Opinie i rady o renualt 103.14 lub 103.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Renualt
Maikel1987    2

Moze tu są jacyś użytkownicy takich modeli . Warto je kupować ? Bo wiadomo turbo tu juz jest, kilka tych modeli widziałem i nie wiem czy nie warto nimi się zainteresować bo ogolnie szukam tych mniejszych bez turbo ale mocy nigdy za wiele .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    3

Ciągniki Renault są warte uwagi,ja osobiście bym polecał 103.54 i jak dla mnie bez turbo

 

Jak ma być bez turbo to 106.54, ale to już jest 6 cylindrów. Jak bez turbo to 90.34, aczkolwiek co się tak boicie tych turbo, jak mam sprzęt z 40-o letnim !!! silnikiem Deutza turbo z przebiegiem coś ok 5 tyś mth i jak na razie wszystko śmiga bez problemu, a nic nie było robione po za pompą wtryskową, oraz drugi z silnikiem perkinsa turbo i też ma jakieś 6 tyś mth i też działa bez napraw. . 

Po za tym Renault to trwałe i oszczędne traktory.

Edytowano przez sylip

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Maikel1987    2

Bez turbo to 95.14 lub 90.14 ale mam szukać jednego modelu to nigdy nie kupię a tych 103.14 tez jest trochę . Turbo mam w samochodzie ale w ciagniku , moze zaryzykuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    654

tylko zastanów się po co Ci ciągnik o takiej mocy z tak małą masą, jako pomocnik czy do transportu ok ale główny jak dla mnie bez sensu, bo pociągnie niby to co 106/110/113 ale krótki ryj, brak ramy i przód w powietrzu lata


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    654

zależy co trafisz, były mechaniczne jak i takie z EHR i skrzynią Tractronic, czyli 24/8, rewers elektrohydrauliczny i połówki w gałce


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Bo widzę ze teraz stoją dwie renowki ,jedna z guzikami z tyłu na błotniku do podnośnika , a druga z zalaczaniem napędu i blokady na przyciski .

Edytowano przez Maikel1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault-ROL    0

Moze tu są jacyś użytkownicy takich modeli . Warto je kupować ? Bo wiadomo turbo tu juz jest, kilka tych modeli widziałem i nie wiem czy nie warto nimi się zainteresować bo ogolnie szukam tych mniejszych bez turbo ale mocy nigdy za wiele .

Sam posiadam Renault 103.54 tracfor już przez 3 lata i jak na razie nie narzekam na ten ciągnik.W tym ciągniku jest silnik MWM czyli Fendt'a jest bardzo oszczędny. Ciągnik z turbiną po ciężkiej pracy musi przed zgaszeniem chwilkę  postać na wolnych obrotach i dopiero można go gasić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    176

Po pierwsze primo silnik MWM to nie silnik Fendt'a tylko silnik Man'a, a po drugie primo nie trzeba czekać aż silnik chwile pochodzi na wolnych obrotach po pracy gdyż jest to silnik chłodzony cieczą i nie ma takiej potrzeby. Jedynie w silnikach chłodzonych powietrzem powinno się chwile odczekać zanim się go zgasi po ciężkiej pracy (bynajmniej było takie zalecenie do starszych silników, nie wiem jak jest teraz z nowymi).


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mad    0

Jeśli masz ponad 25ha ornego to polecam 106 albo 110. Sam mam 103.54 i czasem na górkach przydałoby się trochę więcej mocy jeśli chodzi o podnoszenie przodu to 4-ka obrotowa go nie podniesie, nie wiem jak zestawem siewnym bo nie używam. Z turbiną nie ma problemów, jedynie trochę wkurza wyhamowywanie, chyba że komuś jej nie szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DEMONxXx
      Witam muszę wymienić blokadę tylnego mostu elementy zazębiające. 
      Da się to zrobić od strony koła bez zdejmowania górnej pokrywy mostu?
    • Przez lanos1781
      Jest sobie silnik mwm w ciągniku rolniczym.
      Był odkręcany tryb,na którym są fasolki do wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu.
      Niby teoretycznie przykręcone było w takim ustawieniu jak wcześniej.
       
      Ale teraz po złożeniu wszystkiego zimny cieżko odpala,tzn dlugo trzeba krecić żeby odpalił.Jak odpali to pracuje w miare równo,jednak dodanie gazu skutkuje dużym dymieniem podczas gazowania,jak sie obroty ustabilizuja to dymienia brak.
      Wczesniej dymu przy gazowaniu bylo praktycznie zero.
      Gdy sie silnik rozgrzeje,to pali powiedzmy normalnie,dymienie sie zmniejsza.
       
      Jest tez swieca plomieniowa,tylko nie wiem czy dziala i czy ona moze miec na to wplyw.
       
      Czy przekrecenie kolnieza pompy,mimo ustawienia trybu z fasolkami tak jak byl moze miec wplyw,ze caly kat sie zmienil?
      Tzn kolo zebate nie ruszone, kolniez pompy przekrecony w prawo badz lewo.
       
      Bardzo bym prosil o pomoc.
       
      [image]http://www.fotoszok....dja-cie0172.jpg[/image]

    • Przez Patryk212
      O co chodzi z tą funkcją? Nie wiedziałem o takim czymś.
       
      W filmiku minuta 3:15
      www.technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/renault-120-54-tz-traktor-funkcjonalny-i-niedrogi,77751.html
    • Przez mariuszsad
      Witam.
       
      Mam problem z odpalaniem tego ciągnika.
      Mianowicie jest to loteria...
      Cały czas pali na "na dotyk" ale kilka razy zdarzyło mi się, że rozrusznik kręcił (z normalną prędkością) a silnik nie odpalał. Próbowałem wiele razy i nic (jakby nie dostawał paliwa). Podłączyłem akumulator do ładowania i po kilku godzinach przekręciłem kluczyk i od razu zapalił (więc na pewno nie był zapowietrzony).
       
      Wydawałoby się, że to wina akumulatora (ale naprawdę szybko i długo kręci) z resztą nawet ładowanie czasem nie pomaga.
      Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną.
      Może jakiś elektrozawór na pompie nie otwiera dopływu paliwa...?
      Nie wiem nawet jak to działa (pompa sterowana elektronicznie).
      Proszę o pomoc.
       
      Pozdrawiam
    • Przez mieszczuchahaha
      Witam, mam problem z hydraulika i podnośnikiem, działa dopiero od 1200-1300 obrotów i ledwie pracuje. Olej w skrzyni potrafi się zagotować nawet podczas lżejszych prac polowych. Olej i filtry oryginalne claasa, pompa sprawdzana przez serwisanta z claasa na małych obrotach brak przepływu przy 2100 ma 190 bar. Twierdzi ze pompa jest dobra.


      Wszystkie odpowiedzi mogą pomóc! Jeśli ktoś ma instrukcje napraw lub katalog części w wersji PDF lub papierowej proszę o info.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.