News
Maikel1987

Opinie i rady o renualt 103.14 lub 103.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Renualt
Maikel1987    2

Moze tu są jacyś użytkownicy takich modeli . Warto je kupować ? Bo wiadomo turbo tu juz jest, kilka tych modeli widziałem i nie wiem czy nie warto nimi się zainteresować bo ogolnie szukam tych mniejszych bez turbo ale mocy nigdy za wiele .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    7

Ciągniki Renault są warte uwagi,ja osobiście bym polecał 103.54 i jak dla mnie bez turbo

 

Jak ma być bez turbo to 106.54, ale to już jest 6 cylindrów. Jak bez turbo to 90.34, aczkolwiek co się tak boicie tych turbo, jak mam sprzęt z 40-o letnim !!! silnikiem Deutza turbo z przebiegiem coś ok 5 tyś mth i jak na razie wszystko śmiga bez problemu, a nic nie było robione po za pompą wtryskową, oraz drugi z silnikiem perkinsa turbo i też ma jakieś 6 tyś mth i też działa bez napraw. . 

Po za tym Renault to trwałe i oszczędne traktory.

Edytowano przez sylip

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Maikel1987    2

Bez turbo to 95.14 lub 90.14 ale mam szukać jednego modelu to nigdy nie kupię a tych 103.14 tez jest trochę . Turbo mam w samochodzie ale w ciagniku , moze zaryzykuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    724

tylko zastanów się po co Ci ciągnik o takiej mocy z tak małą masą, jako pomocnik czy do transportu ok ale główny jak dla mnie bez sensu, bo pociągnie niby to co 106/110/113 ale krótki ryj, brak ramy i przód w powietrzu lata


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    724

zależy co trafisz, były mechaniczne jak i takie z EHR i skrzynią Tractronic, czyli 24/8, rewers elektrohydrauliczny i połówki w gałce


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Bo widzę ze teraz stoją dwie renowki ,jedna z guzikami z tyłu na błotniku do podnośnika , a druga z zalaczaniem napędu i blokady na przyciski .

Edytowano przez Maikel1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault-ROL    0

Moze tu są jacyś użytkownicy takich modeli . Warto je kupować ? Bo wiadomo turbo tu juz jest, kilka tych modeli widziałem i nie wiem czy nie warto nimi się zainteresować bo ogolnie szukam tych mniejszych bez turbo ale mocy nigdy za wiele .

Sam posiadam Renault 103.54 tracfor już przez 3 lata i jak na razie nie narzekam na ten ciągnik.W tym ciągniku jest silnik MWM czyli Fendt'a jest bardzo oszczędny. Ciągnik z turbiną po ciężkiej pracy musi przed zgaszeniem chwilkę  postać na wolnych obrotach i dopiero można go gasić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    182

Po pierwsze primo silnik MWM to nie silnik Fendt'a tylko silnik Man'a, a po drugie primo nie trzeba czekać aż silnik chwile pochodzi na wolnych obrotach po pracy gdyż jest to silnik chłodzony cieczą i nie ma takiej potrzeby. Jedynie w silnikach chłodzonych powietrzem powinno się chwile odczekać zanim się go zgasi po ciężkiej pracy (bynajmniej było takie zalecenie do starszych silników, nie wiem jak jest teraz z nowymi).


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mad    0

Jeśli masz ponad 25ha ornego to polecam 106 albo 110. Sam mam 103.54 i czasem na górkach przydałoby się trochę więcej mocy jeśli chodzi o podnoszenie przodu to 4-ka obrotowa go nie podniesie, nie wiem jak zestawem siewnym bo nie używam. Z turbiną nie ma problemów, jedynie trochę wkurza wyhamowywanie, chyba że komuś jej nie szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wolof25
      witam mam problem ze swoja renault 110-14  z   spomaganie  bo jak mam 1500 obrotów na silniku to działa a gdy zejdzie ponierzej 1500 obrotuw to jusz nie działa  spomaganie  a było wymieniane orbitrol i pompa na nowe 
       
       
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez dawid464
      witam
      jakiej firmy są skrzynie biegów w ciągnikach renault a w szczególności 120.54 nectra?
      czy są bardzo awaryjne i czy są z nimi problemy? jak z częściami do nich ?
    • Przez Kolo12
      Witam, mam taki problem moja Renaulta dymi na biało taki gesty biały dym pojawia się on zaraz po za kręcenia rozrusznikiem, uprzedzam pytanie płyny chłodniczy w normie. Ten dym pojawia się na wolnych obrotach i podczas schodzenia z obrotów)(odpuszczenie gazu). Moje podejrzenia padły na lejace wtryski idąc tym tokiem myślenia wtryski są zrobione i dym jest dalej może mniejszy ale jest. Paliwo dobrej jakości. Tu moje pytanie gdzie szukać przyczyn może zawory są zle wyregulowane i się nie domykaja. Bo już nic nie przychodzi mi do głowy moc silnika jest w normie. 
    • Przez master21
      Proszę o opinie najlepiej posiadaczy tego modelu ciągnika jak wychodzi w spalaniu jak z awaryjnością?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.