Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam jeden problem naprawiony :) wymieniłem orini w pompie ze starych troche gumy zostało i założyłe nowy zawór ciśnieniowy bo spreżyna w nim pekła i działa jak nalezy dziękuje za podpowiedzi badzo sie przydały  jedna kk i tak nie obejdzie się bez zdjęcia plecaka bo wcale podnosnik nie reaguje  na dzwignie sterowania siłowego na wolnym czasie tam zajrze czy coś nie spadło

Opublikowano

Witam, wczoraj nabyłem c 360, mam pytanie odnośnie położenia tej dźwigni z prawej strony przy siedzeniem .U mnie widzę że ta dźwignią ma dwa położenia do prrzodu lub do tyłu.Po podpięciu pługa dźwignia była w pozycji tylnej, podnośnik podniósł normalnie , ale po ujechaniu ok 1 km nagle opadł.Do piero po przełączenie tej dźwigni do przodu podnośnik zaczął działać i podnosił nawet jeszcze wyżej niż wcześnie.Czy to normalne cz coś jest nie tak.Po przesunięciu dźwigni od tylnych wyjść hydraulicznych słychać wycie pompy to chyba znaczy że pompa ok, proszę o pomoc

Opublikowano (edytowane)

Tą dźwignią lepiej nie kręć tylko zostaw w pozycji do tyłu i ma wszystko działać.

Jeśli był wyłączony WOM to normalne że opadł ale jeśli był włączony i też opadł to podnośnik do roboty.

Pompę ma być delikatnie słychać a jak wyje to też jej koniec się zbliża.

Edytowane przez asharot
Opublikowano

To doczego jest ta druga pozycja? Podnośnik włącza się to dźwignią z lewej strony tam jest chyba 3 pozycję. U mnie jest ona w pozycji na samym dole , a te pozostałe do czego są?

Opublikowano

w większości więcej co do czego służy, ciągnik posiadam drugi dzień do tej pory miałem i mam MF 255.Proszę o wyjaśnienie tylko tego co pisałem odnośnie podnośnika proszę o wyrozumiałość

Opublikowano

No niech ci będzie.

Pozycja na sam dół to napęd pompy i wałka wom niezależny, raz do góry wyłączone, znów raz do góry napęd wałka wom zależny od skrzyni, i całkiem do tyłu napęd pompy zależny od skrzyni.

Jakoś tak to było.

Opublikowano

zaciol mi sie rozdzielacz podczas pracy turem tzn niedalo sie opuscic (ta wajcha od pracy z turem sie zablokowala) mozna bylo tylko go dzwigac do gory

 

wymieniony zostal rozdzielacz i mala dziwgnia ktora zaklada sie z malym klinem polksiezycem w srodku na tuleje od wajchy wlasnie zewnetrznej hydrauliki (byla peknieta i klin byl w dwoch czesciach)

 

po zalozeniu podnosnika do 60 okazalo sie ze zewnetrzna hydraulika jest ok ale wystapil problem z podnoszeniem tzn na regulacji pozycyjnej opuszcza do konca ale nie potrafi do konca dzwignac (brakuje dobre 20 cm) na regulacji silowej dziwga do konca ale nie opuszcza do dolu

 

co mozna z tym zrobic? dodam ze przy wymianie tej malej dziwgienki wogole nie ruszalem tych od podnoszenia podnosnika

Opublikowano

Mam problem. Podnosnik nisko podnosi na regulacji pozycyjnej. Na silowej jest ok. Dzwignia od regulacji trybu podnosnika jest w porównaniu do sprawnego podnosnika jaki mam w c4011 jest luzna. Wymienilem już uszczelniacze na tłoku, pompę i filtr ssawny ale problem pozostal. Stan oleju ok. Co może być przyczyną?

Opublikowano

Mam problem z dźwignią od włączania wałka i podnośnika , nie da się przełączać na poszczególne pozycję .Jest tylko lekki ruch tą dźwignią i nie da się włączyć pompy od podnośnika i wałka. Co się mogło stać, jak pisałem wyżej już były jakieś problemy z tym podnośnikiem.

Opublikowano

ja w swojej 40 przerobiłem tłok na 5pierścieni 4niebieskie i jeden metalowy tokaż wziąl 30 zl ale po złozeniu drugi rok podnosnik nie opuszcza nawet 1 cm jesienią ciagnik stal 2 tygodnie z podniesionym pługiem obrotowym i nie spuscil tak ze polecam taka przeróbke tłoka

Opublikowano

Panowie problem z podnośnikiem w c360

na pozycji pozycyjnej podnosi do połowy

natomiast na siłowej na pusto podniesie do maks a pod obciążeniem podniesie ale trzeba ruszyć dźwignią od P S

co może być przyczyną 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v