Dom612

Members
  • Ilość treści

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Dom612

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Zrobiłem tak jak kolega napisał i nic to nie dało, wiec rozebrałem cały dzielnik i wymyłem go w ropie nie wydawał mi się zbytnio zabrudzony, ta sprężynka z tyłu pod korkiem też cała. Tylko mam pytanie bo na trzpieniu cewki dużo takiego nalotu jak na klemach akumulatora było, aż wżery porobiły się w tym trzpieniu i wydaje mi się, że cewka jest wybulona do środka (ten plastik wewnątrz) i bardzo śmierdzi jak by się coś stopiło więc może sama cewka się spaliła ?
  2. Witam. Mam założonego tura 3 sekcyjnego na dżojstiku i do mojej c-360 cały rok wszystko ładnie chodziło z chwytakiem belki kiszonki czy lucerny nie były problemem.Lecz jakiś miesiąc temu chciałem obornik ładować krokodylem i nie chciał mi się otworzyć krokodyl, kiedy naciskam guzik na joysticku to lampka się zaświeca przy rozdzielaczu, a on nie reaguje wcale. Może miał ktoś podobny przypadek? Czy rozdzielacz padł po roku i się przycina ? Proszę o jakieś porady w temacie
  3. Witam. Mam założonego tura 3 sekcyjnego na dżojstiku i do mojej c-360 cały rok wszystko ładnie chodziło z chwytakiem belki kiszonki czy lucerny nie były problemem.Lecz jakiś miesiąc temu chciałem obornik ładować krokodylem i nie chciał mi się otworzyć krokodyl, kiedy naciskam guzik na joysticku to lampka się zaświeca przy rozdzielaczu, a on nie reaguje wcale. Może miał ktoś podobny przypadek? Czy rozdzielacz padł po roku i się przycina ? Proszę o jakieś porady w temacie
  4. Witam, chciałem zrobić remont silnika w mojej c-360 i mam pytanie jakiej firmy wybrać zestaw naprawczy cały komplet tuleje. tłoki, pierścienie ? Posty są dość stare więc chciałem odnowić temat co polecacie ?
  5. Witam, kupiłem nowa owijarkę, mam tylko jeden ciągnik c-360 z turem , owijarka odpięta stoi na równym podłożu na nią kładę chwytakiem belkę odwracam się ciągnikiem i podpinam przewód i owijam belkę zdejmuje chwytakiem, i mam pytanie czy można by wyprowadzić dodatkowa sekcję na ramie tura tylko z zasilaniem na gniazdo, a drugi w wolny spływ do skrzyni tak jak tura mam i pod nie podpinać owijarkę ? zasilanie bym wziął z wolnego gniazda kipra i tylko wajchą bym zmieniał zasilanie tura , chciał bym pominąć odwracanie się ciągnikiem tylko podpinać w te dodatkowe gniazda było by jeszcze szybciej , czy muszę dodatkowy rozdzielacz na ramie tura montować żeby tym sterować ? (dodam, że nie wypnę chwytaka przy działającym ciągniku bo jest na elektrozaworze i ciśnienie mi nie pozwoli) proszę o jakieś przemyślenia w temacie a i proszę nie mówić ze cały dzień będę owijał do 40 bel 120x120 lucernę w 3 godziny owinąłem
  6. Witam, w tym roku udało mi się założyć do mojej 60-tki tura, a za tym poszły oczywiście koła balonowe i raczej jestem zdecydowany na wspomaganie, gdyż jest trochę ciężej skręcać na miękkiej ziemi z belką sianokiszonki. Więc zacząłem się rozglądać i zdecydowałem się kupić na orbitrolu z siłownikiem miedzy kołami i pompą na kardanie, ale rozmawiałem ze znajomym który posiada takie rozwiązanie i powiedział mi, że kiedy ciągnik nie pracuje kierownica bezwładnie się kręci i nie ma możliwości skrętu kołami. Chciałem się Was zapytać czy tak ma być ? Co w przypadku kiedy ciągnik się na polu zepsuje nie da się go zwlec tylko przód do góry ? Może niektórym się to wyda śmieszne ale proszę o jakieś podpowiedzi czy tak to wygląda ?
  7. Witam lukbold moim zdaniem to, że nie daje rady podnieść ciężkiej maszyny może to bić wina zaworu ciśnieniowego przy pompie lub tego przy tłoczysku w moim przypadku jeden się zacinał a drugi pękł u góry i nic nie dało rady już podnieść, jeżeli pompa ma już swoje lata mogły się o ringi powycieraćw niej i nie daje pełnego ciśnienia oleju do góry. U mnie jak podnosiłem coś ciężkiego to było słychać takie psyknięcie, zawór się otworzył i już się nie zamknął
  8. Witam, Kolego gospodarz1997 wg mnie najlepszym sposobem sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni i jego stanu jest po prostu zlanie go do jakiegoś pojemnika, lub wiadra z podziałką i będziesz wiedział ile masz, w jakim stanie jest i ile dolać żeby był odpowiedni poziom. Ja tak u siebie zaraz po zakupie c-360 zrobiłem i mam pewność co tam jest . A korek do zlewu oleju masz na środku skrzyni pod spodem na klucz 23
  9. Witam , kolego marcin2057 trzeba sprawdzić ciśnienie na wyjściach hydrauliki, bo moim zdaniem skoro inna 60-tka podnosi dobrze to przyczyną u ciebie jest małe ciśnienie na wyjściach hydraulicznych, podepnij manometr w gniazdo od kipra i będziesz wiedział, a jeśli nie masz to spróbuj wykiprować przyczepę zobaczysz czy będzie i jak szybko zareaguje slawekkotek ja miałem podobny problem tylko nie na raz ... Zobacz czy tam gdzie masz bęben hamulcowy z lewej strony nie masz przypadkiem oleju bo skoro dymiło ci z tamtąd to albo uszczelniacz miedzy skrzynią a kołem ci puszcza, albo cylinderki hamulcowe sie rozwaliły, a co do pompy to w moim przypadku pomogła wymiana zaworu bezpieczeństwa przy pompie i przy tłoczysku ( w obydwu przypadkach pękły sprężyny ) i wymiana uszczelniaczy w pompie bo wytarte były \
  10. Witam ja założyłem u siebie 2 lata temu niebieskie silikonowe płaciłem za nie coś około 20 zł za sztukę i jak do tej pory trzyma każde narzędzie jestem zadowolony z nich .Znajomi mówię ę te tańsze a nawet oryginalne nie wytrzymują nawet pół roku.
  11. Dzięki kolego za podpowiedzi na tygodniu się za to zabiorę
  12. Tak cały czas z takie ciśnienie mam i jest dobrze dobrze sie prowadzi lekko się skręca nawet z dodatkowym obciążeniem na przodzie. A sprawdzałem na podnośniku i po odjęciu drążka od kolumny półosie się dość lekko skręca, czyli coś musiało się popsuć w kolumnie i tu mam pytanie czy jak ją rozbiorę to zobaczę co by sprawiało ten problem, czy to może być jakaś drobna usterka którą trudno będzie wychwycić ?
  13. Ciśnienie w oponach mam 4 bary bo wczoraj rozciąłem oponę i musiałem nowa kupić, jakaś czeska tylko mieli w sklepie i profil ma wyższy od tej starej i przy mniejszym ciśnieniu bardzo jak na kapciu stoi i jeszcze ciężej kręcić. Dzięki za podpowiedź to przeoczyłem jutro zrzucę drążki i zobaczę jak zwrotnice chodzą
  14. Witam. Mam problem z kolumną kierownicy w mojej c-360. Mianowicie pojawił się duży opór podczas skrętów zarówno w prawo jak i w lewo. Wiosną wymieniłem jedną półoś bo wybiło mi tuleje wewnątrz i bardzo wytarło stworznia . Z obydwu stron zostały wymienione łożyska pierścienie oporowe zwrotnic i uszczelki. Ponadto wymieniłem wszystkie końcówki drążków bo miały znaczące luzy, a kierownica dalej stawia duzy opór, wcześniej na postoju z dodatkowym obciązeniem na przodzie 250 kg jedna ręka bardzo lekko pracowała, a teraz nawet obiema jest trudno bez obciążnika ukręcić nią. Dodam ze co rok zmieniam olej w kolumnie na nowy, ustawiłem zbieżność, obie zwrotnice są dobrze nasmarowane, jedynie przednia oś na wieszaku ma lekki luz ale i wcześniej miła a kierownica lekko chodziła. Jak uniosę przód do góry to przy skręcie kierownica czuć lekki opór i jakieś przeskakiwanie. Proszę o jakieś sugestie co może być przyczyną tej usterki, czyżby coś w mechanizmie kolumny się posypało?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj