Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiatam

załozyłem nowy temat poniewaz nie znalazłem nic dotyczacego mojej sprawy mianowicie chozi o taki problem jekies poł roku temu załozyłem tura do c 360 (przed załozeniem tura załozyłem nowa pompe i nowy rozdzielacz) tur pracował swietnie az do przedwczoraj kiedy to probowałem podniesc ładowacz cyklop na turze (nie dało rady) pozniej probowałem podniesc na szelkach (dał rade) lecz cos od tej chwili sie zepsóło bo tura juz mi nie podniusł wiec pomyslałem ze to moze oringi w pompie wymieniłem je mimo iz nie były uszkodzone złozyłem tur podnosi lecz jest słaby nie poradzi nawet 100 kg szelki tez podnosza lecz tez dosc słabo wiec rozebrałem rozdzielacz wymieniłem wszystkie oringi dwa były pekniete złozyłem wszystko i tur nic nadal jest słaby na szelka tez jest słaby i teraz by podniesc tura musze dzwignie od podnoszenia szelek dawac do tyłu na maxa inaczej nawet nie drgnie mimo iz przedtem nie robi to roznicy jak jest połozona dzwignia od szelek wazne było tylko zeby dwignia od hydrauliki była w pozycji na samym dole lecz gdy załoze cos ciezkiego na szelki i zaczynam to podnosic i w tym samym czasie podnosze turem to tur nabiera siły i podnosi wszystko i na szelkach tez robi sie silny i podnosi wsystko lecz gdy na szelkach nic ciezkiego nie ma załozonego to i tur i szelki sa słabe... troche to ciezko opisałem ale moze ktos to zrozumie i cos podpowie czego to moze byc wina dzieki i pzdr... dodam ze tur jest 2 sekcyjny i załozony drugi rozdzielacz do sterowania turem (nie jest sterowany tylko dzwignia od wysypu przyczepy)...

Opublikowano

kochani pomocy padła mi hydraulika w c-360 ani podnośnik nie działa ani wyjścia hydrauliczne pompe zmienilem uszelniacze na tłoku i nadal jest tak samo

Opublikowano (edytowane)

Napisz coś więcej, sprawdź metalowy przewód który jest w tylnym moście. Podaje on olej od pompy do podnośnika i dalej, mam na myśli tak zwaną magistralę, może ją rozerwało i olej idzie bokiem. Co do rozdzielacza, nawet jeśli on jest przyczyną niedomagań zawsze działa jedno albo drugie, mam na myśli wyjście lub podnosnik. Nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem że nic nie reagowało, Ziober a zawór zmieniałeś ? przy wymianie pompy ?

Edytowane przez UrsusFan1222
Opublikowano (edytowane)

Takie rzeczy to się regeneruje dużo taniej wychodzi,zwłaszcza jak masz oryginalny bo ten nowy za chwile może być taki sam.

Edytowane przez asharot
Opublikowano

Do Arniormo .Jeśli chodzi o tę rurkę to ciężko ją wymienić samemu trzeba ją albo wklejać albo gazami wspawywać trzeba zdjąć prawe tylne koło odkręcić zwolenice i w skrzyni to znaczy w moście trzeba odsunąć tryb który tę rurkę przysłania.

 

po regeneracji kosztuje 500 a w orginale 900 minus od tego vat i mam nadzieję że kilkanaście lat posłuży

Opublikowano (edytowane)

Rurkę da się wymienić występuje nawet w sklepie czyli jest wymienna. Przestańcie pisać bzdury bo żygać się chce czytając te bzdury, a klejenie to dla mnie lambadziarstwo ''ciągnikowe'' skleić można buta albo łatkę na dętce :ph34r: po prostu krew mnie zalewa jak czytam ''bo sąsiad powiedział'' pozdrawiam sąsiada. W tylnym moście jest bardzo mało miejsca, trzeba się trochę nagimnastykować aby ją wymienić, ale jest to do zrobienia. Do rzeczy w naszym ciągniku też była wymieniana (puściła na szwie) bez wyjmowania ataku i bez odjeżdżania tylnym mostem. Stara magistrala została przecięta brzeszczotem wyjęta oraz ponownie zespawana (aby mieć wzór) nowa została zrobiona z grubościennej rurki bez szwowe specjalnie przeznaczonej do hydrauliki siłowej. Ten fikuśny wzór był wyginany na giętarce do rurek, następnie montaż (trzeba zwrócić uwagę aby nowa nigdzie z niczym nie kolidowała) oraz zarobienie już na moście tych zakończeń. Za pomocą punktaka z odpowiednim ''czubkiem'' lub dużą kulką od łożyska, wiem wiem dużo czasu roboty itp, ale jak zrobić to raz a porządnie. Według mnie szkoda zachodu na sklepową magistralę jest bardzo cienka. Zapomniałem dodać nowa rurka musi być dłuższa około 0,5 cm od tej fabrycznej, po włożeniu zaczynamy zarabianie końcówek od dołu ;) nie pamiętam jaki wymiar miała nowa rurka 14 lub 15 średnicy.

Edytowane przez UrsusFan1222
Opublikowano

dzięki kolego UrsusFan1222 Bo mnie chyba to czeka bo mi słado działa podnośnik i Hydraulika pompa nowa i zawory uszczelniacze i pługa nie może podniesć musze to rozbierać i z jednej strony zatkam rurkę a z drugiej powietrze puszcze może się okaże co jest.

Opublikowano

@ Arniormo a po co z powietrzem wojować? Na twoim miejscu zrzucił bym plecak, następnie kawałek gumy, płaskownik ewentualnie kawałek blachy z otworem na śrubę i zaślepił wyjście oleju w tylnym moście(nie wyjmując tego łącznika z o ringami) Następnie odpalasz ciągnik i włączasz pompę tylko delikatnie żeby nie było wielkiej fontanny :D , powinno być widać gdzie ucieka olej, można też upuścić (tak aby pompa była zanurzona ) oleju aby dokładniej zdiagnozować miejsce wycieku ;) pozdrawiam.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeżeli, była by rurka walnięta, to wystarczy zdjąć plecak i dmuchnąć w tulejkę i już pokaże, zawór przy pompie może być zacięty, też wystarczyło przy wymianie pompy wykręcić i dmuchnąć w niego, a w ogóle słychać, że pompa pracuje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v