Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, może coś doradzicie: w moim c-360 pompa jest nowa i wszystko niby ok hydraulika wewnętrzna działa ok ładnie podnosi nie opuszcza ale zewnętrzna szwankuje podpiąłem przyczepę podniosło ją pare cm i dalej ani rusz co może być grane?

Opublikowano

A poziom oleju masz w normie??

U mnie w jednej 60 to jak kiprowałem przyczepę to musiałem tez powoli przesuwać dźwignie od tuz na podnoszenie bo tez nie chciała podnosić ale to było coś nie tak z rozdzielaczem bo teraz już dobrze chodzi.

Opublikowano

a ja mam taki problem z hydrauliką zewnętrzną. Jak kipruje przyczepe to jest ok nie opuszcza. Ale przy pługu obracanym pług się obala. Gdy wężę nie są podpięte dociągnika jesto k ale jak przypne to powoli pług się obala, czyżby cos było zasyfione? Pług stawia mału opór i małe ciśnienie sie wytwarza czyzby coś sie nei domykało? Nie mam poojęcia co robić bo nie chce na darmo dawać rozdzielacz do regenarcji bo czasami sam moge zrobić i zaoszczędzic pieniędzy

Opublikowano

Witam

Stałem się niedawno właścicielem Ursusa C-4011 i mam kilka pytań.

 

1. Jak szybko powinien reagować podnośnik?

U mnie w trybie proporcjonalnym po przesunięciu wajchy do tyłu podnośnik zaczyna podnosić dopiero po około 2 sekundach.

Czy to jest normalne, czy coś jest z nim spieprzone? Ewentualnie co?

 

2. Czy podnośnik ma prawo opadać na pracującym silniku?

Podnoszę pług i jadę po pewnym czasie pług opada. Trzeba się zatrzymać, opuścić go całkiem i znowu podnieść.

Ewentualnie w czasie jazdy wajchę lekko do przodu i znowu do tyłu i też podniesie.

Na zgaszonym silniku podnośnik z pługiem powoli opada i coś tak jakby "pyka".

Tak chyba nie powinno być?

 

3. Jak się orze?

Tryb proporcjonalny, wajcha na środek i głębokość orania reguluję tylnym kółkiem i wajchą?

Opublikowano

Podnośnik nie powinien opadać, napewno manszety masz do wymiany ,nie trzymaja ciśnienia oleju.Jaki wcześniej ciagnik miałeś? Głębokość pracy w pługu regulujesz tylko na kółku podporowym.Najlepiej dzwignię wyboru regulacji podnośnika ustaw maksywalnie, dzwignia podnoszenia/opuszczania przy opuszczaniu powinna znajdowac sie pionowo.

Opublikowano

To mój pierwszy ciągnik.

Co to są manszety?

 

I jeszcze jedno dodatkowe pytanie. Jak wymienić pasek klinowy?

Trzeba demontować wentylator lub chłodnicę, czy da się go jakoś tam przełożyć?

Opublikowano

Podnośnik jest taki sam jak w C-360, tylko silnik jest słabszy. Co do reakcji to u mnie mija 1 s. Nie trzyma ci podnośnik, opuszcza też jak jest zimny olej? ja jak zmieniałem pasek to odkręciłem chłodnicę(tylko na tych dolnych śrubach, rur nie ruszałem!) i pasek się zmieścił, z trudem ale przeszedł.

Opublikowano

Witam to że podnośnik opuszcza na zgaszonym silniku to normalne z dużym ciężarem ale w czasie jazdy to coś nowego napewno coś nie tak a czy cieknie ci olej z wałku WOM na dolny zaczep??

Bo może masz coś nie po uszczelniane i traci ciśnienie??

Opublikowano

Olej się sączy z tyłu, tylko nie bardzo widać skąd.

Na zimnym oleju jest to samo, kilometra ze sprzętem nie przejadę aby go nie podnosić po drodze.

Ostatnio w czasie orania nie chciał podnieść pługa, dopiero po kilku próbach podniósł ale jakoś nisko. Dopiero jak zjechałem do domu to podniósł normalnie i na razie jest OK.

Podnośnik miał być po remoncie, tylko nie wiem co autor miał na myśli mówiąc "remont".

Opublikowano

musisz w pierwszej kolejności sprawdzic manszety,czyli gumowe pierścienie na tłoku u mnie było dokładnie to samo i po wymianie mógł nawet tydzień stac z podniesionym pługiem!

jak cos to pisz na gg po 21!

Opublikowano

A czy jest jakaś filozofia w zdjęciu całego podnośnika?

Odkręca się śruby i już czy trzeba uważać aby się to wszystko nie rozsypało?

Ile waży cały podnośnik?

Opublikowano

Coś masz pochżanione prawdopodobnie w podnośniku. Pługiem z kółkiem podporowym dzwignię wyboru systemu dajesz maksymalnie do tyłu, dzwignię podnoszenia narzędzia też i pług idzie w górę. Na zapalonym silniku i włączonej pompie nie ma prawa opaść... może tylko troszkę i zaraz powinien automatycznie do góry podnieść do góry. Prawdopodobnie któraś z rolek nie toczy się po półksiężycu i nie dobija oleju po opadnięciu podnośnika. To też może być przyczyną puznej reakcji choć dwie sekundy od włączenia podnoszenia to i tak szybko.

Opublikowano

Wielkie dzięki za odpowiedzi.

A gdzie mogę znaleźć schemat budowy podnośnika?

W książce jest tylko budowa dźwigni.

 

Na co zwrócić uwagę przy demontażu podnośnika?

Opublikowano

Zdjąłem podnośnik i okazało się że mechanizmy są już wypracowane, rolki spadają z krzywek i straszne luzy tam są.

Pilnie kupię podnośnik, ma ktoś jakieś namiary gdzie można go kupić w rozsądnych cenach?

Opublikowano

W każdej agromie dostaniesz podnośnik na wymianę po regeneracji.Jeśli chodzi o orkę na ustawieniu pozycyjnym( dzwignia do tyłu) to orka jest znacznie cięższa , proponuje ustawić pozycję siłową (do przodu)ciągnik o wiele lżej ciągnie pług, a jeśli zaczyna się ślizgać to sam podnosi pług dociążając tylne koła narzędziem.Tylko inaczej musisz ustawić pług na cięgle niż w położeniu pozycyjnym .Sam mam "40" i nie wyobrażam sobie pracy bez tej funkcji (siłowej)zwłaszcza gdy jest mokro

Opublikowano

witam mam podobne problemy moze mi pomozecie albo pomysł podsuniecie :)a więc pompa nowa (niby wzmocniona) rozdzielacz nowy a jest problem z podnosnikiem i z hydraulika zewnętrzną a wiec jest słaby podnosnik( myslałem ze mam ciezkie siano i słome ale sprzedałem pare belek i ten co kupił mówił ze w miare lekkie)mam szpile tak z 1,5m za ciagnik a balota siana ciezko jest a raczej było cięzko podnies  zawór przy pompie skrecalismy we dwóch ( ale wzne ze w ogóle podnosi) ale drugi problem z ta hydraulika gdy kipruje przyczepe to nie moge dac wiekszych obrotów jak 1600 jak dam wieksze to dopływ oleju odcina, kiper staje i pompa lekko jeczy :blink:co moze być??? i jeszcze jedne problem ze ten rozdzielacz ma takie odchyłki ze nie raz w ogóle hydraulika zewnetrzna nie działa zero reakcji czasami wystarczy sie kawałek przejechać i działa ale jest tez tak ze po przejechaniu kawałka działa ale jak sie chce ponowne uzyc po chwili to nie działa ( z tym przejechaniem chodzi mi o wstrzasniecie ciagnikiem) sciagałem juz nie raz plecak i wszystko podokrecane wszystko szczelne i nic nigdzie nie blokuje :blink:co moze być przyczyna tych dziwnych problemów???

Opublikowano

popieram w 100% kolegę wyżej, a jak pług płytko idzie to trzeba przeczepić łącznik centralny na niższą dziurę. C-4011 jet lepsza, bo ma 3 położenia dźwignie wyboru systemu reakcji, a nie 2 tak jak w c-360.

Opublikowano

A więc tak dziwny przypadek, niepokoi mnie ten zawór że jak napisałeś ''skręcaliśmy go w dwóch'' zależy jaki masz czy ten starego typu wysoki czy ten nowego krótki? bo przy tym krótkim to nic nie trzeba we dwóch skręcać, a wogóle wymieniałeś ten zawór razem z pompą i rozdzielaczem? Bo jak nie to właśnie on przepuszcza Ci olej i w zależności jak sie ułoży to może nie uszczelniać Ten nowy wystarczy tylko troche dociągnąć sprężyne co by nie przesadzić i już są dobre efekty. Jeszcze może być gdzieś rurka peknięta ale to by cały czas nie podnosił. Jakby co to pisz postaram się coś doradzić.

Opublikowano

hmmm zaworu nie wymieniałem a czy to ten stary hmm z 20 cm ma jest to typu ze to jest rurka w niej  sprezyna a zeby mocniej docisnac to podłozyłem 3 nakretki na 13 klucz miezy sprezyne a ta cześc co robi za ta blokade ( wiesz o co chodzi)pękniec rurkek nie zauwazyłem ( nie od dzisiaj takie rzeczy naprawiem i jendnak sluzarz ;)) niby wszystko takie proste ale własnie przez takie dziwne objawy nie mogę dojśc co jest. w najblizszym czasie mysle ze zmenie ten zawór :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v