darus74

Members
  • Ilość treści

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O darus74

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    WIELKOPOLSKA

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. U mnie w innym modelu Zetora są dwa wyjścia siłowe i trzecie wolny spływ na przedni tuz. Sprawdzi to cieknące gniazdo podłączając siłownik i ruszaj dziwigniami ,zobaczysz czy to jest siłowe czy wolne.
  2. Jesteś pewien że to wolny spływ (może są pomieszane przewody) wolny spływ nie jest zamykany ani otwierany rozdzielaczem. Ile masz wyjść do przedniego tuż?
  3. Te obroty nie ważne może to tylko wina błędnych wskazań obrotomierzy najważniejsze że doszedłeś z tym podnośnikiem bez topienia kasy
  4. U mnie na pompie są pląby i nawet w instrukcji jest max obroty 2450. Może masz tylko na cięgnach albo lince źle ustawione. Oczywiście te 2450 są na żółtym polu i używam tylko czasami na drodze.
  5. No to chyba masz coś z tym wyborem systemu P M D bo u mnie na każdym ustawieniu podnosi do końca tylko inaczej reaguje w czasie pracy na zagłębionym narzędziu. Plecak trzeba rozbierać. Nie wygląda żeby się wysunął wałek u mnie też z lewej strony wystaje bardziej.
  6. Z tym opadaniem bez rozbierania chyba nie znajdzie się rozwiązania. Brzęczenie u mnie też jest ale na zimnym oleju ale tylko pulsacyjnie. Obroty to mi łapie ponad 2400 ale tak go nie wkręcam,max 2200
  7. Jeśli rzezi w okolicy pomp hydraulicznych to zawór (jak wyżej ktoś pisał) albo zębatki doprowadzające napęd do pompy. To opadanie występuje jeśli podnosisz wajchą czy elektrycznym włącznikiem?
  8. Witam, jeśli chodzi o odpalanie na zimnym to te silniki tak mają najlepsza grzałka w bloku 15min do 30 minut i maszyna chodzi . W jakiej okolicy słychać to rzężenie podnośnika?
  9. Ciężko powiedzieć świeży nabytek. Tylko tyle mogę powiedzieć że ma 8k mth i poprzednik jeździł bez filtra paliwa i odstojnika przez 8 lat bo ktoś mu powiedział że te modele nie miały.
  10. Końcówki wszystkie lały po wymianie na nowe zimny silnik przestał kopcić . Odnośnie regulacji ciśnienia podkładkami to nie było problemu po zmontowaniu wtrysków na oryginalnych pokładach ciśnienie Okazało się prawidłowe.
  11. Bez obrazy. Zacząłem zdawać sobie sprawe że 90% forumowiczów to dzieciaki z podstawówki i ich odpowiedzi są typu: oddaj do mechanika; mój wujek powiedział....;tata miał ale nie pamiętam jak to wyglądało.O tym to wiem bez zakładania tematu na forum.Sorry ale mnie to nie zadawala.Właśnie wyciągnąłem wtryski i wstepnymi spostrzeżeniami mogę się podzielić z zainteresowanymi.Mostowiak widzę że piszesz do rzeczy, wymieniam końcówki bo leją,objawy to biało-niebieski gryzący dym na zimnym silniku.Po próbie na zegarze końcówki leją ewidentnie.Moje pytanie ilo otworowe są końcówki do tych zetorów?
  12. Podkładek jeszcze nie kupiłem a w okolicy nie ma nikogo kto robi takie rzeczy dobrze ostatni oddałem pompę i wtryski od 80-tki do takiego jednego to poraszka.Dlatego próbuje sam,jak mi nie wyjdzie to może polecicie kogoś kto robi dobrze wysyłkowo.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj