darus74

Members
  • Ilość treści

    108
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O darus74

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    WIELKOPOLSKA

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ubywało mi płynu i nie przybywało oleju. Okazało się że oringi na tulejach były przeżarte i delikatnie płyn dostawał się do oleju jednak satan nie podnosił się bo płyn nadążał odparowywać .Skutkiem tego było to że olej szybko tracił swoje właściwości ,silnik w środku był strasznie zanieczyszczony ( pompa też ,centralne smarowanie). Przy rozgrzanym silniku widać było parę wodną z odmy.
  2. Część, orientuje się jakie sprzęgło jest w przystawce do włączania przedniego napędu - kłowe czy na tarczki jak w ciężkiej serii ursusa. Może ktoś rozbierał i pamięta ?
  3. Fabrycznie nie jest przewidziana ale jak za nisko osiadła tuleja to może ktoś włożył .
  4. W mniejszych zetorach jest tzw.opóźniacz który opóźnia początek wtrysku przy rozruchu jeśli damy cały gaz. Chciałbym wiedzieć czy w tych pompach jest to zastosowane bo nie wiem czy ustawiać wtrysk na pełnym czy pół gazie.Jesli nie wiecie to będę musiał to sprawdzić organoleptycznie metodom prób a trochę mi się nie chce 😉
  5. Witam kolegów. Orientuje się ktoś czy w tych ciągnikach początek wtrysku ustawia się na całym gazie czy nie? Chodzi oto czy te pompy mają korektę zapłonu przy pełnym gazie jak w niektórych mniejszych zetorach.
  6. Zadzwoń do Inter-Vax że Żnina tam powinni ci doradzić z tym tłoczkiem jak im wytłumaczysz ewentualnie do Danrolu z Ząbkowic Śląskich albo do Kalisza telefony znajdziesz w necie
  7. Tak tylko wtedy nie mają półbiegi.Musiał byś coś przełożyć z modelu np. 9641 one miały półbiegi i rewers.
  8. Już znalazłem w katalogu były tylko dziwnie narysowane ,a katalog po czesku, grubość 2 mm
  9. Jestem w trakcie remontu ,,góry,,silnika i tu moje pytanie .Czy pod wtryskiwaczami powinny być podkładki miedziane czy te modele nie miały ich.W katalogu nie zauważyłem żeby były a po wyciągnięciu wtrysków okazało się że są i to dość grube.
  10. Jeśli to olej przekładniowy To olej z przystawki napędu,potrafi przy zużytych uszczelnieniach cofać się do elektrozaworu
  11. Raczej nie ma , kapie olej bo albo ma przedmuchy albo przy niskich temperaturach powstały skropliny albo podniusł się stan oleju np. przez ropę z pompy wtryskowej albo płyn chłodniczy
  12. U mnie nie wyjmuje bezpiecznika na lato po prostu od razu przekręcam w pozycję rozrusznik i świece wtedy nie grzeją
  13. Ok dzięki, myślałem że ktoś u mnie uprościł ustrojstwo bo idą trzy kable a jeden jest nie podłączony.
  14. Witam ,sterowanie z błotnika podnośnikiem u mnie działa w ten sposób,że po naciśnięciu guzika podnoszą się ramiona a jeśli puszczę to opadają .Nie ma możliwości pozostawienia ramion w ustalonym położeniu . Czy tak w tych modelach powinno być ,czy u mnie jest coś zepsute? Dodam ,że jest tylko jeden guzik.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj