mouser

Ciągnik w przedziale 21-40 tysięcy złotych

Polecane posty

darek31    1

Nie zarobiłem. Po prostu chcę troszkę nagiąć zasady, bo oranie pługiem dwójką to paranoja :) Z drugiej strony mieszkam na wsi. Ciągnik z turem by się przydał nie tylko do upraw.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiek1012    47

Mam posiadam i polecam MF 690 bardzo fajny ekonomiczny ciągnik. Cicha kabina dobry komfort ;) nie mam żadnych zastrzeżeń do tej serii. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek31    1

Wiem, że przy jd muszę zwrócić uwagę na pompę hydrauliczną. Na co zwracać uwagę przy mf?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Tak to już jest na tym forum, zadaj pytanie np jak ustawić zbieżność w zetorze to mooooże odpowiedzą Ci ze 3 osoby, ale zadaj pytanie co lepsze metalowe przednie błotniki czy plastikowe to dostaniesz 1200 odpowiedzi i 30 nowych wątków między nimi:D A nie daj Boże spytać się o kolor. Zetor test jakiś już przeszedł... Znajomy jak kupił odpicowaną 60-tkę od handlarza to przy wyrywaniu porzeczek skrzynia padła xD

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1457

Na hydraulikę. Czy ciśnienie ok, czy WOM działa jak powinien itp. Seria 600 ma dość rozbudowaną hydraulikę i przez to ewentualną winę jej niedomagania ciężko znaleźć. W następnej kolejności skrzynia- ma "półbiegi" mechaniczne lub hydrauliczne, więc czy gładko wchodzą półbiegi jak i biegi główne, czy nic nie zgrzyta i nie haczy. Jeżeli 4x4- stan przedniego mostu, bo części z polskich licencyjnych do przedniego mostu nie dopasujesz i remont będzie kosztowny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek31    1

Po głębokiej analizie i wielu przemyśleniach - będę czekał na okazje i kupię jd 4x4 najlepiej z turem. Dwie okazje już mi przeszły koło nosa. Teraz czekam na kolejną. MF mi jakoś nie podchodzi. JD oczywiście w SG2 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek31    1

SG2 jest dla mnie bardziej ergonomiczna. Nie pracowałem tymi traktorami tylko w nich siedzialem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kucyk83    3

Witam,

jest to pierwszy post na forum, jestem pod wrażeniem wiedzy niektórych osób (AlaCapone, izydor6280 i całej reszty) 😀 dwa dni wertowania forum i żałuję że wcześniej tu nie zajrzałem☺ jestem z okolic Radomia. 

 

Ale do rzeczy chcę kupić ciągnik max do 40 tyś, koniecznie z przednim napędem, moc max do 100 Km. Będzie użytkowany na 10ha plus dodatkowo częste wyjazdy do lasu i tam cięższe prace, teraz w uzytku jest poczciwa c360 i trochę brakuje mocy i właśnie przodka szczególnie w lesie (tereny podmokłe). Na oku mam JD, Case i Renault, z tym że z naciskiem na te ostatnie. Od 3 tyg obejrzałem już ponad 10 ciągników głównie Renault (95.14, 85.14), kilometrów nawet nie liczę ile przejechane ale spokojnie ponad 2 tyś  😐😐😐

Po wstępnych selekcjach zostaly:

https://m.olx.pl/oferta/renault-95-14-CID757-IDsz9IR.html - niby od rolnika ale facet przyznał się że co 2-3 lata sprowadza coś sam z Francji, stan wizualny kiepski i leje z orbitrola 

https://m.olx.pl/oferta/renault-85-14-tx-zarezerwowany-CID757-IDsyLZX.html - tu stan jeszcze gorszy wszystko przerdzewiale na wylot, pracował w środku w chlewni 

https://m.olx.pl/oferta/renault-133-14-klima-bez-turbo-CID757-IDsVDq5.html  - I tu najbliżej mnie i faworyt ale już 6 garów i moc większa ale podobno zapasu nigdy za wiele... jednak w tym coś na 3 biegu zgrzyt ale bardzo delikatnie i ledwo to słychać 

Mogli byście rzucić okiem ? Bądź może jest ktoś z okolicy co się zna coś w temacie (ma zegar do mierzenia ciśnienia oleju, hydrauliki) i mógłby że mną podjechać(nawet ponad 100km mogę po kogoś jechać w jedna stronę), oczywiście zapłacę i dobrą butelkę też postawię 😊😊😊

Pozdrawiam 

Rafał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, Kucyk83 napisał:

Witam,

jest to pierwszy post na forum, jestem pod wrażeniem wiedzy niektórych osób (AlaCapone, izydor6280 i całej reszty) 😀 dwa dni wertowania forum i żałuję że wcześniej tu nie zajrzałem☺ jestem z okolic Radomia. 

 

Ale do rzeczy chcę kupić ciągnik max do 40 tyś, koniecznie z przednim napędem, moc max do 100 Km. Będzie użytkowany na 10ha plus dodatkowo częste wyjazdy do lasu i tam cięższe prace, teraz w uzytku jest poczciwa c360 i trochę brakuje mocy i właśnie przodka szczególnie w lesie (tereny podmokłe). Na oku mam JD, Case i Renault, z tym że z naciskiem na te ostatnie. Od 3 tyg obejrzałem już ponad 10 ciągników głównie Renault (95.14, 85.14), kilometrów nawet nie liczę ile przejechane ale spokojnie ponad 2 tyś  😐😐😐

Po wstępnych selekcjach zostaly:

https://m.olx.pl/oferta/renault-95-14-CID757-IDsz9IR.html - niby od rolnika ale facet przyznał się że co 2-3 lata sprowadza coś sam z Francji, stan wizualny kiepski i leje z orbitrola 

https://m.olx.pl/oferta/renault-85-14-tx-zarezerwowany-CID757-IDsyLZX.html - tu stan jeszcze gorszy wszystko przerdzewiale na wylot, pracował w środku w chlewni 

https://m.olx.pl/oferta/renault-133-14-klima-bez-turbo-CID757-IDsVDq5.html  - I tu najbliżej mnie i faworyt ale już 6 garów i moc większa ale podobno zapasu nigdy za wiele... jednak w tym coś na 3 biegu zgrzyt ale bardzo delikatnie i ledwo to słychać 

Mogli byście rzucić okiem ? Bądź może jest ktoś z okolicy co się zna coś w temacie (ma zegar do mierzenia ciśnienia oleju, hydrauliki) i mógłby że mną podjechać(nawet ponad 100km mogę po kogoś jechać w jedna stronę), oczywiście zapłacę i dobrą butelkę też postawię 😊😊😊

Pozdrawiam 

Rafał 

Kolego jak już patrzysz w okolice 40 tyś to zerknij na ford/new holland 8240-8340. Widzę, że teraz chodzą koło 40 z lekkim hakiem, mamy u nas takiego (zerknij w galerie) i powiem Ci, że mimo nowych ciągników zawsze chętnie wyjeżdżam nim w pole. Bardzo dobry komfort pracy, głównie chodzi mi o skrzynie no i przy 6 garach po prostu czujesz, że idzie jak mu depniesz. Jedynym minusem dla Cb może być to, że to dość spory ciągnik patrząc pod kątem lasu ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

133 wygląda najlepiej na foto, osłony, balast, listwa, rok zawyżony, góra 85, tylko po co Ci na taki areał aż tak wielki ciągnik, co najwyżej do uprawy bezorkowej czy uproszczonej

 

na tak mały areał i wyprawy do lasu polecam coś niższego, typu ceres czy bliźniaczy JD 3300/3400, zawsze to kilka cm niżej, kilka km/h więcej, bo po odblokowaniu masz 40 skrzynię, silnik MWM lub JD

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Jako że gospodarstwo 10 ha jest mało produktywne osobiście celował bym w ciągnik z silnikiem perkinsa,zapotrzebowanie na paliwo nie przekroczy spalania c360,nawet będzie mniejsze.Szukał bym mechanicznego trzy cyfrowego MFa,silniki perkinsa są również w Case.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Najlepiej to Zetor z napędem 4x4 i turbo. Takiego komfortu, mocy i skrzyni próżno szukać gdzie indziej :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Misiek , wymyśl coś innego , bo już nudny jesteś .:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kucyk83    3

Dzięki Panowie za podpowiedzi ☺

Szczerze to na tą 133 się nakręciłem bo stan w miarę, nowe opony za wyjatkiem jednej przedniej, tylko jakie problemy mogą wyniknąć że ta "trojka" cos zrzedzi😑. Moc też faktycznie aż za nad to, ale z forum wyczytałem że to będzie mniej palić niż JD z czterema garami.

Ford/NH też wydaje się być ok, z tym że wydaje mi się, ze jest już coś tam elektroniki w skrzyni. No i szperajac na olx i innych aukcjach nie ma tych ciągników zbyt dużo 😐

Ceres-a też brałem pod uwagę i nawet dwa oglądałem, jednak coś w dobrym stanie to już bliżej 5 musiałbym przeznaczyć, patrząc na ogłoszenia.

Ogólnie to gów... się znam, jeżdżąc i szukając z ojcem patrzymy tylko wizualnie, pojeździ się po placu po sprawdza biegi jak działają i tyle😕😕😕 Nie znam się na tyle, aby sprawdzić sprawność przedniego napędu (czy nie rozsypie się zaraz po zakupie), hydrauliki, silnika - bo wiem, że można naciąć się nieźle na minę 😕I ogólnie to chu... czlowieka strzela 😠😠😠ale muszę coś kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Dużo pomaga sprawdzanie stanu frezów wałka wom,wyrobione frezy świadczą o dużym przebiegu.Elementy zaczepów, a w nich powybijane otwory,mocno wytarty pedał sprzęgła,wyrobione dźwignie,stan ogólny,to daje do myślenia.Unikał bym ciągników z napędem w którym grucha jest z boku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015
Dnia 26.03.2018 o 23:16, Kucyk83 napisał:

Dzięki Panowie za podpowiedzi ☺

Szczerze to na tą 133 się nakręciłem bo stan w miarę, nowe opony za wyjatkiem jednej przedniej, tylko jakie problemy mogą wyniknąć że ta "trojka" cos zrzedzi😑. Moc też faktycznie aż za nad to, ale z forum wyczytałem że to będzie mniej palić niż JD z czterema garami.

Ford/NH też wydaje się być ok, z tym że wydaje mi się, ze jest już coś tam elektroniki w skrzyni. No i szperajac na olx i innych aukcjach nie ma tych ciągników zbyt dużo 😐

Ceres-a też brałem pod uwagę i nawet dwa oglądałem, jednak coś w dobrym stanie to już bliżej 5 musiałbym przeznaczyć, patrząc na ogłoszenia.

Ogólnie to gów... się znam, jeżdżąc i szukając z ojcem patrzymy tylko wizualnie, pojeździ się po placu po sprawdza biegi jak działają i tyle😕😕😕 Nie znam się na tyle, aby sprawdzić sprawność przedniego napędu (czy nie rozsypie się zaraz po zakupie), hydrauliki, silnika - bo wiem, że można naciąć się nieźle na minę 😕I ogólnie to chu... czlowieka strzela 😠😠😠ale muszę coś kupić.

Tą 133.14 odradzam - kompletna ruina!
Adekwatny przebieg dla obecnego stanu technicznego to 80 000 mth, zaś cena max 20 000 zł. Wprawdzie wgląda na oryginał, nic nie malowane (nawet felgi a to rzadkość) tylne błotniki w całości oraz przednie obciążniki i na tym koniec - więcej plusów nie posiada. Opony firmy "krzak", silnika nie ma (naprawa do 10 000 zł), skrzynia do remontu (wydatek 10 000 - 12 000 zł), wspomagania nie stwierdzono o innych rzeczach nawet wspominać nie warto.

Tak na marginesie. Na areał do 15 ha moc ciągnika do 100 KM. Jeszcze jedno: zapomnijcie o tym, że ciągniki sprowadzane do Polski mają przebieg poniżej 10 000 mth. ;)


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
irus353    1
4 godziny temu, AlaCapone napisał:

Tą 133.14 odradzam - kompletna ruina!
Adekwatny przebieg dla obecnego stanu technicznego to 80 000 mth, zaś cena max 20 000 zł. Wprawdzie wgląda na oryginał, nic nie malowane (nawet felgi a to rzadkość) tylne błotniki w całości oraz przednie obciążniki i na tym koniec - więcej plusów nie posiada. Opony firmy "krzak", silnika nie ma (naprawa do 10 000 zł), skrzynia do remontu (wydatek 10 000 - 12 000 zł), wspomagania nie stwierdzono o innych rzeczach nawet wspominać nie warto.

Tak na marginesie. Na areał do 15 ha moc ciągnika do 100 KM. Jeszcze jedno: zapomnijcie o tym, że ciągniki sprowadzane do Polski mają przebieg poniżej 10 000 mth. ;)

 :D Tez kupowałem traktor na 15 ha i padło na Renault :D mam juz drugie tyle ponad :D także z tą mocą to nie dokonca :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kucyk83    3
14 godzin temu, AlaCapone napisał:

Tą 133.14 odradzam - kompletna ruina!
Adekwatny przebieg dla obecnego stanu technicznego to 80 000 mth, zaś cena max 20 000 zł. Wprawdzie wgląda na oryginał, nic nie malowane (nawet felgi a to rzadkość) tylne błotniki w całości oraz przednie obciążniki i na tym koniec - więcej plusów nie posiada. Opony firmy "krzak", silnika nie ma (naprawa do 10 000 zł), skrzynia do remontu (wydatek 10 000 - 12 000 zł), wspomagania nie stwierdzono o innych rzeczach nawet wspominać nie warto.

Tak na marginesie. Na areał do 15 ha moc ciągnika do 100 KM. Jeszcze jedno: zapomnijcie o tym, że ciągniki sprowadzane do Polski mają przebieg poniżej 10 000 mth. ;)

To nieźle bym wtopił😑 Stan nie był jakiś zachwycający, ale zawsze brałem poprawkę na to lepiej kupić "nie picowanego". Opony u tej Reni byly firmy BKT (chyba indyjskie jak goglowalem) i nota bene prawie nowki sztuki (za wyjątkiem jednej z przodu).

U jednego handlarza podczas oglądania u niego co prawda innego ciągnika, widziałem jak na warsztacie miał inną Renie, stan tragiczny, widzialem, że ją wystawił za 35tys 😁Prysnął felgi, korpus i błotniki i z tego co widziałem ciągnika już nie ma w ogłoszeniu i widocznie "cieszy" nowego nabywcę, tam ktoś musiał się nadziać 😓

A co powiecie na temat tych modeli, coś wartego uwagi czy lepiej też omijać z daleka:

Renault 120-54 TZ
https://www.olx.pl/oferta/renault-120-54-tz-CID757-IDt3q8t.html

I jeszcze ten:

Renault 110.14 110.54
https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-traktor-renault-110-14-110-54-CID757-IDsuzbT.html

Ps. do AlaCapone to ja kontaktowalem sie z na priv i dzwonilem (końcówka 102 😉) jak znajdziesz chwilę oddzwoń, dzięki 😊

Edytowano przez Kucyk83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Patrz przede wszystkim na stan, silniki MWM to świetne silniki ale bardzo kosztowne w naprawie bo remont 6 cylindrówki to koszt około 20 tyś na dobrych częściach. Na pół z chinolami to jakieś 15 tyś zł. Od czasu do czasu przywożą nam silniki z Niemiec do remontu, różnica jest o tyle duża że remont tam tego samego silnika to koszt 40 tyś euro stąd bardzo wiele ciągników właśnie z tego powodu jest wypychanych za granicę do nowych "nabywców". :) 

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Nie przesadzaj, cena części porównywalna z innymi silnikami, jeśli wał jest ok to w 6-7 tys się wyrobisz na dobrych częściach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

120 opona bida, do wymiany wszystkie na już, więc przynajmniej 10 na dobrą gumę, plus za kabinę, na pewno komfort większy, do tego pisze bajki o szybkiej skrzyni, poza 106.54 na rynek niemiecki, nie było nigdy nic więcej niż 30km/h

110 cena kosmos, jak za to co widać, jeszcze czuć lakier, opona na handel, pół biedy jeśli radialna


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
11 godzin temu, pawel885 napisał:

Nie przesadzaj, cena części porównywalna z innymi silnikami, jeśli wał jest ok to w 6-7 tys się wyrobisz na dobrych częściach 

Na pewno się wyrobisz skoro komplet na jedną dziurę Kolbenschmita kosztuje prawie 900 zł, komplet uszczelek na samą górę to 700zł gdzie pojedyńcza uszczelka pod kolektor ssący bodajże 30 zł, policz ile ich wszystkich masz :) Pewnie pompy oleju też nie wymienisz po 15 tyś mth a jeśli już to koszt nówki to 800 zł, pompa wtryskowa i wtryski to 1600 :) A gdzie reszta ? To ceny do MWM D266 i pochodnych.

Za 6-7 tys to możesz sobie złożyć to w stodole na chińskich zestawach po 300 zł nie wymieniając pół części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mily123pl
      Witam,jaki ciagnik wybrać do 80 tys od 100 do 120 koni ?
    • Przez slawus
      Złożyłem wniosek na modernizację i teraz zastanawiam się jaki ciągnik wybrać. We wniosku napisałem ciągnik o mocy 80-90 KM i jeszcze zastawiam się jaki sprzęt do takiego ciągnika (pług, agregat, siewnik...) Czytając posty widzę, że są tu znawcy tematu. Dodam, że będzie to podstawowy ciągnik na razie na 15 ha, ale zamierzam powiększyć areał w niedalekiej przyszłości.
    • Przez bobcat2250
      Tak jak w temacie. Liczę na wskazówki i opinie bezpośrednio o traktorach, jak i podejściu serwisu. Do czego warto dopłacić, co lepiej odpuścić. Ciągnik minimum 150 km, choć nie ukrywam że bardziej patrzę na moment obrotowy, oczywiście 6 cylindrów. Raczej bez przedniego Tuza (nie będzie potrzebny - myślę, że rezygnacja z niego pokryje amortyzację przedniej osi), przedni obciążnik nie z walizek, tylko jeden odlew na stałe. Skrzynia nie jestem zdecydowany czy bezstopniowa, czy może same półbiegi w automacie. Zadania dla ciągnika: agregat talerzowy 4m ciągany (będzie kupiony razem z ciągnikiem), transport przyczepami 2x 8 ton, pług 4 skibowy obrotowy, agregat uprawowy i raz w roku rozrzutnik Warfama 13 ton. Biorę pod uwagę tylko marki, które mają blisko serwis:
      1) Steyr Impuls 6150 CVT
      2) New Holland T7.175 AC lub jeśli nie automat to może postawić na większy gabaryt T7.195S, który powinien być sporo tańszy.
      3) John Deere 6155M lub 6175M (nie mam pojęcia czy ten większy jest realny w tej cenie)
      4) Case Puma 150 CVX lub Multicontroller
      I raczej wybór byłby z tej czwórki, a blisko jest jeszcze to:
      5) Deutz 6170 RCshift (widziałem jakąś promocję na ten model, jednak nigdy nie było mi blisko do tej marki traktorów z powodu negatywnych opinii krążących w sieci, aczkolwiek nie było okazji porozmawiać z użytkownikiem takiego traktora)
      6) Massey Ferguson 7S.155 (tutaj również raczej przyciągnęła mnie reklamowana promocja, gdyż serwis tej marki nie ma dobrych opinii)
      7) Claas Arion 630 (również nie mam pojęcia czy to realne sidła cenowe, do tego dealer jest dopiero od niedawna)
      Dodam, że jeśli byłby to Steyr, NH lub Deutz to wtedy traktor byłby kupiony razem z broną talerzową od jednego dealera, a to może zawsze byłoby trochę taniej, albo możnaby wytargować jakieś dodatkowe wyposażenie.
      Grupa CNH raczej pokusiłbym się o bezstopniowa przekładnię, natomiast JD to kiedyś pracowałem na modelu 6820, gdzie było 5 biegów + 4 półbiegi w guzikach i w miarę spoko się to obsługiwało, choć jak czytam forum to każdy pisze o autoquad. Na youtube są komentarze pod filmami bodajże agrofoto.pl że użytkownicy nie są zadowoleni z przekładni w JD jednak nie są to doprecyzowane komentarze. 
      Przy takiej kwocie nie będzie robiło różnicy 20 tyś w tą czy w tamtą, jednak zależy mi żeby 500 tyś nie przekroczyć, bo zaraz pewnie Zaczniecie pisać że JD 6R albo i Fendt od razu. Traktor będzie robił 250 - 500 godzin rocznie z tendencją wzrostową w miarę powiększania parku maszynowego o opryskiwacz i siewnik.
      Na którą opcję Byście postawili i o czym warto pamiętać przy zakupie? Może ktoś proponuje wydłużenie gwarancji, może dopytywać o koszty pierwszych serwisów? Jeszcze nigdy nie kupowałem nowego ciągnika i nie chcę na dzień dobry dać się wydymać. Napiszcie jeszcze jak Rozmawiacie ze sprzedawcami, czy Mówicie że konkretny model chcecie wyceniać, a może że np co za 420 netto Mogą zaoferować? Najlepiej to pewnie jak ciągnik z placu i wtedy wiadomo jaka cena wyjściowa i można Im proponować po 60-70 tyś mniej niż Oni chcą?
      A i jeszcze mi się przypomniała kwestia: czy w ciągniku 150-160 km mają sens koła 42 cale? Za nie z reguły też jest dobre 20 tysięcy dopłaty.
    • Przez Mateusz_105
      Cześć i czołem!
      Przychodzę z pytaniem co wybrać a może coś innego w podobnym przedziale cenowym i moczowym 
      -Nowy solis 60
      -New Holland td5010 2010r 2200mth
      -Kubota m6060 2014r 2400mth
      -Farmtrac dt 675 2011r 2000mth 
      Będzie chodził z agregatem 2,4m,  pługiem 3 i jeździł z przyczepą 3,5t
       
    • Przez ddw2
      Witajcie!
      Szukam ciągnika do różnych prac ale przede wszystkim do rozładunku palet (1500kg)  i odśnieżania drogi utwardzonej kamiennej zimą. Aktualnie robię to C360 ale to mordęga dla mnie i sprzętu który ledwo zipie przy takich pracach.
      Chciałbym wydać maksymalnie 35 tysięcy na ciągnik i 15 na tura. Czego szukać najlepiej? Myślałem nad Ursusem c385 ale boje się że brak przedniego napędu będzie utrudnieniem. Z drugiej strony myślałem nad MTZ 82 ale chciałbym usłyszeć opinię bardziej doświadczonych czy jest jeszcze jakaś inna opcja.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj