bobcat2250

Nowy ciągnik do 500 tyś netto.

Polecane posty

bobcat2250    382

Tak jak w temacie. Liczę na wskazówki i opinie bezpośrednio o traktorach, jak i podejściu serwisu. Do czego warto dopłacić, co lepiej odpuścić. Ciągnik minimum 150 km, choć nie ukrywam że bardziej patrzę na moment obrotowy, oczywiście 6 cylindrów. Raczej bez przedniego Tuza (nie będzie potrzebny - myślę, że rezygnacja z niego pokryje amortyzację przedniej osi), przedni obciążnik nie z walizek, tylko jeden odlew na stałe. Skrzynia nie jestem zdecydowany czy bezstopniowa, czy może same półbiegi w automacie. Zadania dla ciągnika: agregat talerzowy 4m ciągany (będzie kupiony razem z ciągnikiem), transport przyczepami 2x 8 ton, pług 4 skibowy obrotowy, agregat uprawowy i raz w roku rozrzutnik Warfama 13 ton. Biorę pod uwagę tylko marki, które mają blisko serwis:

1) Steyr Impuls 6150 CVT

2) New Holland T7.175 AC lub jeśli nie automat to może postawić na większy gabaryt T7.195S, który powinien być sporo tańszy.

3) John Deere 6155M lub 6175M (nie mam pojęcia czy ten większy jest realny w tej cenie)

4) Case Puma 150 CVX lub Multicontroller

I raczej wybór byłby z tej czwórki, a blisko jest jeszcze to:

5) Deutz 6170 RCshift (widziałem jakąś promocję na ten model, jednak nigdy nie było mi blisko do tej marki traktorów z powodu negatywnych opinii krążących w sieci, aczkolwiek nie było okazji porozmawiać z użytkownikiem takiego traktora)

6) Massey Ferguson 7S.155 (tutaj również raczej przyciągnęła mnie reklamowana promocja, gdyż serwis tej marki nie ma dobrych opinii)

7) Claas Arion 630 (również nie mam pojęcia czy to realne sidła cenowe, do tego dealer jest dopiero od niedawna)

Dodam, że jeśli byłby to Steyr, NH lub Deutz to wtedy traktor byłby kupiony razem z broną talerzową od jednego dealera, a to może zawsze byłoby trochę taniej, albo możnaby wytargować jakieś dodatkowe wyposażenie.

Grupa CNH raczej pokusiłbym się o bezstopniowa przekładnię, natomiast JD to kiedyś pracowałem na modelu 6820, gdzie było 5 biegów + 4 półbiegi w guzikach i w miarę spoko się to obsługiwało, choć jak czytam forum to każdy pisze o autoquad. Na youtube są komentarze pod filmami bodajże agrofoto.pl że użytkownicy nie są zadowoleni z przekładni w JD jednak nie są to doprecyzowane komentarze. 

Przy takiej kwocie nie będzie robiło różnicy 20 tyś w tą czy w tamtą, jednak zależy mi żeby 500 tyś nie przekroczyć, bo zaraz pewnie Zaczniecie pisać że JD 6R albo i Fendt od razu. Traktor będzie robił 250 - 500 godzin rocznie z tendencją wzrostową w miarę powiększania parku maszynowego o opryskiwacz i siewnik.

Na którą opcję Byście postawili i o czym warto pamiętać przy zakupie? Może ktoś proponuje wydłużenie gwarancji, może dopytywać o koszty pierwszych serwisów? Jeszcze nigdy nie kupowałem nowego ciągnika i nie chcę na dzień dobry dać się wydymać. Napiszcie jeszcze jak Rozmawiacie ze sprzedawcami, czy Mówicie że konkretny model chcecie wyceniać, a może że np co za 420 netto Mogą zaoferować? Najlepiej to pewnie jak ciągnik z placu i wtedy wiadomo jaka cena wyjściowa i można Im proponować po 60-70 tyś mniej niż Oni chcą?

A i jeszcze mi się przypomniała kwestia: czy w ciągniku 150-160 km mają sens koła 42 cale? Za nie z reguły też jest dobre 20 tysięcy dopłaty.

Edytowano przez bobcat2250
  • Like 1

Zwykły użytkownik, o numerze 30068  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igor10246    380

to ma być główny ciągnik jak rozumiem, jeśli chodzi o JD to 155 jest na średniej ramie a 175 na dużej ramie, zależy co chcesz targać, podniesienie mocy nie będzie problemem do 175 czy nawet 200km, a masę można bez problemu zwiększyć, z przekładni to ten Powet Quad jest do dziś tylko inaczej wygląda ale wszystko to samo, 6,8L to silnik który jest ładowany do wszystkiego i jeśli nie trafisz na padlinę ( takie samo prawdopodobieństwo jak u wszystkich) to będziesz zadowolony

2gi bym wybrał claas,  nie znam użytkownika który by narzekal, a trochę tego w okolicach jeździ

jeśli chodzi o Case nh to nie znam użytkowników nowych jedni narzekają drudzy chwalą,

MF, znam jednego serwisanta który się zwolnił miesiąc temu i powiedział że te serwisy to jeden wielki żart a tak samo jak DF czy MF mają promocje ale nie widzę aby nowe jakoś znajdywały nabywców 

na temat steyr'a nigdy złego słowa nie slyszałem, jednak w okolicach może 5-6 szt jeździ i to w mocach do 120km    


Polak, perkusista, rolnik, mechanik amator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suffeks    207

deutz olewa klienta, dealer nie ale wsparcie z fabryki to lepiej nie kupować nic sdf 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobcat2250    382

Właśnie doczytałem, że Claas ma teraz specjalną ofertę na wyposażenie ciągnika Arion 630. Muszę chyba zgłębić trochę temat bezstopniówki w claasie, podobno tam nie ma żadnych zakresów? Wie ktoś kto produkuje im te przekładnie?

MF raczej nie będę zaprzątał sobie głowy.


Zwykły użytkownik, o numerze 30068  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuna9977    70

Ja mam maxxuma i teraz bym kupował większego to pumę multicontroller. Sąsiad ma jd i bardzo narzeka za to drugi kolega bardzo chwali i chce drugiego większego kupować. Najlepiej jak byś miał możliwość każdego przetestować zobaczyć którym by ci się najlepiej pracowało który jak by sobie radził w polu jakie by miał spalanie. A awaryjność to jedna wielka niewiadoma w każdej marce się trafi 1na 100 który będzie wadliwy. MF na skrzyni dyna 6 też się fajnie pracuje i chwalą sobie je ludzie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobcat2250    382
11 minut temu, kuna9977 napisał:

Ja mam maxxuma i teraz bym kupował większego to pumę multicontroller. Sąsiad ma jd i bardzo narzeka za to drugi kolega bardzo chwali i chce drugiego większego kupować. Najlepiej jak byś miał możliwość każdego przetestować zobaczyć którym by ci się najlepiej pracowało który jak by sobie radził w polu jakie by miał spalanie. A awaryjność to jedna wielka niewiadoma w każdej marce się trafi 1na 100 który będzie wadliwy. MF na skrzyni dyna 6 też się fajnie pracuje i chwalą sobie je ludzie 

A Wiesz na jakich przekładniach mają te traktory i co konkretnie jest z nimi nie tak?

MF wykluczam za serwis.

11 minut temu, wierzbicka17 napisał:

Mam Ariona 630 i polecam

Który rocznik, skrzynia bezstopniowa? Podasz jakieś widełki cenowe ile on się kręcił jak Kupowałaś?


Zwykły użytkownik, o numerze 30068  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

W Claasach poprawili ten nieszczęsny common rail i strzelające uszczelki pod glowicą? Zreszta tyczy sie to i JD , ale pewnie dalej są to te same silniki. Ja gadałem z mechanikiem co robi różne marki i akurat claasa by nie polecał , bo sporo awarii. Ogolnie to strach cokolwiek juz nowego kupować. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekc360    120

Trudny wybór, u mnie padł na JD, ale gdyby nie chodziło czas oczekiwania to wybrał bym Claasa, a dziś jak bym miał kupować to wziął bym pod uwagę Valtrę. Apropos przekładni CVX: 

 

Dlatego jak bezstopniówki to tylko AGCO, czyli Fendt, Valtra, Massey.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223
9 godzin temu, Dastan napisał:

W Claasach poprawili ten nieszczęsny common rail i strzelające uszczelki pod glowicą? Zreszta tyczy sie to i JD , ale pewnie dalej są to te same silniki. Ja gadałem z mechanikiem co robi różne marki i akurat claasa by nie polecał , bo sporo awarii. Ogolnie to strach cokolwiek juz nowego kupować. 

Jak naprawiam różne ciągniki, to nie spotkałem jeszcze nikogo kto ma Ariona i byłby z niego zadowolony. Pomijam kwestie awari, gdzie u jednego klienta uszczelka w ciągu 4tys h padła dwa razy i raz wtryski. Narzekają bardzo na prace skrzyni hexa. W JD silnikowo bardzo podobnie. Tyle w temacie.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206
7 godzin temu, maniekc360 napisał:

Trudny wybór, u mnie padł na JD, ale gdyby nie chodziło czas oczekiwania to wybrał bym Claasa, a dziś jak bym miał kupować to wziął bym pod uwagę Valtrę. Apropos przekładni CVX: 

 

Dlatego jak bezstopniówki to tylko AGCO, czyli Fendt, Valtra, Massey.

Obecnie montowana skrzynia cvx w CNH to skrzynia ich produkcji wkładana już do modeli puma i każdym kupę lat, skrzynia z filmu to zf s matic montowana w modelu case cvx z silnikiem sisu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobcat2250    382
9 godzin temu, Dastan napisał:

W Claasach poprawili ten nieszczęsny common rail i strzelające uszczelki pod glowicą? Zreszta tyczy sie to i JD , ale pewnie dalej są to te same silniki. Ja gadałem z mechanikiem co robi różne marki i akurat claasa by nie polecał , bo sporo awarii. Ogolnie to strach cokolwiek juz nowego kupować. 

Obydwa mają 6,8 litra czyli pewnie to samo. 

6 godzin temu, maniekc360 napisał:

Trudny wybór, u mnie padł na JD, ale gdyby nie chodziło czas oczekiwania to wybrał bym Claasa, a dziś jak bym miał kupować to wziął bym pod uwagę Valtrę. Apropos przekładni CVX: 

 

Dlatego jak bezstopniówki to tylko AGCO, czyli Fendt, Valtra, Massey.

Dlaczego nie Wybrałbyś teraz JD? Na jakiej skrzyni Kupiłeś? AGCO odpada, gdyż zlikwidowali wieloletniego dealera fendta i valtry. Poza tym: tak jak mówiłem serwis MF ma złe opinie. Fendt jest drogi i 714 Vario (o ile jeszcze jest dostępny ten model nie kupi się w tej cenie), a valtra trochę liznąłem temat z góry i model T145 jest ogromną krową - największy rozstaw osi ze wszystkich traktorów w tej klasie i jak dobrze pamiętam traktory dostały inne silniki niż w starej T144. Są również opinie, że traktorom brakuje mocy do tego gabarytu i tyczy się to również modelu T155. Trzeba by próbować od T175. Jeśli chodzi o awarie skrzyń bezstopniowych to potwierdzone informacje i konkretne przypadki jakie znam to CVX w Case Puma, AC w NH T7 oraz w Valtrze T152 (zawsze zapominam jak ona się nazywa w Valtrze).

8 minut temu, Rowan napisał:

Jak naprawiam różne ciągniki, to nie spotkałem jeszcze nikogo kto ma Ariona i byłby z niego zadowolony. Pomijam kwestie awari, gdzie u jednego klienta uszczelka w ciągu 4tys h padła dwa razy i raz wtryski. Narzekają bardzo na prace skrzyni hexa. W JD silnikowo bardzo podobnie. Tyle w temacie.

Czyli jeśli Claas to na bezstopniówce, a jeśli JD to na starej przekładni? Czy lepiej obydwa odpuścić i skupić się na CNH?

4 minuty temu, JD1052 napisał:

Obecnie montowana skrzynia cvx w CNH to skrzynia ich produkcji wkładana już do modeli puma i każdym kupę lat, skrzynia z filmu to zf s matic montowana w modelu case cvx z silnikiem sisu

To ja znam właśnie dwa potwierdzone przypadki awarii tych nowych skrzyń. W obydwu centrala nie chciała wymieniać na nowe. Tak jak pisałem jeden w Case, jeden w NH.


Zwykły użytkownik, o numerze 30068  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocco0987    112

nie jestem pewny ale przez pewien czas valtra chyba miała inną bezstopniówke- nie vario fendta.

Tak z ciekawości taki nowy fendt 828 ile teraz ? powyżej 1mln?

Ceny ciągników czy też wgl maszyn to coś nie realnego,,, przy tych cenach plodów, kosztach produkcji i problemie z zbożem ukraińskim nie widze możliwości zakupu nowych maszyn- niezależnie od wielkości gospodarstwa... Jak tak dalej będzie (na co się zanosi) to producenci maszyn też zaczną zwijać żagle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223
8 minut temu, bobcat2250 napisał:

Czyli jeśli Claas to na bezstopniówce, a jeśli JD to na starej przekładni? Czy lepiej obydwa odpuścić i skupić się na CNH?

Nie doradze. Jak dla mnie to po prostu nieporozumienie aby układy paliwowe i uszczelki tak padały w silnikach JD. A jest przecież jeszcze inny osprzęt, który też może paść.

11 minut temu, bobcat2250 napisał:

To ja znam właśnie dwa potwierdzone przypadki awarii tych nowych skrzyń. W obydwu centrala nie chciała wymieniać na nowe. Tak jak pisałem jeden w Case, jeden w NH.

W dużych T7 i Optumach była wada fabryczna, którą usuwali w ramach akcji serwisowych, gdzie na wolnych obrotach spadało ciśnienie skrzyni. Jakaś rurka była wadliwa i pękała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620
36 minut temu, rocco0987 napisał:

nie jestem pewny ale przez pewien czas valtra chyba miała inną bezstopniówke- nie vario fendta.

Tak z ciekawości taki nowy fendt 828 ile teraz ? powyżej 1mln?

Ceny ciągników czy też wgl maszyn to coś nie realnego,,, przy tych cenach plodów, kosztach produkcji i problemie z zbożem ukraińskim nie widze możliwości zakupu nowych maszyn- niezależnie od wielkości gospodarstwa... Jak tak dalej będzie (na co się zanosi) to producenci maszyn też zaczną zwijać żagle

Niby ceny kosmos, ale w okolicy kilku gospodarzy (jeden ma 150ha i już dwa ma takie, a w sumie to 5 fentów :P)  przyprowadziło niedawno właśnie fenty 828... i trzeba sporo na nie czekać takie zainteresowanie. Myśle, że grubo ponad 1mln, ale i tak się o nie zabijają. Dealer się chwalił, ze 50 już sprzedał takich...

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekc360    120
1 godzinę temu, bobcat2250 napisał:

Dlaczego nie Wybrałbyś teraz JD? Na jakiej skrzyni Kupiłeś? AGCO odpada, gdyż zlikwidowali wieloletniego dealera fendta i valtry. Poza tym: tak jak mówiłem serwis MF ma złe opinie. Fendt jest drogi i 714 Vario (o ile jeszcze jest dostępny ten model nie kupi się w tej cenie), a valtra trochę liznąłem temat z góry i model T145 jest ogromną krową - największy rozstaw osi ze wszystkich traktorów w tej klasie i jak dobrze pamiętam traktory dostały inne silniki niż w starej T144. Są również opinie, że traktorom brakuje mocy do tego gabarytu i tyczy się to również modelu T155. Trzeba by próbować od T175. Jeśli chodzi o awarie skrzyń bezstopniowych to potwierdzone informacje i konkretne przypadki jakie znam to CVX w Case Puma, AC w NH T7 oraz w Valtrze T152 (zawsze zapominam jak ona się nazywa w Valtrze).

Jak napisałęm wyżej, zależało mi na czasie, żeby ciągnik dotarł do mnie w ciągu 6 mięsięcy od zamówienia. Jak dobrze pamiętam w cenie JD6130M miałbym Ariona 630. Całkiem inny gabaryt. Mam skrzynie AutoQuad Plus Ecoschift. Znajomy testował CammandQuada w 6155M to nie chodziło to za dobrze. Co mnie rozczarowało w JD? po 100 godzinach pojawił się luz na frezie ramion podnośnika i serwis twierdzi że jest  normie. To nie jest wielki problem, ale wygląda to na planowane postarzanie produktu, bo ten niewielki luz po 7000 godzin spowoduje że trzeba będzie te części wymienić.  Jakby to było dobrze spasowane to by wytrzymało 30 lat jak w innych ciągnikach z zachodu. Chodzi o ten frez: 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZELKOW    1295

Cześć, z tym targowaniem to przesadziłeś bo 60-70tys zejść z ceny to jedynie można ujmować na wyposażeniu a dla mnie to nie jest żadne targowanie tak naprawdę jak Ci zejdą 10-20tys z ceny rynkowej porównując innych dilerów to będziesz mega farciarzem, co do ciągników df ten w niemczech robiony pewnie wart ale nie sądzę że w tej cenie się zmieścisz ale pytaj z ciągników ja bym wybierał między jd df mf a resztę już robi serwis i ich umiejętności i podejście do klienta więc musisz sam wybrać jak u Cb to wygląda teraz wszystkie marki się psują u siebie mam df mf case i fendt i cudów nie ma może rzadziej się psuje mf ale nie ma na to reguły, a i lepiej zacznij sobie od ciągników 430tys brutto jak chcesz dojść do 500 brutto bo jak zaczniesz od tych za 500 to możesz pomażyć że coś dołożysz do niego co Ty byś chciał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roxer    126
5 godzin temu, Rowan napisał:

Jak naprawiam różne ciągniki, to nie spotkałem jeszcze nikogo kto ma Ariona i byłby z niego zadowolony. Pomijam kwestie awari, gdzie u jednego klienta uszczelka w ciągu 4tys h padła dwa razy i raz wtryski. Narzekają bardzo na prace skrzyni hexa. W JD silnikowo bardzo podobnie. Tyle w temacie.

To JD dalej w tych nowych traktorach nie poprawił tej nieszczęsnej uszczelki pod głowicą? Ja właśnie robie ją w swoim starszym Claasie (silnik JD) bo wydmuchana. Oryginał od JD zaoferował dokładnie taką samą uszczelkę, w serwisie Claasa można dostać niby przez nich poprawioną, metalową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobcat2250    382

Trochę popytałem i coraz bardziej jestem przychylny w stronę JD 6M oraz Claasa Ariona. 

2 godziny temu, ZELKOW napisał:

Cześć, z tym targowaniem to przesadziłeś bo 60-70tys zejść z ceny to jedynie można ujmować na wyposażeniu a dla mnie to nie jest żadne targowanie tak naprawdę jak Ci zejdą 10-20tys z ceny rynkowej porównując innych dilerów to będziesz mega farciarzem, co do ciągników df ten w niemczech robiony pewnie wart ale nie sądzę że w tej cenie się zmieścisz ale pytaj z ciągników ja bym wybierał między jd df mf a resztę już robi serwis i ich umiejętności i podejście do klienta więc musisz sam wybrać jak u Cb to wygląda teraz wszystkie marki się psują u siebie mam df mf case i fendt i cudów nie ma może rzadziej się psuje mf ale nie ma na to reguły, a i lepiej zacznij sobie od ciągników 430tys brutto jak chcesz dojść do 500 brutto bo jak zaczniesz od tych za 500 to możesz pomażyć że coś dołożysz do niego co Ty byś chciał

Witam. Przy urwaniu 60-70 tyś miałem na myśli zakup ciągnika z placu, a w takim przypadku mam nadzieję, że nikt już by go nie pozbawiał miękkiej osi czy automatycznej klimy. Koła jak najbardziej Mogliby zmienić. I dodam, że cena tak jak w tytule to 500 netto, nie brutto. Widziałem reklamę Ariona 630 na 446 netto, więc zakładam że może za 500 byłby realny. JD 6155M też, choć tam jeszcze nic nie wyceniałem na poważnie. Raz widziałem ofertę na 6R 155 z oryginalną nawigacją i na prawdę na full opcji to 1100 tys, więc zakładam że to była cena bez rabatu. 

Fergusona wykluczam, bo serwis tego dealera ma złe opinie, a w Fergusonie jest rejonizacja z tego co wiem. 

Propo przekładni w JD każdy chwali każdą, będę więcej myślał w tym temacie po wizycie u dealera i wiedzy ile za którą trzeba dopłacić.


Zwykły użytkownik, o numerze 30068  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qwazi    7928

Witam. Zanim zapadła decyzja, przez dość długi czas były testowane wypożyczane ciągniki Fendt, MF, Claas, JD, CNH i DF. Testy w zbliżonych warunkach miały na celu sprawdzenie użyteczności w pracy. Padło na DF 6165 RCshift i 6130. Na dzień dzisiejszy pierwszy ma prawie 4 tys godz i zero problemów. Drugi ma niemal 2 tys godz i jedna awaria półbiegu usunięta przez serwis w ciągu jednego dnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223
1 godzinę temu, Roxer napisał:

To JD dalej w tych nowych traktorach nie poprawił tej nieszczęsnej uszczelki pod głowicą? Ja właśnie robie ją w swoim starszym Claasie (silnik JD) bo wydmuchana. Oryginał od JD zaoferował dokładnie taką samą uszczelkę, w serwisie Claasa można dostać niby przez nich poprawioną, metalową

A po co? 😉 
Zakład szlifierski mówił, że bardzo miękki materiał tych głowic jest i się wygniata. 
 

 

4 godziny temu, maniekc360 napisał:

Co mnie rozczarowało w JD? po 100 godzinach pojawił się luz na frezie ramion podnośnika i serwis twierdzi że jest  normie. To nie jest wielki problem, ale wygląda to na planowane postarzanie produktu, bo ten niewielki luz po 7000 godzin spowoduje że trzeba będzie te części wymienić.  Jakby to było dobrze spasowane to by wytrzymało 30 lat jak w innych ciągnikach z zachodu. Chodzi o ten frez: 

Nie wytrzyma 2tyś h… Temat znany już z serii 6x20, w 6x30 było jeszcze gorzej, Mki to już totalny badziew jeśli chodzi o ten element. 

51 minut temu, Qwazi napisał:

Padło na DF 6165 RCshift i 6130. Na dzień dzisiejszy pierwszy ma prawie 4 tys godz i zero problemów. Drugi ma niemal 2 tys godz i jedna awaria półbiegu usunięta przez serwis w ciągu jednego dnia

Ciągniki DFa mi bardzo nie leżą, pod samym względem jazdy nimi. Z kombajnu jestem zadowolony narazie, mam swój prywatny.
Usterkowość nawet agrotronów jest duża, dużo tego naprawiamy, jeśli chodzi tylko o elektronike, mechanicznie też sporo rzeczy się psuje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qwazi    7928

Kombajn też się fajnie sprawuje. Jak narazie 1300godz, bez problemu 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniekc360    120
14 minut temu, Rowan napisał:

Nie wytrzyma 2tyś h… Temat znany już z serii 6x20, w 6x30 było jeszcze gorzej, Mki to już totalny badziew jeśli chodzi o ten element. 

Mam gwarancję na 5 lat to może się do tego czasu się rozleci... Tylko nie po to człowiek wybrał zwiększony udźwig podnośnika, żeby się takie coś działo.

Edytowano przez maniekc360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qwazi    7928
5 minut temu, Rowan napisał:

A jaki masz model i rocznik?

C6205TS 2021 rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mily123pl
      Witam,jaki ciagnik wybrać do 80 tys od 100 do 120 koni ?
    • Przez slawus
      Złożyłem wniosek na modernizację i teraz zastanawiam się jaki ciągnik wybrać. We wniosku napisałem ciągnik o mocy 80-90 KM i jeszcze zastawiam się jaki sprzęt do takiego ciągnika (pług, agregat, siewnik...) Czytając posty widzę, że są tu znawcy tematu. Dodam, że będzie to podstawowy ciągnik na razie na 15 ha, ale zamierzam powiększyć areał w niedalekiej przyszłości.
    • Przez Mateusz_105
      Cześć i czołem!
      Przychodzę z pytaniem co wybrać a może coś innego w podobnym przedziale cenowym i moczowym 
      -Nowy solis 60
      -New Holland td5010 2010r 2200mth
      -Kubota m6060 2014r 2400mth
      -Farmtrac dt 675 2011r 2000mth 
      Będzie chodził z agregatem 2,4m,  pługiem 3 i jeździł z przyczepą 3,5t
       
    • Przez ddw2
      Witajcie!
      Szukam ciągnika do różnych prac ale przede wszystkim do rozładunku palet (1500kg)  i odśnieżania drogi utwardzonej kamiennej zimą. Aktualnie robię to C360 ale to mordęga dla mnie i sprzętu który ledwo zipie przy takich pracach.
      Chciałbym wydać maksymalnie 35 tysięcy na ciągnik i 15 na tura. Czego szukać najlepiej? Myślałem nad Ursusem c385 ale boje się że brak przedniego napędu będzie utrudnieniem. Z drugiej strony myślałem nad MTZ 82 ale chciałbym usłyszeć opinię bardziej doświadczonych czy jest jeszcze jakaś inna opcja.
    • Przez Aleo
      Witam, jaki ciągnik do 200tys brutto(może być lekko powyżej) w przedziale mocy 80-90/95km. Chodzi o nowy sprzęt ze względu na dofinansowanie 100tys. 
      Co myślicie o deutzach? 3 cylindry trochę odrzucają, a 4 już będą droższe. 
      zetor major 80? Myślicie ze da radę z 3 pługami obrotowe, ziemie nie są ciężkie a tereny raczej płaskie. 
      Nh? Rzucajcie propozycje i jeśli mieliście styczność to fajnie by było jakiś opis do danego ciągnika dlaczego akurat ten.
       
      Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj