garos

problem w 16145 -silnik

Polecane posty

garos    2

Witam mam problem w 16'ce ponieważ jeśli silnik dostanie wysokie obciążenie np przy pracy z broną wirową 3m to zacina sie na tłokach?? Tłoki puchną i po chwili udusi mi ciągnik. Temperatura w tedy to 60-70 stopni a z chłodnicy wylało sie 4-5 l płynu,postoi w tedy jakies 10 min ostygnie i jest ok.  Zaczyna sie to na 5 tłoku (2 od kabiny) Tłoki maja 1,5 roku 900 mtg (oryginał zetorowskie) 

 

Jaką założyc uszczelke , z iloma dziurami otwartymi. Chodził na 3 zaślepionych 2 otwarte ale co jakiś czas wydmuchiwał i sie troche grzał postanowiliśmy zakładać takie z wszystkimi otwartymi. Jeśli nie było takich to wycinaliśmy otwory ale od tego momentu zaczął sie ten problem z tłokami. Czy płyn nie dociera do ostatnich tłoków?? nie ma krązenia? 

 

 

I czy ktoś by mógł powiedzieć po co są te zaślepione otwory w uszczelce dlaczego takie robią?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    734

I po to jak napisałeś pewnie są te otwory. Jeśli są otwarte to płyn krąży przez nie drogą najnizszego oporu, tym sam w ostatnich tłokach jego ruch maleje czy też zanika całkowicie.

Teraz już pewnie masz przegrzane te sekcje niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

No dobrze to w takim razie po co robia chyba 3 rodzaje uszczelek??  Ale też 2 sprawa 2 lata temu na jesien chodził po 6-10 godzin w orce na takim żółtym ile  praktycznie bez wody bo jak wywalał to sie powiedziało ze albo niech sie zje**ie do końca albo niech chodzi i nie pracował lekko bo jak chodził to na 100% obciążenie i nie działo sie nic a tu pochodzi jakieś 5 min i juz staje 

Edytowano przez garos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Tego w jakim celu jest tyle typów uszczelek to raczej nikt nie wie, jest taka teoria żeby zakładać taką jaka była.

 

Podobne miałem objawy i winną była uszczelka,  zakręć korek i wężyk od przelewu w butelkę z wodą jak będzie bomblować to gdzieś nieszczelność aby zlokalizować lepiej wyjmuj pojedynczo wtryski i zobaczysz który tłok dmucha.

 

Przewód łączący chłodnicę z chłodnicą olejową nie zwisa ?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Teoretycznie nic ale praktycznie też może być winny bo jest problem z obiegiem.

 

U nas było kiedyś tak że jak ciągnik rozgrzał się na wolnych obrotach to potem pracował ok a jak poszedł od razu w "robotę" to potrafił zrobić fontannę (tylko nie przycierał U-1004) po podniesieniu przewodu tak że był na prosto w linii z króćcami problem ustał.

 

Problem pojawił się po wymianie uszczelki i właśnie przewodu łączącego, każdy obstawiał winę uszczelki bo była założona inna, zmieniliśmy i na taką co była w oryginale ale bez rezultatu dopiero wspominany przewód pomógł.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

Dobrze jutro będziemy składać to go poprawimy. już nie mamy pojęcia co jest nie tak wszystko nowe i od wiosny nie robi nic jedynie co zrobił 200 mtg z prasą i w transporcie troche a tak to więcej stoi w garażu jak robi   Dzięki za pomoc jak cos to będe jeszcze pisał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj