Rzepakowiec

Ciśnienie oleju w silniku zetor 8145

Polecane posty

Rzepakowiec    25

Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    102

W tych silnikach ciśnienie powinno wynosić 0,8 do 6,7 bar. Te 0,8 na rozgrzanym silniku i obrotach biegu jałowego kwalifikuje silnik do naprawy. Na początek sprawdź bąka, może być już zużyty i będzie gubił ciśnienie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Zależy jeszcze jaki olej jest w silniku, bo jak jakiś słaby mineralny SAE 30 to po zalaniu normalnego  40 może rozgrzany mieć jeszcze całkiem wysokie ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rzepakowiec    25

Właśnie wymieniłem wkład w bąku i go wyczyściłem, zalałem turdusa i zobaczymy co będzie teraz. Jak będzie lipa to będziemy dalej myśleć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rzepakowiec    25

teraz ciśnienie nie spada poniżej 1 bara choć uważam, że to nadal mało, muszę zaprowadzić go do mechanika. Ciągnik za nie małe pieniądze, a już takie problemy. Dodam jeszcze, że lekko leci biały dym z odmy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Papkin
      Panowie, zdusiłem silnik niechcący przez odcięcie dopływu powietrza. Teraz jakoś dziwnie kręci i nie chce odpalić. Wie ktoś jak zaradzić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj