Polecane posty

Bialy8011    45

Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

IMG_20240212_125330.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Może się woda dostała 🤔

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bazalt50    14

Pył + woda + intensywne bełtanie = paciara jak na zdjęciu.

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Jak wyżej płyn lub woda dostały się do oleju. Panewki do rewizji bo może być kosztowna niespodzianka. Chyba, że silnik nie odpalany a ostatnia jazda na bank pewne, że było dobrze. A np stało się to bo pękł blok na wodzie.

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1589

Idąc tropem hubertussa to powietrze z kół jeszcze do rewizji .

A poważnie to woda się dostała do oleju i się emulsja zrobiła,  i filtr gdzieś na dole łapał powietrze że tak się to mieszało. 

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Miałem na myśli olej silnikowy oczywiście. Jeśli on to wiadomo, ze panewki nic do tego nie maja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8053
2 minuty temu, hubertuss napisał:

Miałem na myśli olej silnikowy oczywiście. Jeśli on to wiadomo, ze panewki nic do tego nie maja

Tu chodzi chyba o filtr powietrza. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

W sumie może i tak. Myślałem, ze to olej z silnika w jakimś naczyniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8053

@hubertuss proszę🙏 ciebie na przyszłość żebyś nie udzielał się w tematyce ciągników bo już raz dałeś popis swojej "wiedzy". 😥

10 godzin temu, Bialy8011 napisał:

Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

IMG_20240212_125330.jpg

Od dawna masz ten ciągnik?

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bialy8011    45

Od dawna, silnik po remoncie 150 godzin temu przez zakład zrobiony 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8053

Jaki olej w filtrze był zalany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1589

A ten silnik to dobrze pracuje czy przypadkiem nie dmucha w filt .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bialy8011    45
16 minut temu, PRIMO napisał:

Jaki olej w filtrze był zalany?

Ten sam co w silniku, mobile delvac 

Motor pali dobrze nawet w mrozy , ciśnienie trzyma, nie kopci, siłę ma 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653
Napisano (edytowany)
38 minut temu, PRIMO napisał:

@hubertuss proszę🙏 ciebie na przyszłość żebyś nie udzielał się w tematyce ciągników bo już raz dałeś popis swojej "wiedzy". 😥

Od dawna masz ten ciągnik?

Nie raz dałem i nie raz mi dziękowali. Choćby kilka dni temu w temacie pomp pld same laser. 

Jeśli to olej w filtrze powietrza to nie ma nad czym dyskutować. Wlać nowy jeździć obserwować.

Edytowano przez hubertuss
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8053
5 minut temu, Bialy8011 napisał:

Ten sam co w silniku, mobile delvac 

Motor pali dobrze nawet w mrozy , ciśnienie trzyma, nie kopci, siłę ma 

Sprawdz dokładnie filtr powietrza czy nie jest gdzieś nieszczelny. 

2 minuty temu, hubertuss napisał:

Nie raz dałem i nie raz mi dziękowali. Choćby kilka dni temu w temacie pomp pld same laser.

Zwłaszcza pod zdjęciem pewnego Case. 🤦‍♂️

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653
Napisano (edytowany)

Pod zdjęciem case było wszystko jak trzeba tylko ty nie masz pojęcia. Ja gdy się mylę nie mam problemu z przyznaniem się ty nie. Jak pamiętam chodziło o zaczep dolny. A ty widać odporny na wiedzę do dziś. Bo gdyby było inaczej byś przemilczał.

Wiesz może bystrzacho jak ustawić pompy pld? Czy tylko trolować umiesz bo kiedyś ego ucierpiało?

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12Pafnucy    3413
3 minuty temu, PRIMO napisał:

Sprawdz dokładnie filtr powietrza czy nie jest gdzieś nieszczelny. 

Zwłaszcza pod zdjęciem pewnego Case. 🤦‍♂️

Można coś więcej o tym case?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8053
Napisano (edytowany)
5 minut temu, hubertuss napisał:

Pod zdjęciem case było wszystko jak trzeba tylko ty nie masz pojęcia. Ja gdy się mylę nie mam problemu z przyznaniem się ty nie. Jak pamiętam chodziło o zaczep dolny. A ty widać odporny na wiedzę do dziś. Bo gdyby było inaczej byś przemilczał.

Sorry pomyliłem ciągniki. 🤪

Zwracam honor. 😥

A zresztą to nie temat na takie wywody. 

6 minut temu, 12Pafnucy napisał:

Można coś więcej o tym case?

Kurna nie nad bo pomyliłem się. 🤦‍♂️

Tam to Bohdan_on chciał coś udowodnić. 

Edytowano przez PRIMO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Widzisz Pafnucy nie będziesz miał materiału do trolowania. Może innym razem się uda głowa do góry.

A wracając do tego filtra może było jeżdżone przy bardzo dużej wilgotności powietrza. Jak pisałem wlać nowy olej i obserwować.

  • Haha 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8053
2 minuty temu, hubertuss napisał:

A wracając do tego filtra może było jeżdżone przy bardzo dużej wilgotności powietrza. Jak pisałem wlać nowy olej i obserwować.

Ta napewno. 🤦‍♂️

Masz ty wogule jakiś ciągnik nie licząc tego z Brudera?😁

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    102

Składaj reklamację na remont silnika. Puściło uszczelnienie na tulejach, tuleja pękła, albo głowica.

  • Haha 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653
Napisano (edytowany)
52 minuty temu, 12Pafnucy napisał:

....tata ma...a właściwie dziadzio ...

Powiedz co mój tata cię tak boli. Już któryś raz? Nie masz swojego nigdy nie miałeś nie wiem? Chópie weź się idź lecz czy coś. Nie masz nic do napisania a tylko swoje frustracje wylewasz. Zaraz ci styki popali jak kiedyś i tak sie skońćzą twoje harce. Może żona ma tatę czy coś to się do niej czep.

54 minuty temu, PRIMO napisał:

Ta napewno. 🤦‍♂️

Masz ty wogule jakiś ciągnik nie licząc tego z Brudera?😁

A jak inaczej? Co tu dużo drążyć?

Płyn lub woda z silnika nie mogą dostać się do odstojnika oleju w mokrym filtrze oleju. Jedynie mogą się dostać z zewnątrz. Jazda przy wilgotnym bardzo powietrzu, deszcz, wlanie przy myciu, wlanie przez kogoś po złości itd.

Woda lub płyn w oleju silnikowym w misce. Pęknięta tuleja, blok, głowica uszczelka pod nią, wymiennik ciepła woda - olej. Lub wlanie przez kogoś do miski inaczej się nie da. 

Edytowano przez hubertuss
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1589
1 godzinę temu, Bialy8011 napisał:

Ten sam co w silniku, mobile delvac 

Motor pali dobrze nawet w mrozy , ciśnienie trzyma, nie kopci, siłę ma 

Jedyne wytłumaczenie że gdzieś filtr ma nieszczelnosc bo normalnie by tego oleju z wodą  tak nie wybełtało , zalej nowy olej I zobaczysz co będzie.

Niektórzy to mają tu fantazje .

  • Like 2
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
    • Przez Papkin
      Panowie, zdusiłem silnik niechcący przez odcięcie dopływu powietrza. Teraz jakoś dziwnie kręci i nie chce odpalić. Wie ktoś jak zaradzić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj