bubel500

Members
  • Ilość treści

    244
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O bubel500

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 01/11/1991

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Okolice Suwałk
  • Zainteresowania
    Sport (szczególnie Formuła 1, walki MMA), wszelkie nowinki techniczne, motoryzacja i oczywiście rolnictwo oraz wszystko co z nim związane - szczególnie produkcja mleka, rasy bydła mlecznego, uprawa kukurydzy, produkcja pasz.

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Nie trzeba, gdyż ciśnienie po wymianie bąka na pp na zimnym na wysokich obrotach 5 atm, na wolnych 4, na gorącym ( 80 stopni ) wysokie obroty 4, niskie 2 atm. Przed zmianą było niższe z powodu wyrobionego bąka, takie ciśnienie co jest teraz, nie jest chyba za duże?
  2. przystawka do bloku ma tylko jeden otwór, na środku przystawki , na wyjście z pompy oleju, poza tym nie ma żadnych otworów. Ja obstawiam właśnie filtr oleju lipny, a co do tych zaworów, to nie chodzi czasem o zawór który wkręca się w pompę zamiast śruby? tam gdzie wychodzi przewód na filtr oleju ? tak jak przerabiało się filter w c-4011 na c360 ? A czy przypadkiem nie ma już tam takiego zawóru ? sam już nie wiem co robić
  3. przydało by się info co to za zawór i gdzie go wstawić?
  4. oleju wygoniło dużo, ciśnienie zaczęło spadać to zatrzymałem się, po wlaniu 4l ledwo co sięgał bagnet, dojechałem do domu i teraz stoi, co ciekawe, jak wykręciłem wtedy filtr, to był pusty! a po powrocie był w nim olej, filtr dostałem taki: https://www.e-skladnica.pl/pl/p/FILTR-OLEJU-1316-16UNS-L-134-72-PO-150-ZETOR-JD./815 w tych małych dziurkach, jest taka uszczelka gumowa, chyba pod wpływem temperatury, ona spuchła i zapchała dojście oleju, a że nie było ujścia to wywaliło odmą, Ponawiam pytanie, czy wymiana filtra z bąka na pp w zetorze 6718 jestr dopuszczalna bez żadnych przeróbek, jakichś dodatkowych zaworów czy coś? co ciekawe, mam stary filtr od c-360, i we wnętrzu są duże otworki, a w tym mam taką jakby tarkę, zagiętą, że przepływ jest mocno ograniczony
  5. Witam, wymieniłem dziś w Zetorze 6718 filtr oleju typu "bąk" na filtry PP z podstawą od 7211 taka jak na zdjęciu: Problem w tym, że po pracowałem na tym filtrze jakieś 2-3 godziny, i podczas jazdy, zobaczyłem że spada ciśnienie oleju, zatrzymałem się, i okazało się że wywaliło olej przez odmę, i tu moje pytanie, czy można normalnie zmienić filtr typu bąk na pp bez żadnych problemów, czy trzeba jakieś przeróbki dokonać? Ja obstawiam że filtr pp dostałem nie od tego pojazdu, i się zablokował, dlatego wywaliło, Ciśnienie po wymianie bąka na pp na zimnym na obrotach 5 atm, na wolnych 4, na gorącym ( 80 stopni ) wysokie obroty 4, niskie 2 atm. Pozdrawiam! Dodam tylko że przez 2 godziny było, okej, a większość oleju wygoniło podczas jazdy, na odcinku 100 metrów
  6. Jak nią na łąkach się zgrabia to więcej torfu niż siana
  7. Z rozwijaniem to sprawdzałem w kilku prasach, McHale, metal fach, deutz-fahr, Sipma, Claas, jak znajomy belował classem z rotorem po zgrabianiu 7-ką, to urwał ten wałek dociskowy i uszkodził rotor, jak wpadła mu taka ukręcona kopa z siana
  8. Tak, dać 5500zł za nową, a potem męczyć się żeby rozwinąć bele? Przy grabieniu uwinie warkocz a jak prasa ściśnie to potem choć weź a widelcem ją odwijaj. Kup lepiej karuzele, nie niszczy pola, wał lekko leży i dobrze się odwija.
  9. Witam, mam okazję kupić używanego orbitrola Danfoss 150. Czy wystarczy on do zetora 8045 z turem, chodzi mi czy będzie odpowiedni skręt i siła, tzn czy będzie lekko się skręcał. A jeszcze, jaki siłownik do niego dobrać? Pozdro
  10. Witam, jakoś 1-2 lata temu robiłem u mechannika remont silnika i przy okazji miał uszczelnić serwo.Postanowił je zregenerować, pozmieniać uszczelniacze, oringi. Serwo już nie cieknie, ale jest taki problem, a mianowicie,na postoju i włączonym silnikiem w lewo skręca się lekko nawet na małych obrotach, natomiast w prawo nie idzie ukręcić, aż podczas jazdy można jakoś skręcić. Zmienił też tą głowiczkę i wałek, co kręci się kierownicą go, i od tej pory tak jest. Co może być przyczyną? Pozdrawiam P.S Założyłem temat w złym dziale i nie zauważyłem tego. Proszę administrację forum o przeniesienie do odpowiedniej, i żeby punktów nie było Pozdrawiam
  11. A zapomniałem, daj jeszcze grubość i szerokość ramy kół tandemu.
  12. Dzięki wielkie! Mógłbyś jeszcze powiedzieć, po co jest ta zatyczka od środka tandemu? Mógłbyś jeszcze mi zrobić zdjęcia tych blach, co odpowiada za wachanie się? Bo tam są dwie, jedna przyspawana do tandemu, a druga z bolcem (tak jak na 3 zdjęciu) Fajnie by było jakbyś zdjął z jeden tandem i obmierzył mi te blachy. Z góry dzięki i pozdrawiam
  13. bubel500

    Kuhn

    Nie mogę wysłać wiadomości więc napiszę tutaj. Witam, widziałem w twojej galerii zdjęcie zgrabiarki Kuhn. Mam podobną, którą remontuje, i chciałbym zamontować do niej tandem. Oryginalne są drogie, to planuję sam dorobić i kupić koła. Miałbym do ciebie prośbę abyś porobił mi dokładne zdjęcia tandemu, i wymierzył mi go,a mianowicie długość i szerokość ramy tandemu co są na nim koła, itp. A i jakbyś mógł to chciałbym fotki tego mechanizmu, który odpowiada za "wachanie się" kół. Będę bardzo wdzięczny Z góry dziękuję, i pozdrawiam
  14. tam jest trochę inaczej mocowanie, ale możesz wymierzyć, jakiś punkt zaczepienia będę miał Porób tylko fotki Jakby ktoś miał coś bliższego tandemem do kuhna, to proszę pisać , będę próbował coś działać
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj