garos

problem w 16145 -silnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
garos    2

Witam mam problem w 16'ce ponieważ jeśli silnik dostanie wysokie obciążenie np przy pracy z broną wirową 3m to zacina sie na tłokach?? Tłoki puchną i po chwili udusi mi ciągnik. Temperatura w tedy to 60-70 stopni a z chłodnicy wylało sie 4-5 l płynu,postoi w tedy jakies 10 min ostygnie i jest ok.  Zaczyna sie to na 5 tłoku (2 od kabiny) Tłoki maja 1,5 roku 900 mtg (oryginał zetorowskie) 

 

Jaką założyc uszczelke , z iloma dziurami otwartymi. Chodził na 3 zaślepionych 2 otwarte ale co jakiś czas wydmuchiwał i sie troche grzał postanowiliśmy zakładać takie z wszystkimi otwartymi. Jeśli nie było takich to wycinaliśmy otwory ale od tego momentu zaczął sie ten problem z tłokami. Czy płyn nie dociera do ostatnich tłoków?? nie ma krązenia? 

 

 

I czy ktoś by mógł powiedzieć po co są te zaślepione otwory w uszczelce dlaczego takie robią?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    448

I po to jak napisałeś pewnie są te otwory. Jeśli są otwarte to płyn krąży przez nie drogą najnizszego oporu, tym sam w ostatnich tłokach jego ruch maleje czy też zanika całkowicie.

Teraz już pewnie masz przegrzane te sekcje niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

No dobrze to w takim razie po co robia chyba 3 rodzaje uszczelek??  Ale też 2 sprawa 2 lata temu na jesien chodził po 6-10 godzin w orce na takim żółtym ile  praktycznie bez wody bo jak wywalał to sie powiedziało ze albo niech sie zje**ie do końca albo niech chodzi i nie pracował lekko bo jak chodził to na 100% obciążenie i nie działo sie nic a tu pochodzi jakieś 5 min i juz staje 

Edytowano przez garos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    551

Tego w jakim celu jest tyle typów uszczelek to raczej nikt nie wie, jest taka teoria żeby zakładać taką jaka była.

 

Podobne miałem objawy i winną była uszczelka,  zakręć korek i wężyk od przelewu w butelkę z wodą jak będzie bomblować to gdzieś nieszczelność aby zlokalizować lepiej wyjmuj pojedynczo wtryski i zobaczysz który tłok dmucha.

 

Przewód łączący chłodnicę z chłodnicą olejową nie zwisa ?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    551

Teoretycznie nic ale praktycznie też może być winny bo jest problem z obiegiem.

 

U nas było kiedyś tak że jak ciągnik rozgrzał się na wolnych obrotach to potem pracował ok a jak poszedł od razu w "robotę" to potrafił zrobić fontannę (tylko nie przycierał U-1004) po podniesieniu przewodu tak że był na prosto w linii z króćcami problem ustał.

 

Problem pojawił się po wymianie uszczelki i właśnie przewodu łączącego, każdy obstawiał winę uszczelki bo była założona inna, zmieniliśmy i na taką co była w oryginale ale bez rezultatu dopiero wspominany przewód pomógł.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

Dobrze jutro będziemy składać to go poprawimy. już nie mamy pojęcia co jest nie tak wszystko nowe i od wiosny nie robi nic jedynie co zrobił 200 mtg z prasą i w transporcie troche a tak to więcej stoi w garażu jak robi   Dzięki za pomoc jak cos to będe jeszcze pisał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrew176
      Witam Panowie
      Mam problem z ciśnieniem w zetorze 8045
      Silnik po kapitalnym remoncie:
      tuleje, tłoki, wał po szlifie, głowica
      Problem  jest taki że po zapaleniu ciągnika a jest to docieranie ciśnienie jest na poziomie 3,5 po jakimś czasie spada do 1.
      Gdzie szukać przyczyny??
      Dodam że pompa oleju nowa, a filtr mam starego typu, tzw bąk. Gdzieś czytałem, chyba nawet na naszym forum że zmiana filtra na nowego typu czyli podwójny podnosi ciśnienie o 1 atm, ale to raczej tylko sposób na zwiększenie a nie eliminacja problemu.
      Jest też możliwość że wytarty wałek rozrządu, bo ciągnik dostał przez ostatnie lata w "d*pę" a olej już parę lat nie wymieniany.
      Dodam że filtr zakładałem do drugiego ciągnika i w nim jest ok, chyba że ośka w podstawie wytarta ale to sprawdzę suwmiarką.
      Proszę o jakieś rady.
      Pozdrawiam
    • Przez damian1994s
      Witam. Mam problem mianowicie ubywa mi woda z tego co zauważyłem wydostaje się kolektorem wydechowym. Olej w silniku jest w porządku nie widać w nim wody również nie podnosi się stan. Dodam że uszczelka pod głowicą była niedawno wymieniana i głowica była planowana. Co może być przyczyną?
    • Przez Arek
      Przymierzam się do remontu silnika w 12145. Jakiej firmy zestaw naprawczy (tuleje+tłoki) polecacie ?
      Na allegro znalazłem:
      Granit - 99zł
      THM - 150zł
      MAHLE - 205zł
      Wiadomo, że nie chcę wydać majątku ale ma być zrobione porządnie. Jestem ciekaw czy te z granitu czy to jakaś chińszczyzna i nie warto sobie tym głowy zawracać ?
    • Przez MariuszGontarek
      Panowie, może ktoś podpowie. W sobotę zetor 7011 palil od strzała kilkanaście razy palony i gaszony (żniwa) a kolejnego dnia, po wcisnieciu startera bloga cisza i tylko przygasające kontrolki oleju i akumulatora. Zupelnie żadnego dźwięku, na "krótko" odpalil od razu. Czy ktoś ma pomysł co mogło nawalic? Ktoś miał podobnie?  
    • Przez Juziak
      Witam Panowie może pomożecie wycieka olej z silnika przez sprzęgło dwoma otworami na dole korpusu co może byc ? Czyżby symeryng poszedł na walku ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.