Skocz do zawartości
garos

problem w 16145 -silnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
garos    2

Witam mam problem w 16'ce ponieważ jeśli silnik dostanie wysokie obciążenie np przy pracy z broną wirową 3m to zacina sie na tłokach?? Tłoki puchną i po chwili udusi mi ciągnik. Temperatura w tedy to 60-70 stopni a z chłodnicy wylało sie 4-5 l płynu,postoi w tedy jakies 10 min ostygnie i jest ok.  Zaczyna sie to na 5 tłoku (2 od kabiny) Tłoki maja 1,5 roku 900 mtg (oryginał zetorowskie) 

 

Jaką założyc uszczelke , z iloma dziurami otwartymi. Chodził na 3 zaślepionych 2 otwarte ale co jakiś czas wydmuchiwał i sie troche grzał postanowiliśmy zakładać takie z wszystkimi otwartymi. Jeśli nie było takich to wycinaliśmy otwory ale od tego momentu zaczął sie ten problem z tłokami. Czy płyn nie dociera do ostatnich tłoków?? nie ma krązenia? 

 

 

I czy ktoś by mógł powiedzieć po co są te zaślepione otwory w uszczelce dlaczego takie robią?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    36

I po to jak napisałeś pewnie są te otwory. Jeśli są otwarte to płyn krąży przez nie drogą najnizszego oporu, tym sam w ostatnich tłokach jego ruch maleje czy też zanika całkowicie.

Teraz już pewnie masz przegrzane te sekcje niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

No dobrze to w takim razie po co robia chyba 3 rodzaje uszczelek??  Ale też 2 sprawa 2 lata temu na jesien chodził po 6-10 godzin w orce na takim żółtym ile  praktycznie bez wody bo jak wywalał to sie powiedziało ze albo niech sie zje**ie do końca albo niech chodzi i nie pracował lekko bo jak chodził to na 100% obciążenie i nie działo sie nic a tu pochodzi jakieś 5 min i juz staje 

Edytowano przez garos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    446

Tego w jakim celu jest tyle typów uszczelek to raczej nikt nie wie, jest taka teoria żeby zakładać taką jaka była.

 

Podobne miałem objawy i winną była uszczelka,  zakręć korek i wężyk od przelewu w butelkę z wodą jak będzie bomblować to gdzieś nieszczelność aby zlokalizować lepiej wyjmuj pojedynczo wtryski i zobaczysz który tłok dmucha.

 

Przewód łączący chłodnicę z chłodnicą olejową nie zwisa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    446

Teoretycznie nic ale praktycznie też może być winny bo jest problem z obiegiem.

 

U nas było kiedyś tak że jak ciągnik rozgrzał się na wolnych obrotach to potem pracował ok a jak poszedł od razu w "robotę" to potrafił zrobić fontannę (tylko nie przycierał U-1004) po podniesieniu przewodu tak że był na prosto w linii z króćcami problem ustał.

 

Problem pojawił się po wymianie uszczelki i właśnie przewodu łączącego, każdy obstawiał winę uszczelki bo była założona inna, zmieniliśmy i na taką co była w oryginale ale bez rezultatu dopiero wspominany przewód pomógł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garos    2

Dobrze jutro będziemy składać to go poprawimy. już nie mamy pojęcia co jest nie tak wszystko nowe i od wiosny nie robi nic jedynie co zrobił 200 mtg z prasą i w transporcie troche a tak to więcej stoi w garażu jak robi   Dzięki za pomoc jak cos to będe jeszcze pisał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×