Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może nie w temacie, ale czy ktoś z was się orientuje, czy do wspornika z c355 pasuje oś z zetora 7211? Już wyprzedzam z odpowiedzią pytających, dlaczego nie cała oś, ponieważ maska od 355 nie pasuje do wspornika od zetora(brak otworów do przykręcenia belki mocującej maskę).

Opublikowano

Może nie w temacie, ale czy ktoś z was się orientuje, czy do wspornika z c355 pasuje oś z zetora 7211? Już wyprzedzam z odpowiedzią pytających, dlaczego nie cała oś, ponieważ maska od 355 nie pasuje do wspornika od zetora(brak otworów do przykręcenia belki mocującej maskę).

A czy maska musi być w tym samym miejscu przykręcona albo nie idzie dorobić mocowań.

Opublikowano

A czy maska musi być w tym samym miejscu przykręcona albo nie idzie dorobić mocowań.

 

Chodzi o to, że wspornik jest szerszy, a rozgięta maska nie będzie wyglądać zbyt dobrze.

Opublikowano

witam ,

zbliżają sie zimowe wieczory wiec trzeba będzie u nas zrobić miękka os przednią problem w tym ze jest ona nierozbierana od nowości :D i nigdzie nie mogę  znaleźć schematów do niej wiec jak by ktoś był bardzo zyczliwy mogł by udostępnić wrzucić te schematy na ta stronę ?? szukałem już wszędzie ale nima :D może wy jakieś posiadacie ??

Opublikowano

witam kolegow przegladajac ten temat zauwazyłem pytanie o miekki przód od 385 do 360 powiem ze podchodzi bez problemow a przy TURze to juz luksus plus ze mozna regulowac twardosc promien skretu jest zalezny od skoku tloczyska wspomagania ja mam ustawione w lewo standardowo w prawo praktycznie na miejscu zawraca sie a w praktyce wyglada to tak

 

5a24303d073f8_Zdjcie0095.thumb.jpg.02cab5913c3f2b82f6d865b0f356bb65.jpg5a24304adaf68_Zdjcie0096.thumb.jpg.c27cb7298f27ec3960ed978a567472fd.jpg5a24305a89faa_Zdjcie0097.thumb.jpg.282d5823f9b1cb7cb4e9393d9a0e54b8.jpg5a2430760e830_Zdjcie0098.thumb.jpg.72d009b804baeeb583c2084f09955ade.jpg

Opublikowano (edytowane)

półosi to możesz szukać w moście napędowym, w osi prowadzącej jest zwrotnica ;)
pasują bez problemu, błotnik i tak nie podejdzie, musi być jakiś kanciasty z ciężkiego czy najprościej ori

czop w 72 kręcony jest już na 6 śrub

Edytowane przez izydor6280
Opublikowano

@Adi96 ten 3P którego trafiłeś na tym filmiku należy do mnie i jest w nim zamontowany miękki przód od zetora 7211. Zwrotnice są maksymalnie wsunięte w oś i nawiercone nowe otwory do skręcenia tego w całość bo na otworach oryginalnych byłby rozstaw kół jak w 7211 a w 360 3P jest trochę węższy rozstaw. Błotniki też pasują bez większych przeróbek.

Opublikowano

te z 4011 są kiepsko wykonane, przy intensywnym użytkowaniu co 2-3 lata gwarantowany remont
 

te zetorowskie mają też poważą wadę, oczywiście jak wszystko związane z zetorem to cena z kosmosu, lepiej poszukać z ciężkiego, bo takie idzie wyrwać już za 500zł, do tego obowiązkowa hydrauliczny układ kierowniczy, ale i tak wyjdzie niewiele drożej niż te z 52/72

Opublikowano

jeśli chcesz wydać około 1tys. na jedną zwrotnicę to proszę bardzo

lepiej pomyśleć nad szerszą oponą czy kołem, bo to w pewnym stopniu poprawi komfort, szczególnie jeśli masz kółko z 330, czyli 6.00x16

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam,
      Gdzie znajduje się czujnik załączenia przedniego napędu w Renault 110 54 TX?
      Z przystawki przedniego napędu wychodzi jakiś przewód z boku, czy to jest to ?

    • Przez MrRolnik4011
      Witam bardzo serdecznie mam problem otóż przed wczoraj w ursusie C-4011 wymieniłem olej w pompie wtryskowej po zlaniu zauważyłem takie dwa odcienie a po zapachu wywnioskowałem że był zmieszany co nie co z ropą więc go zlałem i pompę zalałem olejem Turdus takim jakim był w silniku czyli 15w40 jednak to okazało sie błędem bo był za gęsty a po za tym przesadziłem jeszcze z ilością bo na miarce nic nie było a później jak poszło to aż górą miarki bagnetu poleciało no to postanowiłem go zaraz zlać ale to na obroty i tak nic pozytywniej dużo nie pomogło to wziąłem zlałem go całkowicie i zalałem tak jak było Superolem CC-30 i też niestety źle odmierzyłem i za dużo wlałem ale jak wyrównałem poziom tak jak było na miarce to obroty również się wyregulowały potem jeszcze wymieniłem na zaworze podkładkę (ta krzywą) i podregulowałem zawór w kolejnym cylindrze bo wydawało mi się że klepie po tym wszystkim chodził normalnie. Na drugi dzień poszedł na cały dzień do pracy co prawda z przerwami ale pracował dopiero pod koniec dnia znowu zaczęło wariować z obrotami i niestety już nie wiem co jest..... Bardzo proszę o pomoc bo się denerwuje niedługo chciałem wyjechać w pole a tu te obroty żałuję że wymieniłem olej ale chciałem dobrze aby go wymienić..... Mam nadzieję że chociaż tu ktoś mi pomoże.
    • Przez keeway
      Jakie opony na przod do mf 235 robie dużo w lesie jakie beda lepsze jodelka czy zwykle oczywiscie ciagnik bez napedu
    • Przez Nowyagri
      Witam. Panowie, mam problem z moim Fendtem Favoritem 514C. Pedał sprzęgła jest strasznie miękki, wciska się bez żadnego oporu, jedynie sprężyna co podnosi pedał stawia opór. Sprzęgło działa, ale skok 1 cm od pełnego wciśnięcia i odpuszczenie go powoduje że ciągnik już rusza. Raz biegi wchodzą lżej a raz ciężej. Najgorzej jest z 1 i 2 biegiem. Sprzęgło sprawia wrażenie "jak by cylinderek nie wysprzęglał "
      Cylinderek jest suchy, nie widać ubytku płynu z zewnątrz. Sprzęgło było odpowietrzane pompką podciśnieniową. 
      Ciągnik kupiłem już z takim sprzęgłem.  Traktor ciągnie, sprzęgło się nie ślizga, ma moc. 
      Mechanik był, sam nie wie co może być przyczyną, powiedział "jeździć" , cylinderek raczej nie jest uszkodzony bo nie leje płynu a pedał oddaje. 
      Moim zdaniem należało by jednak usunąć usterkę. Ktoś spotkał się z podobnym problemem?
       
      Dziękuję za pomoc 
    • Przez xXKarolXx
      Witam. Mam taki problem gdy załączę światła z przód to automatycznie pokazuje ze mam długie a wgl się nie palą ani krótkie ani długie , albo gdy nacisnę klakson to tez nie trąby i tylkoo ze długie niby pokazuje na wyświetlaczu ale i tak się nie palą żadne co może być ? ciągnik new holland td 5040 2011r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v