Skocz do zawartości

Hydraulika zewnętrzną/wyjścia hydrauliczne w C-360


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Kupiłem prasę John Deere 550 i podczepiliśmy ją do ursusa c-360.Na początku jak podłączyliśmy węże od hydrauliki to nic nie działało a potem zamieniliśmy je to uniosło klapę do góry ale przy opuszczaniu był problem,ponieważ bardzo bardzo wolno się opuszczała klapa.W czym może tkwić problem?Podnosić klapę podnosi szybko ale bardzo wolno opuszcza a nawet nie zamyka komory do końca bo zostaje jakieś 10cm.

 

I kolejne pytanie dzwignia w ursusie c-360 od hydrauliki powinna chodzic tak samo jak ta od podnośnika (czyli na całej długości bo u mnie chodzi tylko do polowy a moze nawet nie a żeby opuscic klape trzeba przy ruszaniu dzwignia znajsc taki punkt zeby sie opuszczała np.Rusze okolo 3mm dzwignia i juz nie opuszcza)

 

Prosze rozwiazac moje problemy.

 

Naprawde dziekuje za kazda sensowna odpowiedz 

Opublikowano

Co do opuszczania klapy to zamień hdrolki bo jedna jest zasilanie a druga opuszczanie i  wtedy nie musisz szukać położenia dwigni do opuszczania .

A że wolno opuszcza to raczej wina pogody olej gęsty musi popracować by był żadszy 

Opublikowano

A napewno dobrze używacie rozdzielacza ? Ta wajha odpowiedzialna za hydraulike zewnętrzną działa do połowy suwaka tylko nie jak druga odpowiedzialna za ramiona aż do końca. Rodzielacz ma 4 pozycję. 1 to wajha na środku - olej nigdzie nie przepływa. 2 do góry - olej daje ciśnienie na ( dajmy na to+ ) jedno wyjście hydrauliczne a drugie wyjście ma wolny spływ . 3 lekko wajha do dolu ale nie za mocno to trzeba wyczuć - pozycja ta daje ciśnienie na drugie wyjście hydrauliczne (- ) a + ma wolny spływ. 4 pozycja to do samego dołu to tzw. pływająca olej przepływa na plus i minus bez oporu. Reasumując ( zależy jak podlaczysz to pozycja 2 otwieranie i 3 zamykanie lub odwrotnie. 4 pozycja powoli klapę Ci zamknie ale nie naboje ciśnienia i nie naciaganie pasów.

Opublikowano

Teściu ma c-360  i ma tura 3 sekcyjnego oraz prase z hydrauliką 2 sekcyjną i w tej chwili ma podłączony rozdzielacz 3 sekcyjny a chce aby prasa i tur działały niezależnie  jak to najlepiej i w miarę tanio zrobić ?

Opublikowano

Witam forumowicze !

Mam taki problem że w pokrywie tylnej podnośnika chcę dołożyć powrót hydrauliki ( na które jest miejsce ) jest wkręcony jakieś złącze redukcyjne z 2 gwintami zewnętrznymi i na to nakręcona nakrętka z kulką w środku . W perkinsach tak wychodziło oryginalnie ? W jaki sposób można to wykręcić o ile się da to bez zdejmowania całej pokrywy podnośnika . :) 

Opublikowano

https://zapodaj.net/fe0fd936d8d7b.jpg.html

Trzymaj link, próbuję wykręcić tą śrubę co wystaje gwint ale mi się nie udaje. jakieś pomysły jak to wykręcić? kombinerkami i kleszczami spawalniczymi nie idzie

Jeśli CI chodzi o ten otwór po prawej stronie to jest to otwór od drugiego wyjścia hydraulicznego na tył i złączy się on z rozdzielaczem. Tam powinno być takie złącze jak masz po lewej stronie tylko że dłuższe do którego podpina się przewód metalowy od wyjścia hydraulicznego które idzie do tyłu... Moim zdaniem komuś się tam kiedyś coś urwało i tak zostało.

Opublikowano

Myślałem żeby gdzieś kupić długą nakrętkę i nakręcić na to i dopiero do niej dokręcić tą śrubę co powinna być prawidłowo wkręcona w dekiel i dalej tak jak po lewej stronie , przewód i śruba drążona . Co wy na to ? Zda to egzamin przynajmniej na najbliższe kilka miesięcy , w zimę zostanie to zrobione tak jak należy . 

Opublikowano

Na obrazku widzę że nie masz tam gwintu.Pozatym ojej będzie wyciekał.

Wez szmaty,wciśnij głęboko i na grubo włóż,nie przepali się cała,przyłóż dużą nakrętkę albo podłużną włoż w otwór i pospawaj,nawet wodą polewaj w trakcie.Dosłownie chwila roboty a będzie konkretnie.

Opublikowano

Witam, drodzy koledzy mam mały problem niekiedy  z kiprowaniem przyczepy w c-360.

Założyłem regenerowany rozdzielacz już 2 lata temu (nie wiem czy to powód mojej usterki).

W tym roku przy żniwach nie potrafiłem tony podnieść na przyczepie, 2 przyczepy kipnołem a trzecią podniosłem 1 sekcję z siłownika 4-sekcyjnego i miałem przerwę na kawusię - zostało chwilę pod obciążeniem i potem tak jakby pod plecakiem się coś zawiesiło...w ogóle hydraulika zewnętrzna nie reagowała ani jedno ani drugie wyjście -  szło tylko przyczepę opuścić.

Kiedyś już tak miałem jak pod koparką jeździłem około 25 przyczep ziemi i też coś postraszyło i z którąś miałem problem,potem pół roku miałem z tym spokój-ciągle wszystko działało.dodam jeszcze żę jak zablokuję to -  w czymkolwiek siłownik na max wysunięty to aż pompę słychać że męczy zawór przelewowy-bezpieczeństwa a kiedyś odblokowało mi się to i znów działały wyjścia jak poruszyłem podnośnikiem który działa zawsze (nie wiem jak pod obciążeniem).

Na bank będę ściągał plecak,pompę raczej wykluczam bo maszyny mi podnosi zawsze na podnośniku nawet talerzówkę...aż przód ciągnika unosi.teoretycznie rozdzielacz...do wymiany lub coś się dzieje z tym mechanizmem z regulacji siłowej/pozycyjnej...ale to miałbym zjawisko podnoszenia podnośnika podczas tych anomalii- bo priorytet ma 1sekcja -podnośnik a później 2 sekcja -wyjścia hydrauliczne (wiem bo jak odśnieżam to podnoszę z tyłu klocek 380 kg) .

Może ktoś miał coś podobnego już??

Opublikowano
Witam mam dosyć pilne Wymieniłem plecak bo stary pęknął, wszystko przelozylem po kolei do nowego. Założyłem, hydraulika działa nie działa podnośnik, podniosłem go do góry, zaciela się dzwignia przy rozdzielaczu, uruchomiłem, wszystko ok, pokrywa spowrotem na dół, podnośnik działa, nie działa hydraulika, wgl nic nawet grama oleju, bo odkrecalem przewód pod siedzeniem, dodam że mam mało oleju, (jutro kupie) ale czy to może być przyczyną takich anomali, proszę o rady
Opublikowano

mam problem z wywrotem przyczep w 360. Na pusto ledwo podniesie, pod obciazeniem nie ma mowy, olej w stanie, pompa dolna nowa, sprawdzalem nawet koncowke od ciagnika do wywrotu przyczep czy kulka nie jest spracowana ale jest ok. jaki inny pomysł?

Opublikowano (edytowane)

Zawór pompy uszkodzony.Najlepiej wymieniać go przy zmianie pompy,ewentualnie pod iglicę zaworu podszedł opiłek metalu

Manometru na pewno nie posiadsz aby sprawdzić ciśnienie na wyjściach,ale możesz zrobić tak,odłącz przewody z wyjść zewnętrznych odpal ciągnik i na wolnych obrotach przytrzymaj dźwignię w dół,jak zawór będzie sprawny wyraźnie przydusi silnik

Edytowane przez Alamo
  • Like 1
Opublikowano

przyczepa d35 i chyba d45, obciązonej nie podniosl zadnej, inny ciagnik podnosi. Podnosnik zrobiony dół i góra tez, nie wymienilem tego zaworu, chociaz jeden majster tenże zawór odrzucił jako przyczyne usterki. Twierdzil ze jak pompa wyje to zawor jest ok. dzięki za rady, jutro sie pobawie z tym, zrobie jak @Alamo mowisz. a jesli zawór bedzie sprawny to gdzie szukac dalej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez przemekk800i
      witam
      chciałbym sie dowiedziec dokładnie jakie sa róznice miedzy tymi modelami wiem ze rc jest zmocniona czy to tylko taka róznica? a jaka jest róznica miedzy 360 a 365?  
      i jeszcze jedno jak jest z serwisem tej presy skąd bierzecie czesci z serwisu? i jak wygląda cenowo cześci do niej jakis przykład.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v