Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pływak można dopasować od claasa mercatora i zegar też z kombajnu trzeba wsadzić w miejsce zegara i trzeba jeszcze przerobić gwint w kolektorze wodnym na inny czujnik.

 

A można też zrobić tak że na zewnątrz zrobi się taki wężyk na wysokość zbiornika :)

Opublikowano

Myślałem nad zrobieniem czegoś takiego :

-odkręcić bak

-wywiercić na spodzie dziurę

-wspawać nakrętkę

-wkręcić w nakrętkę kranik

-to kranika zapiąć przezroczysty wężyk

-doprowadzić to środka kabiny na płaskowniku ten przezroczysty wężyk

tylko jeden problem czy da się wspawać nakrętkę to zbiornika po paliwie czy nie zapali się w środku . chciałbym taki wskaźnik który zastąpi kijek i będzie mało kosztowny ale na razie sobie daje spokój z tym może wymyśle coś innego

 

@mtracz - nie bolało, tylko początki są zawsze trudne

 

@ Marioboss

@mtracz

@locke

dziękuje wam za udzielenie odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam wskaźnik temperatury z poloneza i świetnie się spisuje,póki co.Czujnik jest wkręcony na górze kolektora.Wspawałem nakrętkę i tam wkręciłem.Orginalne miejsce jest zaślepione,może się przydać kiedyś.Do paliwa tez może sobie dam z poldka,wystarczy tylko zmodyfikować odpowiednio pływak,żeby nie kłamał w zakresie 0-0.5-1 i wystarczy.

Żeby tu nie zakładać nowych tematów,to jeszcze tu wstawię fotkę tego zbiornika wyrównawczego chłodnicy,która obiecałem wstawić.

obraz024un.jpg

Zbiornik pochodzi z żuka,zresztą w starszych poldkach jest to samo.Idealnie mieści się obok chłodnicy.

A tu jeszcze takie coś.

obraz020ng.jpg

Zlikwidowałem całkowicie te cięgna od gazu i dałem linkę.Lepiej i wygodniej.gaz ręczny pozostał,tak samo jak orginalny pedał nożny.Ta druga linka,to gaszenie,jak w 3P.Obok separator wody z kombajnu.Tutaj zaznaczam,że zmodyfikowałem również sam ten osadnik czyli tą część,która powinna być przezroczysta i powinno być przez nią widać paliwo.Kupiłem to nowe i bardzo szybko zszarzało.Kupiłem więc osadnik od 3P i odciąłem samą dolną cześć tego plastikowego osadnika,wyrównałem to na tokarce i dopasowałem ten szklany z 3P.Spasował idealnie,wymiary są wszystkie takie same.Teraz ładnie widać,kiedy na dole zbierze się syf i woda.

Ogólnie mam tu jeszcze parę patentów,ale nie chce mi się wszystkiego pokazywać.

Opublikowano

Jak dam trójnik i wepnę w niego przezroczysty wężyk to wydaje mi się że pompka paliwowa będzie przez ten otwarty na końcu wężyk się zapowietrzać ponieważ będzie wysysać paliwo z wężyka co za ty idzie również powietrze

może źle myślę jak mi się to czasem zdarza poprawcie mnie w razie czego

Opublikowano

To zależy jaki się da.Nie za bardzo mogę sobie to wyobrazić jak to ma wyglądać. :)

 

Można to też zrobić tak jak w mercatorach jest że z góry na dół poprowadzić wężyk na zewnątrz i będzie wskazywał.

Opublikowano

Dopasować czujnik z pływakiem od jakiegoś zbiornika o podobnej wysokości i odpowiedni wskaźnik.A jak nie,to ruszyć głową i wziąć jakikolwiek prosty czujnik i odpowiednio przerobić ramię pływaka,przedłużyć/skrócić,podgiąć itp,żeby pokazywał mniej więcej prawidłowo,do tego wskaźnik i po temacie.Nie wyobrażam sobie patentu pod tytułem "ciągnięcie wężyka od zbiornika do kabiny" itp. :wacko: To przecież najbezpieczniej i najszybciej jest wyjść i zajrzeć ile tam mamy "wachy" a nie jakieś dziwne patenty.

Opublikowano

asharot

 

izydor6280

 

sebo1986

 

dzięki za udzielenie odpowiedzi, pozostałym już dziękowałem żeby się nie obrazili że ich nie wymieniłem

 

wskaźnika na razie nie chce kupować bo mnie czekają inne wydatki

myślałem nad mniej kosztownym wynalazkiem ale cóż na razie nie wiadomo jak to zrobić i wykombinować

dzięki za udzielenie odpowiedzi .

Opublikowano (edytowane)

Zrób mocowanie z boku kabiny. Grubsza rurka, do środka chudsza i dłuższa na której będzie zamocowany kogut, otwory na zawleczkę i tyle. Stojąc koło ciągnika obniżysz lub podniesiesz. Tylko jak zapomnisz to i tak będzie po kogucie. Chyba że kupisz na magnesie i zrobisz na rurce podstawę na której będzie stał. Jak zahaczysz to nic nie urwiesz tylko kogut zjedzie z podstawy. Albo tylko na magnesie. Jak trzeba założysz i tyle.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

mógłby ktos mi pomóc :)

mam w mojej 360 3p zamontowany tur3 . mam zamiar skladowac "kurzyniec" na polu i obawiam sie ze 60-siątka na standardowym przednim ogumieniu bedzie sie strasznie kopała . ma ktos jakies sprawdzone rozmiary opon z felgami? :) może koła od jakiegos samochodu albo cus??

Opublikowano

Osobowe większości przypadków są ceramiczne podgrzewające powietrze bezpośrednio w komorze spalania. Nie nadają się do montażu w kolektorze. Najpopularniejsze które się nadają i najbardziej dostępne to z C-330.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v