Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@wiki868 ja jak pryskam rzepak na platka biore cienka szmate zakladam za ta kratke na masce i chlodnica zawsze czysta w 12stce mam gesta siatke i nic tam nigdy nie wleci a po 2 do wymiany oleju w odstojniku filtra powietrza sciagasz maske? czy tam masz juz asfalt? wystarczy kupic 2 zawiasy maski po 5zl i zrobic atrape uchylna wtedy masz dostep do filtra i chlodnicy minuta i czysto

Opublikowano (edytowane)

@PaweMariuszMokrzycki a czemu do wymiany oleju w misce od filtra powietrza ma maskę ściągać skoro wystarczy zdjąć atrapę (przynajmniej ja tak robię).A jaki problem dorobić jakąś drobną siatkę na wymiar atrapy lub nawet kupić atrapę od c355 bo ona jest w miarę gut jeśli chodzi o "szczelność" wg mnie bynajmniej.

 

Edytowane przez jackob1997
Opublikowano (edytowane)

bo kolega pisze ze czyszczenie chlodnicy z pylku traw to taki wielki problem to zastanawia mnie jak przeprowadza inne czynnosci konserwacyjne pod maska skoro to tak proste ze jak tylko siadłem w ciagnik jako dzieciak ledwo siegalem pedałow juz potrafilem odkleszczyc biegi czy odpowietrzyc uklad paliwowy 3P nie mowiac o pilnowaniu wskaznikow sluchaniu silnika i odpowiedniej reakcji a tu koledzy jeszcze podpuszczaja ze jak mocniej i glebiej mu wciagnie syf w chlodnice to nie bedzie sie tak grzac tylko jak mowimy albo dociac odpowiednia kratke na wymiar atrapy albo nawet zawinac sukienke tesciowej na atrape a przede wszystkim wstawic termostat i odkamnienic układ chlodniczy widziałem  takich co od nowosci tylko dolewali wode i denaturat to prosze pomyslec co mozna wyciagnac po 30/40/50latach z takiego silnika kanaly w silniku z 15mm robia sie 3razy mniejsze u mnie gosciu zmienil 2 chlodnice (ostatnia zetora 72xx albo i 77xx plus wentylator zetora a woda dalej wrze rozebralem silnik i stracil prawie 2kg na wadze a teraz ma problem bo ciagle zimny wrocil z reklamacja ze termostat nie otwiera sie wyciagnelem wzielem suszarke do wlosow i termostat dzialal normalnie poprostu duza chłodnica wentylator i czysty silnik prawie 40' na dworze a temperatura w normie kiedys to i zima sie grzal

Edytowane przez PaweMariuszMokrzycki
Opublikowano

szkoda ze malo w pelni sprawnych bombajow jezdzi po drogach czesto widze ciagniki brak lamp kloszy tabliczek z komina dym z kilometra widac a oleje to mazut albo zastapione smarem i olejem kuchennym ursusy 325-330 4011-360 oraz pierwsze serie ciezkie to maszyny idioto odporne chodza dopoki korba nie wyjdzie bokiem a nawet dziura w bloku to nie problem "lepsza wentylacja" wkoncu przertwaly komune i PGRy (Przytułki Głupich Roboli) nawet własna marke wszystko sie rozpadło a ciagniki nie

 

Opublikowano (edytowane)

@PaweMariuszMokrzycki jakoś mnie to nie dziwi,mój znajomy  ma c360 i niema w nim wogule tablicy rejestracyjnej,ani lamp na błotnikach na reflektorów przednich ale zato hamulce działają bez zarzutu, ale tak zupełnie bez lamp jeżdzić to dla mnie przesada.

 

Edytowane przez jackob1997
Opublikowano

Panowie mam taki temat;  chciałbym zmienić błotniki w 360  które są pod kabiną czeską. Jest to nie moje zdjęcie,  jednego tutaj z forumowiczów,  ale mam taki sam problem, od środka są błotniki (bardziej zwał bym to osłonami, a z zewnatrz stare  okrągłe.  jak by to zmienic by to lepiej spasowac?  

3p5.jpg

Opublikowano
22 godziny temu, PaweMariuszMokrzycki napisał:

chodzi ci jak najlatwiej czy najtaniej?

najłatwiej kupic gotowe a najtaniej to kupic blache i kilka yekli czy ceownikow i rzezbic ja osobiscie wole to drugie bo umiejetnosci i sprzet mi na to pozwalaja a po 2 wtedy wiem co mam

Za cenę materiału nie zrobisz błotników, wykonanie też będzie nie lepsze jak tych chińczyków chyba że potniesz to wszystko automatem na wymiar. 

Opublikowano
Dnia 18.01.2018 o 10:24, seweryn20 napisał:

Zmieniając zwolnice nie zmienisz prędkości nawet o 500 metrów na piątym biegu, na trójce czy czwórce niezauważalne a o trzech możesz pomarzyć. Bardziej realne było by reduktor przerobić ale  górne koło ze sprzęgłem kłowym jego dorobienie wyrwie cię z butów. Cena dorobienia jakiejkolwiek zębatki i tak wysoka wróci ci się za 10 lat lub nigdy. Taki urok tego ciągnika nie ma on praktycznie biegów do pracy w polu. Zmienić ciągnik  a nie pakować się w takie przeróbki.

Sprawdziłem prędkość GPSem na 3 i 5 biegu C360 zwolnice 12:55,potwierdziło się to o czym pisałem.

2200 obr

bieg 3- 12,5 km/h

bieg 5- 28 km/h - pełn gaz 30 km/h

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v